חברות פרסום מובילות

בכל מקום שנהיה נראה פרסומות. אלה מקיפות אותנו בכל מקום שאנו נמצאים בו, בין אם אנו יושבים לקרוא עיתון במרפסת, גולשים באינטרנט, צופים בטלוויזיה, הולכים לסרט או אפילו בשלטי חוצות ומסכי ענק בזמן הנהיגה. הפרסומות הללו הם חלק מקמפיינים של פרסום המיועדים לקדם מותגים ואת השירותים והמוצרים שלהם. הכול נעשה מתוך מחשבה תחילה ותכנון נכון וקפדני על המסרים המועברים בפרסומות אלו וכן הטקסטים, העיצובים, התמונות – לכל דבר יש השפעה ומשמעות. כיום באמצעות האינטרנט ניתן לפרסם ולקדם עסק, להפוך אותו למותג מוביל בתחום ולהביא לקוחות חדשים רבים לעסק. הצעד הראשון לשם הוא בחירת חברת פרסום מקצועית שתתאים לצרכים שלכם.

שירותי שיווק, פרסום ומיתוג מתחילים כאן:

יש הרבה חברות פרסום בשוק אך מעט מאוד חברות פרסום מובילות. חברת ג’נסיס מתמחה בשירותי מיתוג, שיווק ופרסום ותשמח לספק לכם את כל המעטפת המלאה במקום אחד. הכול מתאים בפגישת אפיון לעסק ולקהל היעד של החברה, הגדרת מטרות ובניית אסטרטגיית המותג. זהו השלב הראשון בו המותג שלכם נכנס לתנור לתהליך אפייה לאחר שתבלנו אותו בכל המרכיבים הנדרשים. בחברת ג’נסיס פועלות מגוון מחלקות כאשר לכל תפקיד בחברה עובדים ייעודיים עם הכשרה מקצועית ייעודית וכולם עובדים יחד בצוות על מנת לקדם אתכם כמותג מוביל בתחום שלכם. אצלנו תקבלו את כל המעטפת במקום אחד, החל משלבי התכנון, הייעוץ והאפיון, דרך מחלקת השיווק שתבנה ביחד אתכם את אסטרטגיית המותג שלכם ואסטרטגיית הפרסום שלכם ועד לאנשי מקצוע מוכשרים ומנוסים שינהלו את הקמפיינים שלכם, התכנים, העיצובים ועוד. 

בניית אתר לעסק עם חברת פרסום מובילה:

חברות פרסום מספקות שירותי פרסום אך לא כולן מספקות שירותי בניית אתרים. חשוב שאת האתר שלכם יבנה בונה אתרים מקצועי, אולי אפילו כזה עם ידע וניסיון בתכנות, זאת כדי להפיק עבורכם אתר מקצועי לעסק שלכם. בניית האתר עשויה להיות הבסיס החשוב ביותר להצלחת קמפיין הפרסום שלכם ושיווק העסק שלכם בדיגיטל בכלל. חשוב לדאוג לחוויית משתמש ברמה גבוהה, לתפריטי ניווט נוחים ויעילים, להתאמה רספונסיבית של האתר, לשיפור מהירות הטעינה של האתר ועוד. 

בחירת הפלטפורמות המתאימות לפרסום העסק:

יש מגוון פלטפורמות עיקריות בהן משרדי פרסום עושים שימוש לקידום העסק בדיגיטל, זאת כיוון שמרבית הקהל נמצא שם. בין אם מדובר בקידום אורגני בגוגל, פרסום ממומן בגוגל או בפייסבוק, שיווק ברשתות החברתיות השונות, שיווק באמצעות תוכן או טכניקות פרסום אחרות – חשוב שתהיה חברה מקצועית המספקת לכם מעטפת מספיק רחבה לפרסום העסק שלכם בדיגיטל. להלן כמה משירותי הפרסום שחברת ג’נסיס מספקת:

  • קידום אתרים – קידום אורגני, SEO או קידום אתרים – כל אלו שמות נרדפים לטכניקת הפרסום המובילה כיום ברשת האינטרנט. באמצעות קידום אורגני תוכלו להגיע לקהל רחב, במחיר אטרקטיבי יותר בטווח הארוך וגם לשפר משמעותית את מיתוג העסק שלכם והמוניטין שלכם ביחס למתחרים שלכם. תוסיפו לזה את העובדה שגם ערך האתר וערך המותג שלכם עולה כאשר אתם מדורגים בין הראשונים בגוגל ותקבלו את מרבית הסיבות לכך שמדובר בטכניקת הפרסום החשובה ביותר. 
  • פרסום ממומן – טכניקת פרסום זו לרוב מתייחסת לפרסום ממומן בגוגל אולם גם תקיפה לגבי קמפיינים ממומנים בפייסבוק ובפלטפורמות אחרות שבהן מנהלים קמפיין ממומן המבוסס על תשלום לאותה פלטפורמה (במקרה שלנו גוגל או פייסבוק) לטובת קבלת תוצאות מהירות: כניסה של הגולשים לאתר שלכם בתקווה להשיג לידים ולקוחות במהירות רבה יותר. טכניקת פרסום חשובה וטובה, הפועלת כל זמן שאתם משלמים למערכת הפרסום. נחשבת יקרה יותר בטווח הארוך אך אצלנו בג’נסיס יש מנהלי קמפיין מנוסים ומקצועיים שידאגו לשפר את רלוונטיות המודעה שלכם, לשפר את אחוזי הלחיצה על המודעה, להפחית את ההוצאות שלכם ולהגדיל את יחס ההמרה שלכם. 
  • פרסום באינסטגרם – שירותי פרסום ברשת החברתית הפופולרית ביותר בשנים האחרונות (אולי שניה רק לפייסבוק). השירותים כוללים ייעוץ, ליווי ובניית אסטרטגיית תוכן לפרסום, עזרה ללקוח ביצירת תכנים וניהול קמפיין פרסום, ניהול הפרופיל העסקי ועוד.
  • פרסום בטיקטוק – כבר כמה שנים שטיקטוק היא חלק בלתי נפרד מהחיים של מיליוני אנשים בישראל ועוד מאות מיליונים ברחבי העולם. לא לכל עסק מתאים לפרסם בטיקטוק אך למי שיכול מומלץ בהחלט לעשות את זה.
  • קמפיינים באאוטבריין – בשנים האחרונות התפתחה לה טכניקת פרסום של שיווק באמצעות תוכן. כאן מדובר בכתבות איכותיות המפורסמות באתרי תוכן מובילים ושימוש במערכת אאוטבריין לניהול קמפיין ממומן לקידום הכתבות והתכנים. אלה יכולים להוביל להגברת החשיפה למותג, לשיפור יחסי ציבור, להעלאת המוניטין וכמובן להובלת גולשים – בסופו של דבר – גם לאתר החברה מתוך הכתבות המקודמות. 

 

היתרונות של ג’נסיס שהופכים אותה למובילה בתחום המיתוג בישראל:

  • השירות – הדבר הראשון שאנו שמים עליו דגש בג’נסיס הוא השירות. פיתוח תודעת שירות אצל העובדים שלנו ומתן מענה מקצועי, זמין ואיכותי ללקוחות שלנו הוא בראש סדר העדיפויות שלנו. אם נעים לעבוד יחד ניתן להגיע לתוצאות טובות יותר ולדבר הצלחה.
  • המקצוענות והניסיון – לצד הוותק הכללי של החברה ובעליה גם העובדים בחברה בעלי ניסיון רב שנים בתחום השיווק הדיגיטלי, בתחום המיתוג ובתחום הייעודי והמקצועי בו הם עוסקים (בניית אתרים, קידום אתרים, ניהול קמפיינים וכו’). העובדים עוברים הכשרות מקצועיות המתקדמות ביותר, הדרכות וסדנאות. על ידי כך תמיד נשארים מעודכנים בחידושים השונים בענף.
  • הטכנולוגיה – ג’נסיס עושה שימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים, מערכת CRM מתקדמת, מערכת לניהול DATA וכלים רבים נוספים שבהם עושים שימוש לצרכים השונים של החברה ולקוחותיה. הישארות בקדמת הטכנולוגיה מאפשרת לחברה להעניק את השירותים המקצועיים והטובים ביותר בתעשייה. 
חברות פרסום מובילות
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513