יתרונות של סוכנות פרסום דיגיטלית

יתרונות של סוכנות פרסום דיגיטלית: רבים מהעסקים הקטנים והגדולים היום, מחזיקים בסוכנות פרסום דיגיטלית שתנהל את עסקיהם. זה לחלוטין צריך לקרות כך. אומנם יש כל מיני פעולות פרסומיות שאחרי איזה שיעור קצר און ליין, כל אחד יכול לעשות, אבל זה יהיה רחוק מרחק שנות אור מעבודה מקצועית של משרד פרסום החל מבניית אתר, כלה באפיון, קמפיין שיווקי בגוגל, ניהול דף עסקי בפייסבוק, חשבון באינסטגרם ועוד כחבילה של מיתוג דיגיטלי מנצח.

העובדה שפעולות פרסומיות באינטרנט, נעשות בצורה טכנולוגית, עדיין לא אומר שזה מאפשר לכל אחד לעשות את זה. כמו שלקוחות לא עשו לעצמם פרסום בתקופת טרום האינטרנט ונתנו לחברות פרסום לנהל להם את זה, כך זה צריך להיות גם היום כאשר מעוניינים במיתוג דיגיטלי ופרסום באינטרנט יש לפנות רק לסוכנת פרסום המתמחה בנושא.

אז מהם היתרונות של סוכנות פרסום דיגיטלית?

אפיון אתר רק באמצעות סוכנות פרסום דיגיטלית

גם אם החברה הכי טובה שלכם סיימה קורס בניית אתרים, אין לה עדיין את הניסיון והיכולת לעשות אפיון אתר. זה החלק הכי קשה בתהליך של בניית אתר. במסגרת האפיון נקבע סוג האתר שהלקוח צריך, הנפח שלו, התוכן, הויזואל שלו והעיצוב הגרפי. היתרונות של סוכנות פרסום דיגיטלית היא ללמוד את הלקוח, לבצע מחקר מתחרים, להבין את השוק שלו ולהחליט על סוג האתר. זה לא נעשה מהר וגם לא ספונטנית, אלא אחרי תהליך של הבנה עמוקה. מעבר לכך אדם שבונה אתרים צריך גם להבין בשיווק. ייתכן והוא יחליט שעסק מסוים צריך אתר שיווקי אבל מה שהוא צריך למשל זה אתר תדמיתי, כי נושא התדמית בתחום כמו שלו חשוב. כלומר- דרושה הבנה רחבה, מעבר ללחיצה על כפתורים כדי לעשות אפיון אתר.

ישיבה אל מול מחשב בחברת פרסום דיגיטלית ג'נסיס - יתרונות של סוכנות פרסום דיגיטלית

חווית משתמש, נפח אתר והתאמה לגוגל

דרוש ידע רחב, כדי להקים אתר שיש בו חווית משתמש. ממשק ניווט נוח לגולשים. אתר ברור עם כותרות בולטות, שהגולשים לא צריכים לחפש בו יותר מדי זמן את הנושאים. שהם מנווטים ניווט חלט וללא תקלות. האתר לא נתקע. הם מקבלים את המידע לו הם זקוקים, כי הוא פרוש להם בצורה נכונה. טופס צור קשר נמצא במקום בולט, ואין להם בעיה להשאיר פרטים.

אתר הוא כרטיס הביקור של כל עסק, וחלון הראווה שלו. היתרונות של סוכנות פרסום דיגיטלית, זה להבין איך להקים אתר שיענה על הציפיות של הלקוח, אבל לא פחות חשוב גם על הציפיות של הגולשים. זה תפקיד המשרד להציע הצעות ייעול כדי למקסם את החוויה באתר ואת התדמית של הלקוח.

שיווק באינטרנט: היתרונות של סוכנות פרסום דיגיטלית

אין כמו סוכנות דיגיטלית להרים לכם קמפיין מעולה בגוגל או בפייסבוק. היתרונות של סוכנות פרסום דיגיטלית מתחילים מכך שהיא מעסיקה כמה מוחות יצירתיים וחכמים, הבקיאים כל אחד בתחומו. אם למשל מדובר על הרמת קמפיין, אז נכון שכל אחד יכול היום להיכנס לגוגל אדווארדס ולעשות את זה אבל האם הוא יודע כיצד לפלח את קהלי היעד? למדוד את התוצאות בזמן אמת? להכניס שיפורים או להבין מה צריך כדי שהקמפיין יצליח.

סביר להניח שאם הוא רק איש טכני ואין לו שום ניסיון או הכשרה בשיווק או פרסום, הוא לא יצליח להרים לקוח שלו קמפיין מוצלח. יהיו לו מעט מאוד לידים אם בכלל, ואולי אפילו לא המרה אחת. כלומר הרשת אומנת זמינה לכולם, אבל זה לא אומר שכל אחד צריך לעשות הכול, גם אם הוא לוחץ על כמה כפתורים ומצליח לו. קריאטיביות היא מילת המפתח גם בשיווק באינטרנט.

גולשים שהגיעו לעמוד זה התעניינו גם בשירות של מיתוג אירועים

מה יכול לעשות משרד פרסום דיגיטלי לקמפיין?

  • הוא יכול לעשות פילוח והתאמה לקהל היעד הנכון לפי פילוח דמוגרפי, תחומי עניין מדוייקים, מיקום
    ועוד.
  • הוא יכול להתגמש בהתאמת הפרסום לשנות ולעדכן את המודעות, הגרפיקה, המסרים ולבצע
    בדיקות המרה.
  • הוא יכול לשנות ולעדכן כל פרט או מידע בפרסום.
  • הוא יכול לבדוק את האפקטיביות של הקמפיין בזמן אמת.
  • הוא יכול לעדכן כל פעולה שהוא עושה עם שיפור מתמיד בקצב של החידושים הטכנולוגיים.

אולי גם יעניין אתכם איך לבצע מיתוג עסקי נכון לעסק שלכם

יתרונות של סוכנות פרסום דיגיטלית
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513