הלוגו זה האפיון שלך !

בתחום של העולם הדיגיטלי מדברים הרבה מאוד על אפיון לקוח לפני בניית אתרים. אפיון הלקוח הוא תיאור של העסק, של הייחוד שלו, קהלי היעד וקביעת המטרות שהוא רוצה להשיג. כל אלה יבואו לידי ביטוי בבחירת סוג האתר ובבנייה שלו, הם יצטרכו לאפיין במדויק את העסק ולהוביל להגשמת המטרות שלו.

ככה זה גם עם עיצוב לוגו, סמל, כל סמל הוא מוטו. יש מאחוריו אג’נדה, חזון, תכונות וקהלי יעד ובאמצעים גרפיים וטקסטואלים מינימליים (כי לוגו זה לא דבר ענק…) צריך לדעת לפגוע בול ליתרון שהולך להוביל את העסק, שהוא הדבר הכי בולט והכי חשוב וכל העסק נשען עליו וגם הלוגו.

גירוי החושים באמצעות העיצוב !

עיצוב לוגו טוב מצליח בגרפיקה פשוטה להוביל רעיון גדול. הביטוי של הרעיון חייב להיות ברור, והחיבור של הצרכנים אל הלוגו נובע גם מהיותו פשוט וקליט וגם מאוסף התכונות שהוא רוצה להביע ושאמור לגרות את החושים של הצרכנים.

רשימת המסרים ממנה נבחרים המסרים המתאימים לעיצוב לוגו ארוכה וכוללת כמעט את כל התחושות, הרגשות והתכונות הקיימות בעולם. מדובר על היכולת לעורר חושים, ליצור הזדהות ולהיות מספיק מקורי כדי שיזכרו אותך. בתוך עיצוב לוגו חייב להיות חבוי רעיון שמצית את הדמיון של מי שרואה אותו וכך בעצם נוצר החיבור של הצרכן אל הלוגו- הזדהות, אהדה, הסכמה, התפעלות וכו’.

בשביל לעצב לוגו טוב לא צריך רעיון שעושה מהפכה בעולם,צריך הברקה. כשמדובר בגרפיקה אז צריך בחירה באלמנט גרפי שמעורר את האסוציאציות שרוצים לעורר אצל הלקוחות, שבסופו של דבר יובילו אותם לבחירת המוצרים שמאחורי הלוגו. אנשים מתנהגים באופן רגשי גם בשופינג וההחלטה להזדהות עם מותג ולוגו היא לא רק עניין של צורך והזדמנות אלא שהרבה פעמים היא רגשית.

3 פסים שעברו לאלכסון !

דוגמה מצוינת ללוגו ברור שלא גורם לצרכן להתאמץ כדי להבין אותו הוא אותו לוגו של חברת אדידס – שלושה פסים עבים מעל שם החברה. הלוגו הזה עוצב בשנת 1967 בהתחלה עם שלושה קווים ישרים מעל שם המותג. אבל יחד עם פיתוח של נעליים לביצועי טיפוס הרים וספורט, נולד הרעיון להטות את הקווים באלכסון, כמו היו הר שמטפסים עליו, כמובן עם נעליים של אדידס.

זה בעצם גאונות של לוגו, זה גאונות של עיצוב לוגו, לוגו שהטיה של אלמנט גרפי כבר יוצרת עולם חדש של אסוציאציות ורגשות, בפשטות הנוגעת ללב הצרכנים עד כדי הזדהות מוחלטת.

עיצוב לוגו
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513