חברת פרסום תל אביב

העיר תל אביב היא כמו ארה”ב לעולם, נחשבת לעיר ההזדמנויות הבלתי מוגבלות בישראל והמקום אליו יזמים רבים הולכים כדי לפתוח עסקים ולהצליח. כדי להצליח בתל אביב ובכלל בקנה מידה ארצי (ובוודאי בקנה מידה בינלאומי) צריך להפוך את העסק שלכם למותג מוביל בתחומו. כדי לעשות זאת לא מספיק לחכות להזדמנויות – צריך ליצור אותן. את זה תוכלו לעשות באמצעות ג’נסיס מיתוג עסקי – פירמת המיתוג המובילה בישראל. 

רוצים להפוך למותג מוביל בתחום שלכם? אתם חייבים לעבוד עם חברת פרסום:

בניית מותג אורכת מעט זמן, דורשת סבלנות וכמובן עבודה מקצועית ונכונה. כדי לבנות מותג תצטרכו לבנות אסטרטגיה נכונה, לתעל את התקציב והמשאבים שלכם למקומות הנכונים ולהגביר את החשיפה למותג שלכם. כשאתם רוצים לבנות בית אתם תפנו לקבלן, כשתרצו לתקן את הרכב תלכו למכונאי רכב, לכן כשתרצו לבנות מותג תצטרכו לעבוד עם חברת פרסום ומיתוג. לחברה שכזו יש את הידע והניסיון ביצירה ופיתוח של מותגים מובילים, יש את המשאבים, העובדים והניסיון לקחת אתכם כל הדרך לקידום המותג שלכם החל מהיום הראשון להיווצרו ועד להפיכתו למותג מוביל בתחום שלכם.

בניית אתר וורדפרס לעסק:

השלב הראשון בבניית מותג (לאחר שלב האפיון כמובן) הוא בניית תשתיות. התשתית הראשית תהיה בניית אתר וורדפרס לעסק. באמצעות אתר אינטרנט מקצועי ניתן יהיה להגיע לקהל שלכם במגוון דרכים, להוביל את הקהל מיעדים שונים ONLINE ו-OFFLINE לאתר והוא ישמש כדרך העיקרית והטובה ביותר שלכם לתקשר עם הלקוחות שלכם ולבנות אמון. באתר שלכם תוכלו לחלוק תכנים בעלי ערך עם העוקבים שלכם, לחלוק מידע אודות השירותים והמוצרים שלכם ולהניע את הגולשים לפעולה לקנות מכם. בכל הנוגע לאתר אינטרנט חשוב שהוא יהיה מעוצב היטב, עם חוויית משתמש ברמה גבוהה, מתאים לרוח התקופה, מייצג אתכם בצורה מכובדת ומקצועית.

בניית אסטרטגיית שיווק ופרסום והיכן להשקיע את תקציב הפרסום:

כעת שיש אפיון על השולחן ואתר מקצועי לעסק או תכנון להקמת אתר מקצועי, ניתן להתחיל לבנות את אסטרטגיית השיווק והפרסום של העסק כדי להפוך אותו למותג מוביל בתחומו. בניית אסטרטגיה כוללת גם מחקר שוק ומחקר מתחרים, אפיון קהל היעד וכיצד ניתן להגיע אליו וכמובן חשוב גם להגדיר מטרות לעסק. לכמה אנשים אתם רוצים להגיע? עם איזה תקציב אתם יכולים לעבוד? היכן כדאי להשקיע את התקציב ואיך כדי להשיג את החשיפה הנדרשת? ועוד. פרסום המותג יכול להתבצע במגוון טכניקות מובילות כיום:

  • קמפיין ממומן – קמפיין מסוג זה הוא השקעה של כסף לאחת מענקיות הפרסום הקיימות (בדרך כלל פייסבוק או גוגל) ותשלום בעבור הופעה בתוצאות או באחד העמודים בהם הגולשים נמצאים בהקשר של אותה מערכת (גוגל/פייסבוק/אתרי שותפים). הקמפיין הממומן טוב יותר לטווח הקצר אולם יקר יותר בטווח הארוך.
  • קידום אורגני – מדובר בשירות קידום אתרים במנוע החיפוש של גוגל. טכניקה זו פועלת אומנם לטווח הארוך אך נחשבת למשתלמת יותר כלכלית לבעל העסק בטווח זה וגם תורמת במגוון מישורים נוספים כמו המוניטין והמיתוג של העסק ביחס למתחריו ובעיני הקהל, העלאת ערך המותג והאתר ועוד.
  • פרסום בפייסבוק – יש מגוון דרכים לפרסם בפייסבוק, לאו דווקא רק באמצעות פרסום ממומן השולח את הקהל ישירות לאתר החברה. בדרך כלל זה ידרוש הקמה ותפעול של עמוד עסקי מקצועי ומעוצב, הזנת תכנים וחיבור הקהל אליכם. גם כאן מדובר בטכניקת פרסום הדורשת סבלנות בדרך כלל אם כי עם אפשרויות הפרסום המרובות במערכת הפרסום של פייסבוק כיום ניתן להביא קהל באופן מידי להיחשף למותג שלנו.
  • פרסום באינסטגרם – רשת חברתית נוספת הנחשבת לפופולרית במיוחד ואין כמעט עסק שלא מפרסם בה כיום היא האינסטגרם. הצוות המקצועי בג’נסיס יוכל לסייע לכם להפוך לכוכבים באינסטגרם עם אסטרטגיה נכונה ליצירה ופרסום תוכן, עיצוב גרפי מתקדם ופרסום ממומן בצורה מקצועית.
  • ועוד.

 

חברת פרסום תל אביב – מדוע לעבוד דווקא עם ג’נסיס?

  • הניסיון – שנים רבות של ניסיון בתחום המיתוג והפרסום עם התמחות בפרסום ומיתוג בדיגיטל. 
  • תוצאות – בין אם מדובר בקמפיין ממומן, ניהול עמודים ברשתות החברתיות או קידום אורגני בגוגל – אנו אוהבים לתת לתוצאות לדבר במקומנו. 
  • כוח אדם – עשרות עובדים מקצועיים המספקים שירות ברמת האיכות הגבוהה ביותר. אנשי המקצוע מהטובים ביותר בישראל במקצוע שלהם ומנהל תיק לקוח אישי לכל לקוח, מעצב, קריאייטיב ומקדם אישי לכל לקוח. 
  • פורטפוליו נרחב – מאות רבות של לקוחות קיימים, כאשר רבים מעל עם ותק מעל 3 שנים בחברה, ישמחו להמליץ עלינו. הלקוחות במגוון תחומים כולל בתחומים התחרותיים ביותר. 
  • תודעת שירות – אחד הדברים שאנו הכי גאים בהם הוא בטיפוח תודעת שירות ברמה הגבוהה ביותר. 

 

כל המעטפת במקום אחד:

ג’נסיס היא בית חם לעסקים רבים בכל רחבי הארץ. החברה מספקת שירותי מיתוג עסקי, קידום אתרים, בניית אתרים, ייעוץ וליווי ועוד. החברה מספקת מעטפת מלאה לכל עסק ברמת המיתוג והפרסום של העסק כאשר המטרה המרכזית העומדת לנגד עיני החברה היא הצמיחה של העסק שלכם. הניסיון הרב שצברנו לאורך השנים אפשר לנו לבנות שיטת עבודה ייחודית, המספקת לכם את כל הצרכים שלכם תחת קורת גג אחת. החברה מספקת את שירותיה באהבה רבה לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים כאחד כולל חברות ציבוריות. אנא צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח להיפגש.

חברת פרסום בתל אביב
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513