המיתוג וחשיבותו לבית העסק

 התשתית לכל מסע שיווקי

באמצעות מיתוג נכון, גם אתם יכולים לצאת לדרך חדשה כשהעסק שלכם מתחיל את מסעו העצמאי ברגל ימין. מיתוג עסקי חזק יאפשר לכם לקבל לקוחות חדשים ולהשמיע את עצמכם ברבים גם כאשר אינכם עובדים, לא נגישים לעבודה חדשה ולא יכולים לחדש לקהלים שלכם בתחום המאמרים, המידע והקידום. גם לפני עידן האינטרנט, עסקים מאד הקפידו ליצור לעצמם לוגו ממותג ומשפטי ג’ינגל מנצחים בדיוק לאותם ימים שאין נגישות לעבודה, על מנת שגם בהם יהיה ניתן להתקדם בניהול רשתות חברתיות.

יצירת הלוגו של בית העסק

את יצירת הלוגו של בית העסק טוב תעשו אם תסדירו במשרד גרפיקאים מקצועי המתמחה בפוטושופ וביתר תוכנות העריכה, לרבות תוכנות לבניית פונטים. מומלץ לבנות לעצמכם פונט מקורי להטבעת שם העסק, ולצרף משפט ג’ינגל מקורי ומוכר של לא יותר מ- 5 מילים. ניתן גם להשתמש בחפץ כמו מוצר מכירה או כלי עבודה בשביל להעביר את המסר, אותם ניתן ליצור באמצעות אייקון ממוחשב וקליט. זאת, בליווי שם העסק – יביאו לו תמורות קידומיות רבות בהמשך הדרך.

יצירת משפטי קמפיינין ממותגים

המשפטנם הללו צריכים לאפיין את העסק שלכם ולהבהיר מדוע הוא נבדל מהאחרים לטובה: “קרוב לבתיכם במרחק חציית כביש”, “ממוקם בסביבה כפרית ופסטורלית”, “הראשון בישראל בתחומו”, “לא פחות מ- 100% מקצוענות” ועוד. המשפטים הללו יבהירו לקהל שלכם מי אתם ומה אתם יכולים לעשות כבית עסק עוד לפני שמישהו ניגש בכלל לקרוא את המאמר הרשון שכתתם. תשתית מיתוג כזו היא בדיוק מה שאתם צריכים בשביל לצאת למסע שיווקי מוצלח בהמשך.

יישום הקמפיינים על בסיס המיתוג

משפטים ממותגים בשילוב לוגו ממותג ניתנים לשילוב במודעות גוגל, במודעות פייסבוק, במודעות אינסטגרם, בגוגל אדסנס על גבי סרטוני יו טיוב, ועוד. קידום ממומן באמצעות מיתוג הם בדיוק מה שאתם צריכים בשביל ליידע את עצמכם ולהראות נוכחות. מיתוג מוצלח המבוסס על מודעות ויזואליות וכתובות יביא לכם את כל התמורות שאתם באמת צריכים בשביל להגשים את עצמכם בקרב קהלים רבים. יישום קמפיינים של מיתוג מוצלח יקטינו מאד את הצורך בשיווק חזק ויאפשרו לכם להישאר רלוונטיים לאורך זמן ללא חשש שידעך כוכבכם בקרוב. באמצעות מיתוג בפייסבוק, בגוגל ובאינסטגרם ניתן לצאת בהמשך גם למיתוג בחוץ על שלטי חוצות וליידע את עצמכם בשילוט דיגיטלי ורגיל ועל גבי שלטים של חנויות וחברות פרונטליות שפתחתם. יישום קמפייני מיתוג מוצלחים פותח לכם צוהר לערוצי שיווק רבים בהמשך הדרך.

המיתוג וחשיבותו לבית העסק
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513