חברת ניהול מוניטין

המוניטין של כל עסק הוא אולי הדבר החשוב ביותר שצריך לדאוג לו. זה מתחיל מרמה של תגובה שלילית על בית העסק ויכול להגיע גם לפסקי דין הממלאים את תוצאות החיפוש בשם של אדם או בית עסק מסוים. כאשר גולש רוצה לבדוק מידע אודות איש מקצוע, חברה או אפילו אדם פרטי, סביר להניח שהוא יעשה תחילה חיפוש בגוגל ומשם ימשיך לחקור בנושא. אם ימצא חוות דעת שליליות, דירוגים שליליים או תוצאות שליליות במקומות הראשונים בגוגל על אותו אדם או חברה זה מה שהוא יסיק לגביהם והסיכוי שהוא יעבוד אתכם הוא קטן מאוד. על כן חברת ניהול מוניטין תהיה הפתרון עבורכם.

מהי חברת ניהול מוניטין וכיצד יכולה לסייע לנו?

חברת ניהול מוניטין ושירותי ניהול מוניטין מקוון אלו שירותים המסייעים בשיטות שונות לשקם את המוניטין של אדם או חברה מסוימת באינטרנט, תוך דחיקה של התוצאות השליליות למטה בתוצאות החיפוש עד למקום שאיש לא מגיע אליו. כמו כן במהלך העבודה חברת ניהול המוניטין שלכם תבצע פעולות שונות לטובת קידום תוצאות חיוביות על הלקוח, תפעל לקידום פידבקים חיוביים בכמות גדולה יותר משמעותית מהפידבקים השליליים ותעשה שימוש בטכניקות שונות על מנת לסייע בניקוי המוניטין של אותו הלקוח. 

מדוע חשוב להיעזר בחברת המוניטין ובכלל לשמור על המוניטין שלנו?

פידבק שלילי אחד יכול להרוס עשרות מכירות אחרות ולמנוע מאנשים לעבוד אתנו או לרכוש מאתנו. תביעות ופסקי דין נגד החברה וכן כתבות שליליות וכל מה שעשוי לפגוע בשם החברה עשוי לגרום לנזק תדמיתי אדיר שיהיה קשה לקום ממנו. שכירת חברת ניהול מוניטין תסייע לנו לשמור על המוניטין שלנו נקי וחיובי ובאמצעות קידום אורגני של תוצאות חיוביות גם תסייע לדחוק אחורה הרחק הרחק תוצאות שליליות הקשורות לבית העסק. כך תזכו להחיות את העסק שלכם מחדש ולשקם אותו.

האם ניהול מוניטין קשור בהכרח לקידום אתרים?

התשובה היא לא. קידום ובניית אתרים הוא הליך המתייחס לקידום ביטויים במעלה תוצאות החיפוש של גוגל. ניהול מוניטין לרוב התייחס לקידום תוצאות הקשורות לשם החברה/האדם ודחיקת התוצאות השליליות למטה בתוצאות החיפוש. אומנם עשויים לעשות שימוש בשיטות שונות להגיע לתוצאות הראשונות בגוגל על מנת לדחוק את התוצאות האחרות למטה בתוצאות החיפוש אך רק חלק מאותן שיטות יהיו קשורות לקידום אתרים. ניתן גם לעשות זאת בדרכים אחרות שאינן מצריכות בדרך כלל שירותי קידום אורגני

אז איך עושים ניהול מוניטין בצורה נכונה?

ובכן ניהול מוניטין הוא הליך בו מנקים את התוצאות השליליות מגוגל ובמקום זאת יוצאים סביבת תוצאות חיוביות אודות הלקוח. כך למעשה מי שיחפש אותו בגוגל ימצא תוצאות חיוביות ולא שליליות ובכך למעשה ניתן יהיה יוצרים סוג של “שליטה” במירכאות על תוצאות החיפוש, או לפחות על התוצאות השליליות. ניתן לעשות ניהול מוניטין במגוון דרכים:

  • בשלב הראשון משתדלים לנקות את כל פסקי הדין הרשומים על אותו אדם/חברה באינטרנט. מנסים למחוק אותם מהתוצאות בכלל. לפחות את כל מה שיכולים. 
  • את כל יתר התוצאות השליליות שאי אפשר למחוק דוחקים למטה בתוצאות החיפוש עד למקומות שאנשים לא מגיעים אליהם. למעשה מעל 80% מהגולשים מסתפקים בתוצאות הראשונות בגוגל (לרוב 5 התוצאות הראשונות) ומעל 95% מהגולשים כלל לא מגיעים בכלל למה שהיה בעבר “העמוד השני” בגוגל. (בעבר גוגל הציגה 10 תוצאות אורגניות בכל עמוד, כיום מדובר בעמוד אחד של תוצאות עם אפשרות גלילה וחשיפה של תוצאות נוספות). לכן אנו מאמינים שדחיקת התוצאות השליליות כמה עשרות מקומות למטה יעלימו אותן מעיניהם של הגולשים ושרובם הגדול כלל לא יגיעו אל תוצאות אלה אם בכלל.
  • יצירת תוכן חיובי – העלאה לאינטרנט של תוכן חיובי בדרכים שונות. בין אם מדובר על דירוגים ופידבקים חיוביים על בית העסק לשיפור ממוצעים ודירוגים, כמו גם דחיקת פידבקים שליליים אחורה בתוצאות. בנוסף גם העלאת מאמרים לאתרים מובילים. מאמרים אלה ישפכו אור חיובי על הלקוח ויעזרו לפנות מוניטין חיובי ללקוח בעיני הגולשים.

למי מתאים ניהול מוניטין ברשת?

שכירת שירותיה של חברת ניהול מוניטין תתאים גם לאנשים פרטיים, גם לבעלי עסקים וגם לתאגידים וחברות ענק. כל אחד מאלה יכול לסבול מנזק תדמיתי לא קטן העשוי לגרום לאנשים להתרחק מאותו אדם או בית עסק ולא לעבוד עמו. בין אם מדובר באדם פרטי, עצמאי, מסעדה, בית מלון, חנות כלשהו, סוכנות רכב, אולם אירועים או אפילו מוסד אקדמי – כל אלה ואחרים יוכלו להיעזר בשירותי ניהול מוניטין. 

מה הכוונה אזכור שלילי?

אזכור שלילי הוא כל דבר המוגדר כמשהו שלילי הפוגע בתדמית של בית העסק או בשם של אדם מסוים. כל אזכור שכזה יכול להוות בעיה לתדמית של אותו אדם/גוף אחר ולפגוע במוניטין, הכנסות ובפרמטרים רבים אחרים. אזכורים שליליים יכולים להיות מפסקי דין, דרך פידבקים ועד תכנים אחרים כמו מאמר עם תוכן שלילי, חוות דעת שלילית בפייסבוק, סרטון או תמונה שלא מוציאים טוב את בית העסק, אתר או בלוג שנבנה על ידי לקוח שנכווה מהשירות ועוד. 

האם כדאי לשכור שירותי ניהול מוניטין רק כאשר יש אזכורים שליליים?

התשובה היא לא. תמיד טוב להיות מוכנים ליום גשום ולמלא את תוצאות החיפוש בתוצאות חיוביות, פידבקים חיוביים ולבנות מוניטין נקי וחיובי על החברה.

חברת ג’נסיס המתמחה בשירותי בניית אתרים, קידום אתרים, מיתוג ופרסום עסקים מתמחה בשירותי ניהול מוניטין מקוון ותשמח להעניק לכם את השירות המקצועי ביותר ולנקות את המוניטין שלכם ברשת.

ניהול מוניטין
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513