חברות בניית האתרים הגדולות בישראל

האינטרנט פתח בפני עסקים רבים אינספור אפשרויות. עבור עסקים רבים, בעיקר העסקים הקטנים ברחבי הארץ, מדובר על לא פחות מחבל הצלה מיוחד שאפשר להם לגייס לקוחות נוספים דרך האינטרנט, לשווק את המוצרים והשירותים שלהם בכל רחבי הארץ ומעבר לפרנסה החודשית זה תרם להם גם לצמיחה של העסק. כדי לנצל את מלוא כוחו של האינטרנט לטובת קידום העסק, מיתוג עסקי והבאת לקוחות חדשים דרך האינטרנט כדאי לבנות אתר אינטרנט מקצועי לעסק. מבין חברות בניית האתרים הגדולות בישראל נמנית ג’נסיס. החברה המובילה בישראל למיתוג עסקים המתמחה גם בשירותי פרסום בדיגיטל. זה הזמן שלכם לקחת את העסק כמה צעדים קדימה ולמצות את הפוטנציאל שלו ושלכם. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר או השאירו פרטים כאן למטה באתר ונשמח לעמוד לשירותכם.

אילו פרמטרים חשוב לבחון בבחינת חברת בניית אתרים?

הליך בניית אתר אינטרנט עשוי להיות הליך מורכב, הדורש ניהול וטיפול של כמה אנשי מקצוע (ממחלקת השיווק, דרך מתכנת, מעצב גרפי ולרוב גם מקדם אתרים וכותב תוכן אם מדובר בחבילה של בניית אתר המובילה לקידום אורגני לאחר מכן). לא מדובר בהליך שאתם רוצים להקל בו בראש, בוודאי כאשר אתם משקיעים הרבה כסף בבניית אתר חדש ומקצועי לעסק. במילים אחרות – אתם רוצים לוודא שאתם עובדים עם חברת בניית אתרים איכותית, מקצועית, כזו שתוכל לספק לכם את הסחורה. להלן כמה פרמטרים חשובים לבחינה כאשר מחפשים אחר חברת בניית אתרים מקצועית:

  • פגישה ראשונה – ובכן לא כל לקוח אוהב להיפגש עם נותני שירות שהוא מדבר אתם. לעתים לקוחות מעדיפים פגישת זום או שיחה טלפונית ומשם מתקדמים. העניין הוא שעבור מרבית הלקוחות כן חשוב להיפגש עם נציג החברה שתבנה לו את האתר. גם אם לא – העובדה שהחברה תציע לכם להיפגש אתה במשרדיה כבר תעשה רושם טוב שזו לא חברה שמתכוונת להיעלם לכם באמצע או בסיום הפרויקט אלא כאן לתת לכם את השירות הטוב ביותר.
  • הסכם עבודה – חברה שתנסה לטאטא הסכמים בעל פה מתחת לשטיח היא לא חברה שאתם רוצים לעבוד אתה. על אף שלעתים הסכם עבודה חתום עשוי להיות מחייב ולא הכי נעים לשני הצדדים הרי שמדובר בהתנהלות מקצועית ברמה הגבוהה ביותר ויש להעריך זאת כיוון שזהו רמת השירות שתרצו לקבל מהחברה שתעבדו עמה.
  • כוח אדם – אתם רוצים לוודא שלחברה יש מספיק כוח אדם לטפל בכם ושהיא איננה עמוסה ברמה כזו שהאתר שלכם ייבנה רק בעוד כמה חודשים. כמובן שיש אתרים הדורשים פיתוח ארוך יותר מאתר רגיל אולם בין חודש לחודשיים זה זמן ממוצע מספיק מכובד לאפשר לחברה עבור בניית אתר וורדפרס לעסק. כמו כן אתם לא רוצים שאותו אדם יבצע הכול: גם יבנה לכם את האתר, גם יכין לו תכנים, גם יעצב את האתר וכו’.
  • מעטפת מלאה – חברות בניית האתרים הגדולות בישראל מספקות לרוב גם שירותי שיווק ופרסום, קידום אורגני, ניהול קמפיינים ממומנים, פרסום ברשתות החברתיות ועוד. אם חשוב לכם לעבוד עם חברה אחת ולהמשיך אתה מבניית האתר ולשירותי הפרסום זה גם יהיה לכם נעים ונוח יותר וגם עשוי לחסוך לכם בעלויות.
  • המלצות – טוב שם משמן טוב. מקצועית ככל שנראית החברה כלפי חוץ תמיד כדאי לבדוק את ההמלצות של הלקוחות של החברה.
  • תיק עבודות – בדקו את תיק העבודות של החברה לא רק כדי לראות אתרים יפים אלא לראות את המורכבות שלהם, הדינמיות שלהם, העדכניות שלהם לימנו אנו ולאיך שאתם רוצים שהאתר שלכם יראה ועוד. כמו כן תוכלו להתרשם בתיק העבודות עם אילו עסקים ובאילו תחומים החברה עבדה. 

מדוע אם כן כדאי לכם לעבוד עם ג’נסיס?

ג’נסיס הינה חברת המיתוג והפרסום המובילה בישראל. החברה בנתה כבר מאות רבות של אתרים ללקוחות בכל סדר גודל ובכל תחום ותשמח לספק לכם את השירות הטוב והמקצועי ביותר בתחום. 

  • ניסיון – החברה בעלת ניסיון של מעל 11 שנים בתחום השיווק הדיגיטלי, בניית אתרים ומיתוג עסקי. כל הניסיון הזה יעמוד לשירותכם כעת לבניית אתר מקצועי ואיכותי שיניב את התוצאות שתמיד חלמתם.
  • מעטפת מלאה – בג’נסיס תזכו לכל המעטפת המלאה הנדרשת לעסק שלכם. החל מבניית אתר מקצועי לעסק, דרך שירותי פרסום וכמובן בניית מותג מאפס מה שיהפוך אתכם לכוכבים בתחומכם!
  • צוות נרחב – אצלנו אין עובד אחד שעושה הכול. צוות נרחב, כאשר כל עובד בעל תחום התמחות והתמקצעות משלו, יעמדו לשירותכם לטובת בניית האתר המושלם לעסק שלכם.
  • המלצות – דברו עם הלקוחות שלנו והם ישמחו לתת לכם חוות דעת אותנטית ולהמליץ עלינו מכל הלב. הסיבה לכך היא כי באמת אכפת לנו.

 

הליך בניית אתר בג’נסיס:

הליך בניית האתר הוא הליך מורכב שאורך כמה שלבים. בקצרה ומבלי לסבך אתכם יותר מדי נספר שבתחילה יהיה אפיון מסודר של בית האתר, האתר העומד לקום ועל הדרך נבצע מחקר למתחרים שלכם ועל הענף בכלל. בשלב הבא נציג לכם סקיצה של דף הבית והעמודים הראשיים באתר, כדי שתוכלו לקבל המחשה ויזואלית לאתר העומד לקום, להעיר, לראות כיצד לשפר ולקבל מבט מלמעלה על האתר. בשלב הבא נבנה את האתר, נעצב, נתאים אותו רספונסיבית לגלישה במסכים שונים, נטמיע תוספים ועוד. נעשה ליטושים אחרונים עד שהאתר יהיה מוכן לעלות לאוויר בשעה טובה. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

חברות בניית אתרים הגדולות
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513