הקשר בין מיתוג מוצר למיתוג עסק: פרטים שלא ידעתם

לא משנה באיזה תחום אתם נמצאים בין אם מדובר על תחום ההסעדה, תחום הרכב, תחום הבגדים, תחום ההנעלה או כל תחום אחר אתם בטח יודעים כי יש קושי עצום לבלוט ולבדל את עצמכם. העניין הוא שבולטות ובידול הם שני דברים סופר חשובים מכיוון שהם מהווים את ההבדל בין השאלה האם הלקוח יקנה אצלכם או אצל המתחרים שלכם.

מיתוג מוצר - מיתוג כוס לשתייה חמה

על כל מנהל להפנים כי הוא צריך ליצור קשר רגשי בין המוצר שלו ובין הלקוח וזאת בכדי להבטיח כי הלקוח יקנה את המוצר שלו דווקא. כאן בדיוק נכנס לתמונה הקשר בין מיתוג מוצר למיתוג עסק. מיתוג הוא קריטי בכדי ליצור הזדהות בין העסק ללקוח ובכדי להבטיח כי המיתוג והקידום בין אם קידום בפייסבוק או קידום בגוגל יהיה אפקטיבי אתם צריכים שהמיתוג לא ייעשה סתם כך אלא יהיה מבוסס על המוצר שלכם.

האם אפשר להחליט על מיתוג עסק ללא עזרה מקצועית?

על מיתוג עסק לכלול התייחסות ברורה אל המוצר שלכם כאשר עליו להבליט את היתרונות שלכם ואת הצדדים החזקים שלכם. כך תבטיחו כי המיתוג לעסק יהיה מוצלח, יגרום לשינוי אצל הלקוחות ויצור שינוי אמתי. על רקע זה יש לציין כי יהיה לכם קושי גדול להחליט על מיתוג עסק המבוסס על מיתוג מוצר בצורה עצמאית.

ממש כפי שלא תעלו על הדעת להתקין תוכנת מחשב מיוחדת ללא עזרה של אנשי מקצוע או כפי שלא תעזו ללכת לבית משפט ללא ליווי של עורך דין צמוד כך באותה מידה אסור לחברה שלכם להחליט על המיתוג שלה ללא ליווי צמוד של חברת פרסום במיוחד לא בשלב של מיתוג מוצר שרק יוצא לשוק.

מה צריך לקחת בחשבון כאשר אנחנו באים לבצע מיתוג עסק?

בכדי להבין מדוע חברת פרסום היא כל כך אקוטית בנושא של הקשר בין מיתוג מוצר למיתוג עסקי ובכלל בהקשר של מיתוג אנחנו חייבים להבין איך חברת הפרסום פועלת. ברגע שנבין זאת נראה כי זו תהיה טיפשות שלא להשתמש בשירותים שלה בשביל מיתוג העסק.

אם כן אתם צריכים להבין כי חברת הפרסום אינה מחליטה סתם כך איך היא תיצור את המוצר שלה אלא היא משקיעה משאבים אדירים בהבנה של השוק בו הלקוח שלה פועל. רק לאחר שהיא מבינה את כל הכוחות בשוק, את כל הגורמים ואת כל המשתנים היא ניגשת אל מלאכת המיתוג ורק אז היא יכולה לתת את התוצאה המושלמת ללקוח שלה.

על מה ג’נסיס מקפידה בנושא של מיתוג מוצר ומיתוג עסק?

הדבר הכי חשוב להבין בהקשר של ג’נסיס – משרד פרסום דיגיטלי זה כי מדובר בחברה המנוסה ביותר בארץ בהקשר של מיתוג מוצר ומיתוג עסק. עליכם להבין כי אנחנו שמים דגש עצום על מיתוג אפקטיבי ויעיל ולמעשה מיתוג המשיג תוצאות. אנחנו מאמינים כי המטרה בעולם העסקי היא קודם כל להרוויח כסף ולכן כל פעולה שאנו מבצעים באה להבטיח כי אתם תרוויחו יותר כסף.

אצלנו אין דבר כזה קמפיין אומנותי אלא כל קמפיין נערך מתוך מחשבה עמוקה איך הוא יכול לשפר את התוצאה העסקית שלכם וכך להבטיח כי תגיעו על כמה שיותר לקוחות וכי המיתוג שלכם ישרת את המטרה של הגדלת המכירות וההיכרות של הלקוחות עם המותג שלכם.

מיתוג מוצר
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513