חברה לקידום אתרים באינטרנט

בעידן הדיגיטלי שאנו חיים בו כיום להיות ראשון בגוגל הוא משהו שכל בעל עסק רוצה לשאוף אליו. בסופו של יום מרבית האנשים המחפשים מוצר, שירות, איש מקצוע או כל דבר אחר עושים זאת באמצעות האינטרנט ולרוב באמצעות מנוע החיפוש של גוגל. לכן, כבעלי עסק הרוצים לנצל את הפלטפורמה הנהדרת הזו של האינטרנט ולגייס לקוחות חדשים ואיכותיים דרך האינטרנט, תוכלו לעשות זאת באמצעות קידום אתרים אורגני בגוגל. ג’נסיס הינה פירמת המיתוג והפרסום המובילה בישראל המתמחה בשירותי קידום בגוגל ומספקת שירותיה לאלפי בתי עסק בישראל. נשמח לספק לכם את אותה מידת מסירות, מקצוענות ואיכות של שירות גם בקידום העסק שלכם במעלה תוצאות החיפוש בגוגל. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון, או השאירו פרטים כאן למטה ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

לקדם אתר באופן עצמאי או עם חברת קידום אתרים?

אחת השאלות הנשאלות ביותר בתחום היא האם כדאי לקדם אתר באופן עצמאי או לשלם לחברת קידום אתרים שתעשה זאת עבורנו. ובכן לבעל עסק יש המון הוצאות, אין ספק בכך, אולם לכל עסק המתנהל בצורה בריאה צריך להיות תקציב פרסום. תקציב זה הולך על עבודת המיתוג והפרסום של החברה, שכן ללא פעילות של מיתוג ופרסום העסק יתקשה להמריא ולצמוח. עבודת המיתוג והפרסום, וכן גם עבודת קידום אתרים מקצועית, עולים כסף. התקציב עשוי להשתנות בין עסק אחד לאחר, אולם דבר אחד בטוח והוא שצריך להשקיע את הכסף הזה על מנת לפרסם ולקדם את העסק בצורה הנכונה והמקצועית ביותר. לנסות לחסוך בעלויות ולקדם אתר בעצמך כבעל העסק גם יגזול ממך זמן עבודה יקר אותו אתה צריך להקדיש ללקוחות ובמקומות אחרים בעסק ששם רק אתה יכול לבצע את העבודה וגם עשוי לעשות נזק כלכלי ותדמיתי. 

מהם הפרמטרים החשובים ביותר לבחירת חברת קידום אתרים?

  • הסכם עבודה – אולי הדבר החשוב ביותר בעבודה בין בעל עסק לחברת קידום אתרים הוא קודם כל לחתום על הסכם עבודה. לצערנו הרב יש אנשים רבים המתיימרים להיות מקדמי אתרים או כאלה שאינם מנוסים מספיק בעבודתם ולוקחים על עצמם אחראיות גדולה לנהל קמפיינים לבעלי עסקים התולים בהם תקוות אותם אנשים משתמשים בטריקים וטכניקות שאינן יושבות בקנה אחד עם החוקים והמדיניות של גוגל. אלה גורמות למעשה לנזק תדמיתי ומקצועי לבעל העסק וגם לאתר עצמו שעשוי לספוג ענישה מגוגל ויהיה קשה מאוד להחזיר אותו גבוה בתוצאות. משום כך חשוב לחתום על הסכם עבודה מסודר, לוודא שאתם עובדים עם חברה מנוסה ומקצועית, כזו שלא תוריד את הקישורים שפיזרה עבורכם בתקופת העבודה יחד אם סיימתם לעבוד עמה, כזו שלא תפגע באתר שלכם או בעבודה האחרת שבוצעה ושילמתם עליה אם הפסקתם לעבוד יחד. מהצד השני ההסכם יעגן גם את חברת הקידום שכן הלקוח יישא בתשלומים בזמן וכו’.
  • מיקום אתר החברה בתוצאות החיפוש – חברת הקידום מספקת לכם שירותי קידום אורגני בגוגל? מה לגבי התוצאה שלה עצמה? האם היא ממוקמת גבוה בתוצאות החיפוש בעצמה? יש הרבה חברות קידום בישראל, חלקן מקצועיות ונהדרות, אין מקום לכולן במקום הראשון בגוגל וגם לא ב5 המקומות הראשונים, אולם חברה מקצועית תמצא ביטויי קידום רלוונטיים להתברג בהם בתוצאות הראשונות כמו “חברה לקידום אתרים”, “קידום אתרים אורגני”, “קידום אתרים במרכז” וכו’.
  • ניסיון – לניסיון תפקיד משמעותי בתחום הקידום האורגני, שכן חברות קידום ומקדמי אתרים פרילנסרים צצים מדי חודש כפטריות אחרי הגשם. לאורך השנים גוגל ביצעה שינויים רבים במנוע החיפוש וזה שונה מאוד ממה שהיה לפני 5 ו-10 שנים. העדכונים הללו השפיעו בצורה ניכרת על תוצאות החיפוש והאופן שבו גוגל רוצה לדרג אתרים כיום. לכן הניסיון משחק תפקיד משמעותי בכל הקשור לקידום אורגני כיום.
  • כוח אדם – האם מדובר במקדם אתרים אחד שעושה את כל העבודה? בניית האתר, עיצוב, קידום אורגני, כתיבת התוכן ועוד? האם מדובר בחברת פרסום או קידום אתרים שיש לה כמה עובדים? מה קורה במידה והמקדם המטפל בכם חולה ולא עובד זמן מה? מי מטפל באתר שלכם?
  • כלים טכנולוגיים – כיום זה בלתי אפשרי לבצע עבודת קידום מקצועית ללא שימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים. כלים אלו תורמים לעבודות טכניות רבות, מעקב אחר מיקומים, אחר קישורים, אחר תנועת הגולשים באתר ועוד. חברה מקצועית תשתמש במספר כלים טכנולוגיים מתקדמים, רובם בתשלום דמי מנוי חודשיים שעולים הרבה מאוד כסף, זאת על מנת להפיק את העבודה הטובה ביותר עבור לקוחות החברה.
  • תיק עבודות – למעשה מה שאתם רוצים לבדוק זה אלו חברות ובאילו תחומים החברה מקדמת בעלי עסקים שונים. האם החברה מקדמת את המתחרים שלכם וכיצד זה עשוי להתנגש אתכם? האם התחום שלכם נחשב תחרותי? ואם כן האם החברה מנוסה בקידום בתחומים תחרותיים?

 

מיתוג ופרסום באינטרנט עם החברה מס’ 1 בתחום:

חברת ג’נסיס מתמחה בשירותי קידום אורגני ומספקת לכם את כל המעטפת הנדרשת לכם למיתוג ופרסום העסק במקום אחד. בניית אתרים לעסקים, שירותי ייעוץ ואפיון וכמובן עד להקמה וניהול קמפיינים, הן ברשתות החברתיות, הן בתחום הפרסום הממומן וכמובן בתחום הקידום האורגני. לפרטים נוספים והזמנת השירות אנו נשמח אם תשאירו לנו פרטים כאן למטה ונשמח לקבוע שיחה או פגישה לנוחיותכם ללא התחייבות.

קידום אתרים באינטרנט
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513