חברת פרסום בראשון לציון

בעידן הדיגיטלי שאנו נמצאים בו כיום לכל עסק חשוב שתהיה לו נוכחות דיגיטלית. באמצעות שיווק נכון ניתן להגיע ללקוחות חדשים מכל רחבי הארץ, לבסס את העסק שלכם כמותג מוביל בתחום שלכם וכמובן להצמיח את העסק ואת ההכנסות בו. חברת פרסום בראשון לציון תוכל לסייע לכם לקדם את המטרות שלכם ולספק לכם את כל השירותים הנדרשים במקום אחד. חברת ג’נסיס מיתוגי עסקי נמנית בטופ 3 של משרדי הדיגיטלי באירופה ונחשבת לפירמת המיתוג המובילה בישראל. החברה אף מתמחה בשיווק הדיגיטלי עם שיטה ייחודית שפשוט עובדת עבור לקוחותיה הרבים. עם משאבים רבים, עשרות עובדים מאנשי המקצוע המובילים בישראל, תודעת שירות ברמה הגבוהה ביותר וניסיון רב בתחום אין ספק מדוע ג’נסיס היא חברת הפרסום הטובה ביותר עבורכם.

פיתוח מותגים בישראל:

אם נדבר ת’כלס – הרי שכדאי להפוך עסק חדש או קיים למוביל בתחום שלו חייבים לבנות לו אסטרטגיית מותג. כלומר תוכנית לפיה ניתן ללכת כדי לבנות את העסק כמותג מוביל בתחומו. מה זה אומר? שכל הלקוחות והמתחרים שלכם יכירו בכם כחברה חזקה בתחום, יזכרו אתכם כאשר ידברו על מונחים/מוצרים/שירותים הקשורים בתחום שלכם וכו’. כדי לפתח מותג חזק צריך סבלנות אבל גם עבודה נכונה מהבסיס, החל מבניית הרעיון הראשוני, דרך האפיון, העיצוב הגרפי, הקריאייטיב שילווה אתכם בכל מקרה ובכל קמפיין ועוד. 

פרסום עסקים ברשתות החברתיות:

הרשתות החברתיות משחקות תפקיד חשוב בעולם השיווק הדיגיטלי בפרט ובפרסום בכלל. יש אינספור רשתות חברתיות כיום אבל כמה מהן באמת מובילות את השוק וגורמות למיליוני ישראלים (ומיליארדים ברחבי העולם) להשקיע שעות רבות מהזמן שלהם באתר או באפליקציה של אותה רשת חברתית. בין אם אותם אנשים אוהבים להעלות תמונות או סרטונים, לשתף תוכן או לצפות ולעקוב אחר אנשים וארגונים אחרים, לעשות לייק, לשתף, להגיב ולהיות מעורבים – הרשת החברתית היא חלק בלתי נפרד מחייהם ותופסת לעתים נתח גדול בלו”ז היומי. ג’נסיס מספקת שירות שיווק ופרסום ברשתות החברתיות עם דגש על אינסטגרם, פייסבוק, לינקדאין, טיקטוק ועוד. לצד ניהול קמפיינים דיגיטליים בפלטפורמות אלה ואחרות, החברה מסייעת בבניית אסטרטגיית תוכן, יצירה ושיתוף תכנים, ניהול פרופילים באופן מלא ללקוחות ועוד. 

פרסום ממומן בגוגל:

טכניקת פרסום נוספת שכדאי לכם לשים לב אליה היא פרסום ממומן בגוגל. ענקית החיפוש מספקת לנו 2 טכניקות פרסום עיקריות: פרסום ממומן וקידום אורגני שתכף נדבר עליו. הפרסום הממומן מתייחס לתוצאות הממומנות בעמוד התוצאות של גוגל וכן לעתים גם לתוצאות בסרטונים ביוטיוב, באפליקציות ובאתרי שותפים של גוגל בהתאם להגדרות הקמפיין כמובן. בכל הנוגע לניהול קמפיינים ממומנים חשוב לשים דגש על רלוונטיות המודעה וCTR גבוה. כלומר אחוז לחיצה גבוה על המודעה, מדד שמשפר את רלוונטיות המודעה ואפקט השרשרת ממשיך להפחתת העלות לקליק והעלאת הרווח לכל לקוח. הפרטים הקטנים אלו הם שעושים את ההבדל בניהול קמפיין ממומן בגוגל. מנהלי הקמפיינים המקצועיים בג’נסיס מובילים בהצלחה מאות מותגים בישראל עם קמפיינים בשווי רב. לא כל עסק צריך בהכרח להשקיע בפרסום ממומן בגוגל וכי זו אומנם אחת הטכניקות המובילות אך יש כמה נוספות ואין ספק כי לכל עסק עשויה להיות תוכנית שיווק ופרסום המותאמת אישית לצרכים שלו ולתקציב שלו. 

קידום אתרים אורגני לעסקים הרוצים להפוך למותג מוביל בתחום שלהם:

חברת פרסום בראשון לציון שמכבדת את עצמה תספק מגוון שירותי שיווק ופרסום בדיגיטל. אחת מטכניקות הפרסום היותר אפקטיביות, אם לא הטובה ביותר, היא קידום אתרים. במסגרת שירות זה חברת הפרסום דואגת לבצע פעולות שונות על מנת לעודד את גוגל להעלות את האתר במעלה תוצאות החיפוש לביטויים רלוונטיים בתחום האתר המקודם. לאחר מחקר מילות מפתח מעמיק מחליטים הלקוחות וחברת הקידום באילו ביטויי מפתח כדאי להתקדם. ישנם ביטויים כלליים שעשויים להיות רלוונטיים ולרוב ייבחרו ביטויים ממוקדים יותר, עם פחות תחרות (ואפשרות לקידום מהיר יותר) ולעתים גם בעלי אופי מקומי יותר (קידום עסקים מקומיים בתוצאות החיפוש של גוגל). 

עבודת קידום אורגני עשויה להיות סיזיפית מאוד ותבוצע על פני עשרות רבות של פרמטרים המשפיעים על מיקום האתר בגוגל. במסגרת העבודה חברת ג’נסיס עושה שימוש במגוון כלים מהמתקדמים ביותר בתעשייה ועובדת בשיטת עבודה ייחודית שפותחה לאורך השנים ומסייעת באספקת תוצאות מדהימות ללקוחות החברה. החברה גאה להעסיק מקדמי אתרים מהמובילים והאיכותיים בישראל וכן מלווה באופן צמוד את הלקוחות בכל שלב בהליך. 

איך לבחור חברת פרסום בראשון לציון?

  • מוניטין – הדבר הראשון שאתם רוצים לבדוק זה את מוניטין החברה. תוכלו לבדוק המלצות ופידבקים של לקוחות, עם מי החברה עובדת, האם היא עובדת עם עסקים קטנים בלבד או גם עסקים גדולים? האם היא מקדמת מתחרים שלכם? ואם כן כיצד תוכל לעזור לכם במקביל? האם יש אזכורים של החברה בעיתונות, באתרים גדולים, בטלוויזיה וכו’?
  • משאבים – יש חברות פרסום רבות ברחבי הארץ ובמיוחד באזור המרכז אך לא לכולן אותן משאבים, קשרים ותשתיות.
  • תודעת שירות – אחד הדברים החשובים ביותר לכל לקוח הוא נושא תודעת השירות. בכל עבודה עם כל נותן שירות עשויות להיות עליות וירידות, דברים שתאהבו יותר ודברים שתאהבו פחות – עם תודעת שירות ברמה גבוהה תוכלו תמיד להישאר מרוצים ולקבל את השירות שאתם חפצים בו.

 

רוצים להפוך למותג מוביל בתחום שלכם? רוצים לבנות אתר אינטרנט ? להגביר את החשיפה למותג במהירות? להביא לקוחות רבים דרך האינטרנט ולהיכנס להליך צמיחה? צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם שירות!

קידום אורגני בראשון לציון
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513