זה השוק- פרסום בפייסבוק!

השווקים האמיתיים ברשת נמצאים היום ברשתות החברתיות, וכדי להבין איך זה ככה, מומחי הפרסום של חברת ג’נסיס יכניסו אתכם במאמר זה לרזי אומנות המכירה שמנסה לא למכור לך, ואיזה יופי זה עובד ברשתות חברתיות.
אחד הכללים הכי חשובים במכירות, זה לא לתת לקונה הרגשה שמתלבשים עליו, לוחצים אותו, מאיצים בו וגורמים לו להכניס את היד לכיס. אנשים לא אוהבים שמתערבים להם בכיס, שמזרזים אותם לחשוב ולהחליט והרבה פעמים זה יוצר תגובת אנטי. אנשים שמרגישים שמפעילים עליהם לחץ גדול כדי שירכשו משהו, מרגישים לא בנוח עד כדי כך שממש רגע לפני שהם מגהצים את הכרטיס הם מתעצבנים, עוזבים ולא חוזרים.
בכל קורס מקצועי של אומנות המכירה מלמדים את סוכני המכירות שיטות וטכניקות של מכירה שהתכלית שלהן זה איך למכור בלי לתת ללקוח הרגשה שמוכרים לו וזאת מדוע? כי אנשים לא אוהבים שמוכרים להם, הם אוהבים לקנות. הם רוצים להרגיש שהם קיבלו את ההחלטה לקנות ושלא התערבו להם בזה, כי אם הם משלמים, הם רוצים גם לבחור לקנות ובטח שלא תחת לחץ. לחץ הוא הכלי הכי גרוע לשווק אתו משהו כי לא רק שהוא יוצר תחושה לא נעימה אצל לקוחות, הוא גם מבריח אותם. כמובן שמוצר עובר תהליך של מיתוג ההצלחה תגיע, אבל לא להבהיל את הצרכן!

חבר’ה על קפה ועוגה תקנו דירה?

עוד לפני קיומו של האינטרנט ועבודה מתמשכת של פרסום בגוגל הבינו מומחי מכירות, כי אין כמו לוקיישן ומצב רוח טוב כדי למכור משהו. חברות גדולות שרצו לשווק משהו הפיקו ערבים לקניינים וללקוחות פוטנציאליים בהם מלבד העניין עצמו, גם היה קפה ועוגה ולפעמים איזה בדרן. כל זה מדוע ? כדי שהם לא ירגישו שמפעילים עליהם לחץ. כלומר אתם באים, נהנים, שותים קפה, אוכלים עוגה, כל סבבה ועל הדרך אם בא לכם תקנו דירה.
וזה עבד! וזה עבד יותר טוב מכל סוכן מכירות שעמד ולחץ ולחץ, משום שלאנשים קל יותר לקבל החלטות כשלא מלחיצים אותם וכשהם לא מרגישים שמישהו מפעיל עליהם לחץ כדי לקבל אותם. בערב משוחרר ונעים אפשר למכור לאנשים הרבה דברים, כי הם לא מרגישים שמוכרים להם, הם מרגישים שהם קונים והם אוהבים לקנות, אז למה לקחת להם את הקניה ולהפוך אותה למכירה?

מי יושב על ניקולטי שיעשה לייק!

רוח הדברים של קונים ולא מוכרים שורה היום בזירת מכירה אחת רותחת והכי חמה ברשת- בפייסבוק. קידום בפייסבוק עובד ומומחי הפרסום של חברת ג’נסיס מסבירים כי הקשר בין קוליות, קלילות, הזדמנות, בחירה ותוצאה בפרסום בפייסבוק קשור לזה שקמפיין פרסום ברשת חברתית משווק כמו רגש, לא כמו מוצר. כאשר אנשים נכנסים לרשת החברתית הם במצב רוח של קליטה ופתיחת ערוץ הקשבה ואת זה מנצלים המפרסמים, כי מה שהם צריכים בשלב ראשון של פרסום בפייסבוק זה שיקשיבו להם בצורה נינוחה, לא לחוצה ולא כמו לקוח שמאיצים בו להקשיב. מכיוון שהגולשים נכנסים לרשת החברתית כדי להביט, להגיב וליהנות, כל הנושא של מכירה בפייסבוק לא נראה להם מעיק, כי מצב הרוח שלהם מראש, הוא כמו של אלה שיושבים באולם על קפה ועוגה וקונים עוגה, פה הם יושבים על קפה מול המחשב (ואולי גם עוגה) ובודקים אם הם יושבים על ניקולטי, כי יש עכשיו מבצע חם… כן, הם הפנימו וקיבלו את ניקולטי בלי להרגיש, תוך שהם עושים לייק לחברה הטובה ובודקים איפה מתקיימת היום המסיבה הכי טובה בעיר…
פרסום בפייסבוק
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513