7 טכניקות מעולות בקידום אתרים בגוגל

ככל שעובר הזמן, והאלגוריתם של גוגל משתכלל, כך ברור לכולם שקידום אתרים בגוגל המתבצע באופן איכותי, לא עובר רק דרך הטכניקות של תוכן טוב, בניית קישורים ותגיות מטא.
כדי להסתכנן עם החידושים האחרונים בתחום קידום האתרים, בחרנו להכין לכם רשימה של 7 טכניקות קידום אתרים בגוגל שלא כולם זוכרים להעזר בהן.
יישום טכניקות אלו בשלמות, יסייעו לכם להגיע למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש. מוכנים? מתחילים.

#1- עדכון ושדרוג תכנים ישנים

האתר שלכם מפוצץ בתכנים ישנים? אחד הדברים שיוכיחו למנוע החיפוש שהאתר שלכם עדיין רלוונטי, הוא עדכון ושדרוג תכנים ישנים. מה שיש לעשות במקרה זה הוא להכניס בכל חודש מספר עמודי תוכן לאתר על סמך מילות מפתח רלוונטיות, ולעדכן עמודים ישנים בפסקאות תוכן חדשות.
אם כבר יש באתר שלנו עשרות עמודים, יתכן שיהיה נכון עבורנו להכניס ביטויי חיפוש נוספים שטרם שילבנו אותם באתר. פרסום וקידום תוכן ברשת יעזור לכם להתקדם לראש תוצאות החיפוש ולהתחרות עם המתחרים שלכם.

#2- ניתוח התוכן בו נעזרים המתחרים שלנו

כדי לבצע קידום אתרים אורגני, יהיה עלינו לדעת לא רק על מה לכתוב, אלא איזה תוכן יסייע לנו להתמקם במקומות הגבוהים וגם ישאיר את הגולשים באתר.
קיימים מגוון כלים פופלריים הקשורים לתכנים, שלמעשה סורקים את העמודים המובילים על פי מילות המפתח הרלוונטיות שהקשנו. עוד דרך לדעת איזה תוכן עשה את העבודה בצורה הטובה ביותר, היא לבדוק את התכנים באופן ידני באתרי המתחרים, ולבדוק אילו מהם זכו לתגובתיות הרבה ביותר.

#3- בואו נדבר על מהירות האתר שלכם

האתרים המתקדמים כיום מלאים בתכנים עשירים הכוללים סקריפטים, תמונות וסרטונים, התאמות ייחודיות למובייל ומה לא. כל אלו עשויים להשפיע על זמן עליית האתר.
מסתבר שאפילו אתר שעולה קצת יותר לאט מהממוצע עשוי להרחיק גולשים, ויש לזכור שלא כולם נמצאים באזור בו האינטרנט מתפקד במהירות המירבית.
כדי לשפר את דירוגי האתר בגוגל, בדקו את הציון של מהירות האתר בכלים ייעודיים לבדיקת מהירות. כדי לשפר את המהירות במידה ניכרת, ניתן להקטין משקל של תמונות ולכווץ סרטונים.

#4- עברו לתקן HTTPS  המאפשר אבטחת אתר מעולה

HTTPS הוא תקן אבטחה שלמעשה מצפין את כל המידע הרגיש שעובר בין הגולש לבין האתר.
בתעבורת המידע הזו עוברים שמות משתמשים, סיסמאות, פרטי תשלום ונתונים רגישים נוספים.
אפילו אם האתר שלכם אינו אתר מכירה, ולא מעביר מידע רגיש, תמיכה בתקן מראה למנוע החיפוש שאתם דואגים למשתמשים שלכם.
ניתן לרכוש תעודת SSL המאפשרת לתמוך בתקן ברוב חברות האחסון, ואף להשתמש בה באופן חינמי בחלק גדול מהאתרים.

#5 – קידום האתר בגוגל דרך הקישורים הפנימיים

לקישורים פנימיים יש כוח חזק בהשפעה על קידום בגוגל.
מעבר לקישורים הקבועים בתבנית האתר, חשוב לעשות שימוש גם בקישורים פנימיים לדפי התוכן באתר. לדוגמא, אם כתבתי מאמר על טיפולים אסתטיים בקליניקה בנתניה, אני ארצה לקשר ממנו לעמוד של טיפול לדוגמא, נניח של הסרת שיער בלייזר. הקישורים הפנימיים מחזקים את הקשר בין הדפים באתר, ומעניקים לגולשים תמריץ חיובי לשהות באתר זמן רב יותר, ומכאן הדרך לשיפור חווית המשתמש קצרה.

#6- חשבו על הגולשים במובייל

כבר לא מעט שנים שרובנו גולשים דרך המובייל, פי כמה וכמה יותר מדסקטופ ומטאבלט. גוגל מן הסתם יודעים ומבינים זאת, ולכן הם מעניקים יתר חשיבות לחווית המשתמש במובייל.
הידעתם שהאלגוריתם של גוגל יקרא קודם כל את גרסת המובייל?
אם למשל קיימות בעיות משמעותיות באתר במובייל כמו בעיות עיצוב או בעיות טכניות, רוב הסיכויים שהגולש יברח מהאתר כיוון שהוא פשוט לא יהיה קריא. זאת לעומת בעיות טכניות קלות באתר במחשב, שם בדרך כלל האתר ישאר קריא וידידותי לגולש.
לכן, תיקון ושדרוג גרסת המובייל של האתר שלכם צריך להיות בחשיבות עליונה.
למרבה המזל, הטכנולוגיה המתקדמת של היום מאפשרת לבצע עריכות למובייל ללא בעיות מיוחדות כמו למשל בעזרת אלמנטור לאתרי וורדפרס.

#7- קידום אתרים בגוגל – שלבו את העסק שלכם בגוגל מפות

גוגל מפות הוא הכלי הנפוץ של גוגל למציאת מקומות ועסקים על גבי המפה. לכן, אם יש לכם עסק פיזי עם חשיבות למיקום שלו, עדכנו את הרשומה שלו בגוגל מפות ובדקו האם מופיעים פרטים חיוניים כמו שעות פתיחה וסניפים.

מעוניינים לגרום לאתר שלכם לקבל יותר נוכחות ברשת?

כדי להתחיל לבסס את הפרסום שלכם ברשת, העסק שלכם צריך להפוך למותג. אנו מזמינים אתכם להצטרף לתהליך מיתוג עסקי מלא הכולל קידום אתר, שנועד לבדל את העסק שלכם מהמתחרים, ולהביא לכם הרבה המרות ומתעניינים חדשים.

קידום אתרים בגוגל
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513