העתיד של פרסום עם טכנולוגיית AI

בהנחה שאתם לא חיים על כוכב אחר, בוודאי שמעתם על טכנולוגיות ה- AI המתקדמות שנכנסו לאחרונה לחיינו והסתמנו בתור הטכנולוגיות שעתידות לשנות את העולם מקצה לקצה. עולם הבינה המלאכותית הוא הענף החם ביותר כיום בעולם הטכנולוגיה והמחשוב, ונראה שענקיות הטכנולוגיה הגדולות נמצאות בסוג של “מירוץ חימוש” המתמקד במי יפתח את הפיתוחים המתקדמים ביותר הכי מהר. בתור בעלי עסקים, אנחנו יכולים רק להנות מהדרך ולקטוף את הפירות של העתיד באמצעות שימוש בטכנולוגיות המתקדמות הללו לטובת קידום ופרסום העסק שלנו ברשת. אנחנו בג’נסיס, סיכמנו עבורכם את כל מה שתצטרכו לדעת על שיטות הפרסום של העתיד ואיך תוכלו גם אתם להפיק מהן את המירב. 

AI – מה זה בכלל?

לאלו מכם שלא לגמרי בקיאים בתחום או שאפילו לא נתקלו במושג מעולם, AI (ראשי תיבות של Artificial Intelligence) הידוע בעברית בתור בינה או אינטליגנציה מלאכותית, למעשה מתייחס לטכנולוגיות ותוכנות מחשב המבוססות על אלגוריתמים מורכבים שמאפשרים להן לנתח ולעבד כמויות ענק של נתונים באופן יעיל ומהיר, ללמוד מהנתונים, להסיק מסקנות ולהפיק תוצאות – בצורה אוטומטית לחלוטין עם מינימום התערבות אנושית. זה אולי יכול להישמע לחלקכם כמו מדע בדיוני, אבל רק לפני כמה חודשים תוכנת ה- ChatGPT יצאה לקהל הרחב והפכה לסנסציה אינטרנטית וטכנולוגית שסחפה את העולם. אם אתם עדיין קטני אמונה, אתם יותר ממוזמנים לנסות את אחד מהמודלים הרבים המבוססים בינה מלאכותית הנמצאים ברשת בשביל להבין את הפוטנציאל העצום הטמון בהם. 

איך AI יכולה לעזור לנו בפרסום וקידום העסק?

כפי שציינו, אחד היתרונות הגדולים של הבינה המלאכותית עבור בתי עסק הוא היכולת שלה לעזור לנו בפרסום וקידום העסקים. היכולת של טכנולוגיות מבוססות בינה מלאכותית לעבד כמות אדירה של נתונים ולהסיק על סמך אותם הנתונים מסקנות רלוונטיות הופכות אותן לכלי יעיל ושימושי במיוחד עבור פרסום ושיווק, כיוון שהן יכולות לזהות ולאתר טרנדים, התנהגויות צרכנים ותחומי עניין אצל לקוחות פוטנציאליים ולבנות קמפיינים שלמים של פרסום העסק ברשת – גם באופן פרסנולי ואישי עבור כל לקוח ולקוח! 

טכנולוגיות הבינה המלאכותית מאפשרות לבתי עסק לייעל באופן דרמטי את האפקטיביות של הפרסום שלהם על ידי התאמה אישית של קמפיין פרסום תוך התחשבות בכל הגורמים הרלוונטיים, החל ממיקום גיאוגרפי, דרך היסטוריית חיפוש ועד לתחומי העניין של הלקוחות שלנו. כך, אנחנו יכולים לא רק לבנות קמפיינים הרבה יותר איכותיים ואפקטיביים, אלא גם לחסוך זמן ומשאבים אדירים על הדרך. אחרי הכל, מדובר בתוכנה שעושה הכל בעצמה ובאופן אוטומטי כמעט לחלוטין.  

מה ההבדל בין קידום ממומן ברשת לפרסום בעזרת AI?

אם אתם שואלים את עצמכם מה הוא בעצם ההבדל בין שימוש בבינה מלאכותית לבין קידום ממומן ברשתות החברתיות ובמנועי החיפוש, הרשו לנו להסביר. ראשית, יש לציין כי פרסום ושיווק באינטרנט שזור כמעט לחלוטין בפרסום בעזרת AI, והשניים מתאימים אחד את השני באופן מושלם. בעוד שקידום ממומן עובד רק על סמך נתונים של האתרים בהם אנחנו מפרסמים, כמו קבוצות גיל, אזור גיאוגרפי וכדומה, פרסום באמצעות AI הוא פרסום שמשנה ומתאים את עצמו תוך כדי תנועה. כלומר, טכנולוגיות הבינה המלאכותית יוכלו ללמוד את הלקוחות שלכם, מה מעניין אותם, אילו סוגים של פרסומות יוצרות אצלם עניין רב יותר – ובכך להתאים באופן מדויק את קמפיין הפרסום של העסק שלכם כך שיעבוד בצורה האפקטיבית ביותר.

פרסום בבינה מלאכותית – ב – Genesis!

חברת ג’נסיס גאה להיות מהחברות המובילות בישראל בפרסום באמצעות בינה מלאכותית. נשמח לעמוד לשירותכם ולהעניק לכם את השירות האיכותי ביותר כך שגם העסק שלכם יוכל להנות מכל מה שיש ל- AI להציע. 

פרסום בעזרת AI
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513