10 אתרי וורדפרס הזוכים לשנת- 2021 | כאן בונים

רשימת הזוכים לשנת 2021 בקטגורית “בניית אתר וורדפרס” – מתוך מאות אתרים שנבנו בג’נסיס, נבחרו עשרת האתרים הטובים ביותר. קבלו אותם >>

הרשימה מחולקת ל-10 קטגוריות שונות, כאשר בכל קטגוריה נבחר האתר שבלט מעל כולם. כל אתר נבחן על בסיס מספר פרמטרים מבחינת עיצוב, חווית המשתמש, דינמיות ותוכן- וקיבל ציון בהתאם לביצועים שלו.

 שגיא כהן
שגיא כהן

יושב ראש הוועדה הבוחרת

10

חברת MALY’S

ציון משוקלל: 7.2
עיצוב 65%
חווית משתמש 70%
דינמיות 60%
תוכן 50%

אתר נקי שמשדר לגולש: אנחנו מתעסקים בעיצוב, ואנחנו יודעים לעשות את זה. כמה שיפורים והם היו מגיעים גבוה יותר בדירוג

MALY’S מתמחה ביבוא בלעדי של מוצרי איכות לבית ולגן. חנות הדגל של החברה מהווה בסיס Home Styling עבור אנשי מקצוע ולקוחות פרטיים ואתר החברה עוצב ככזה המשלים את החוויה.

עיצוב:

מיד בכניסה לאתר אפשר להבחין שהוא נבנה כ-box. אתר מאוד נקי ויפה. ניכר כי השקיעו בצילום המוצרים, מה שמשלים את הנראות של האתר בצורה טובה. יחד עם הנראות הטובה, יש מקום לשיפור מבחינת ארכיטקטורה אורגנית. בחירת שמות קטגוריה מדויקת יותר הייתה יכולה לקחת את האתר הזה צעד קדימה.

חווית משתמש:

דף הבית אמנם נפתח יפה, אבל חסר כפתור הנעה לפעולה בסליידר הראשי. האתר בנוי כאתר איקומרס, אבל משום מה בחרו שלא לשלב אפשרות לקניה ישירה באתר. זה פספוס שחוזר באתרים רבים בהם הלקוח לא מחליט האם הוא רוצה אתר חנות או אתר תדמית. במקרים אלה חווית הגלישה נפגמת והאתר יעיל פחות. אם אתם חושבים על הקמת אתר, כדאי שתחליטו עוד בטרם הבניה האם זה יהיה אתר תדמית או מכירה. בסופו של דבר חווית המשתמש טובה, אולם ניתן היה לשפר אותה.

דינמיות: 

החיבור לפייסבוק של החברה בדף הבית מרשים. אם היו משכילים לבצע חיבור כזה גם לאינסטגרם האתר היה קופץ בכמה דרגות. החיבור לפייסבוק מהווה אמצעי דינמי כמעט יחיד באתר, ואלמנטים נוספים מן הסוג הזה היו תורמים לאתר רבות.

תוכן:

באתרים מן הסוג הזה הכתיבה תופסת במה צדדית, ואת מרכז תשומת הלב לוקחות התמונות. מהסיבה הזו, מיעוט הטקסטים באתר מובן, אך יחד עם זאת, היו צריכים לתת יותר דגש לעבודת מיקרו קופי שהייתה נותנת לאתר מימד נוסף ומעניין יותר שיחבר את הגולש למותג.

9

חברת ELINA

ציון משוקלל: 7.8
עיצוב 80%
חווית משתמש 70%
דינמיות 75%
תוכן 70%

האתר משדר Trustable. אנחנו חברת אלקטרוניקה שיודעת מה היא עושה – אתם יכולים לסמוך עלינו, אבל מה שתפס את חברי הוועדה היו השילוב המושלם בין דינמיות, צבעים ופונט מתאים

Elina היא חברה העוסקת בהפצת רכיבים, נציגים ומציפים של חברות בתחום האלקטרוניקה המתקדמת. החברה מייצגת מספר גדול של לקוחות מגוונים בתחומי האלקטרוניקה ופועלת ברחבי העולם. אתר החברה מבטא את החדשנות והדינמיות של החברה ומתחבר באופן אידיאלי למיתוג שלה.

עיצוב:

אתר טכנולוגי ומאוד דינמי שמצליח לשמור על שילוב של מקצועיות וממלכתיות ב-Look and Feel. החיבור בין המיתוג העסקי לבין שפת האתר נעשה בצורה טובה מאוד. הצבעים מרגישים נכון, הפונט מדויק והגדלים משדרים שהמעצב ידע מה הוא עושה.

חווית המשתמש:

קהל היעד של החברה הם אנשים בני 40+, ובחירת הפונטים, הגודל שלהם והאייקוניזציה מתאימים בדיוק לקהל הזה. השימוש באתר נוח ופשוט, אולם בכל זאת חסר קצת יותר תקשורת עם החברה. צ’אט בוט שידבר עם הגולש ויסייע לו להבין טוב יותר מי נגד מי היה יכול להוסיף.

דינמיות:

האתר מאוד דינמי, כאשר כמעט כל תנועה של העכבר, או גלילה של הדף גורמת למשהו לזוז.

תוכן:

האתר מושלם מכל כך הרבה בחינות, חבל שלא השקיעו קצת יותר בתוכן שיעשיר את האתר ויתן לו עומק נוסף. המיקרו קופי מעט בנאלי, ויותר יצירתיות הייתה עוזרת כאן. גם מבחינת מפרטי המוצרים, חסר עומק של מידע לגולש.

8

חברת TORY

ציון משוקלל: 8.2
עיצוב 85%
חווית משתמש 80%
דינמיות 75%
תוכן 73%

עיצוב נקי ושימוש מושכל בטכנולוגיית פרלקס מביאים לידי ביטוי את השוקולדיות הייחודית של המותג הבוטיקי

Tory הוא עסק ביתי לייצור ומכירה של שוקולד בוטיק. העסק הוקם על ידי שתי אחיות, ובהקמת האתר נעשה ניסיון לשדר תחושה אינטימית ומעוררת תשוקה לשוקולד.

עיצוב: 

ג’נסיס הייתה אחראית על תהליך המיתוג כולו והדבר בא לידי ביטוי בעיצוב של האתר ובהשתלבות הרכיבים השונים בו. העיצוב מבוסס על תמונות Wide Screen. בתמונות כאלה חשוב מאוד להשתמש בצילומים מקוריים (ולא בתמונות Shutterstock). במקרה הזה נעשו צילומים במיוחד לאתר, והדברים ניכרים בתוצאות העיצוביות.

חווית המשתמש:

האתר מאוד User Friendly, אך הוא לוקה בחיסרון אחד בולט – לא ניתן לבצע רכישה מתוך האתר. זה אתר חנות, אבל גולש שרוצה לקנות שוקולד צריך להשאיר פרטים ולחכות שיחזרו אליו. לא ממש נוח. אנו מקווים שהם יבחרו להשלים את האתר ולהפוך אותו לאתר חנות. זה יכול להזניק את האתר שלהם קדימה.

חיסרון קטן נוסף הוא היעדרם של חבילות ומבצעים מהאתר. הסיבה לכך היא כנראה רצון של החנות שלא לנקוט בגישה של הארד סייל, אבל מההיכרות שלנו עם קונים, הם דווקא אוהבים מארזים ומבצעים וחסרונם עלול לגרום להם לנטוש את האתר.

דינמיות:

את העיצוב הנקי והתמונות המושלמות משלימה הדינמיות. באתר נעשה שימוש בטכנולוגית Parallax – מספר שכבות הנעות בנפרד על פי התאמה ומייצרות תחושה של עומק וריחוף.

תוכן:

התוכן באתר מעט דל, ואין מספיק בידול. דף פנימי שיסביר למה “דווקא אנחנו” יכול להועיל. יחד עם זאת, אפשר לראות שנעשתה עבודת מיקרו קופי טובה, עם שימת דגש על כפתורים רלוונטיים. גם התוכן בדף האודות מחבר את הגולש למותג, ומייצר אינטימיות עם החברה.

7

רותם כהן

ציון משוקלל: 8.5
עיצוב 80%
חווית משתמש 82%
דינמיות 71%
תוכן 81%

רותם כהן הוא זמר ומותג מוכר בישראל – האתר מבסס את הדמות שיצר לעצמו כהן גם במרחב הדיגיטלי.

בין אם אתם אוהבים מוזיקה לטינית ובין אם לא, בטח שמעתם על רותם כהן, מהאמנים הבולטים במוזיקה הישראלית בשנים האחרונות. ג’נסיס בנו לרותם כהן אתר תדמית ששם אותו בשורה אחת עם אמנים מובילים בארץ ובעולם.

עיצוב:

האתר מבוסס על שילוב בין קטעי וידאו ותמונות. התמונות מצוינות ומעבירות חוויה של מותג חזק. קטעי הוידאו מוטמעים באתר באמצעות youtube, מה שמאפשר זמני טעינה קצרים.

חווית משתמש:

האתר פונה לאנשים שמתעניינים בזמר רותם כהן ועבורם האתר בהחלט מספק חוויה נעימה. ניתן להתעדכן במועדי הופעות בקלות, לצפות בקטעי וידאו, להוריד אלבומים וגם לקבל מידע על הזמר.

דינמיות:

האתר דינמי, אבל נותן תחושה שאפשר היה לעשות יותר בהיבט הזה. הסלייד הראשי מתחלף כל 2 שניות עם תמונות ענקיות שמושכות את העין. בהמשך הדף יש תזוזות עם הזזת הסמן וזה בהחלט מוסיף. לחיצה על הזמנת כרטיס להופעה מעבירה את הגולש לאתר של חברה אחרת בה מוצגים גם מופעים אחרים, מה שפותח בפני הגולש אפשרויות אחרות ועלול לגרום לגולש שלא להזמין. בזבוז.

תוכן:

החלק החזק בגזרת התוכן באתר הוא קטעי הוידאו והתמונות של כהן. הטקסטים קצרים וקולעים למטרה. הכפתורים מעט משעממים, ועם עבודת מיקרו קופי יותר קפדנית היה אפשר ליצור כפתורים חזקים יותר.

6

חברת Cargo

ציון משוקלל: 9.1
עיצוב 79%
חווית משתמש 82%
דינמיות 80%
תוכן 79%

אתר חנות דינמי הפונה לקהל עסקי ומעוצב בצורה פשוטה ויעילה שמאפשרת ללקוח למצוא את מה שהוא מחפש במהירות

Cargo היא חברה ותיקה המתמחה בייצור דגמ”חים, בגדי בייסיק ובגדי עבודה לכל ענפי התעשייה. האתר שנבנה על ידי חברת genesis נועד לאפשר לחברה למכור את מוצריה בצורה נוחה יותר וכך להגדיל את הקהל והמכירות.

עיצוב:

האתר מעוצב בצורה מאוד נקייה ומסודרת ומספק תחושת סדר והתמצאות במרחב. בגלל הפנייה ללקוחות עסקיים, אין אפקטים מיוחדים וישנה התמקדות בתפריט נקי, ברור ומסודר.

חווית המשתמש:

אתר נוח לשימוש ומספק חוויה טובה לגולש. הוספת תמונות נוספות לכל מוצר עשויה להועיל לגולש בהחלטה האם המוצר עונה על הצרכים שלו.

תוכן:

הרצון לשמור על סדר ורצינות קצת פוגעת באתר, שמשדר שעמום מסוים. הרחבה של התוכן באתר והסברים ארוכים יותר יוכלו לעזור למותג להרחיב את גבולותיו ולהשיג לו קהל לקוחות נוסף.

דינמיות:

אין כאן אפקטים מיוחדים מדי, אבל המעבר של העכבר על אלמנטים שונים במסך נותן תנועתיות וחיות לאתר. גם בגלילה יש תנועה שמושכת את העין.

5

אולמות אירועים אביגדור

ציון משוקלל: 9.3
עיצוב 95%
חווית משתמש 70%
דינמיות 79%
תוכן 82%

האתר של אביגדור אולם אירועים מעוצב בצורה שנותנת הרגשה שאתה כבר באירוע עצמו. התמונות האיכותיות והאותנטיות נותנות הרגשה של שייכות ומסבירות בצורה הברורה ביותר כיצד האירוע שלך הולך להראות. 

אולם האירועים AVIGDOR אשר נמצא בתל אביב נחשב לאחד האולמות הטובים בישראל ובעל תודעת שירות ברמה הגבוהה ביותר שתבטיח הצלחה בכל אירוע. לכן היה לנו חשוב לבנות את האתר שלהם בצורה שתיתן הרגשה דומה כבר מרגע חיפוש האולם.

עיצוב:

באתר של ״אביגדור 22״ אפשר לראות כותרת שגונבת את ההצגה. פונט SECULAR ONE במשקל הכי עבה שלו, בגדול, על גבי תמונה – מפיק הצהרה שקשה להתעלם ממנה.           הטיפוגרפיה באתר של אולם האירועים בדרום תל אביב מושכת את העין ואי־אפשר שלא לקרוא את הטקסט. כמו כן, עם פונט במשקל עבה אפשר לשים טקסט על תמונות מבלי לדאוג לקריאות.    נעשה שימוש נכון בתמונות כך שהן גם נעימות לעין ומוסיפות למראה של האתר אך גם מאוד מועילות בהבנת כל המידע על האולם והאירוע.

חווית המשתמש:

האתר נבנה בקפידה ותשומת לב מלאה לפרטים הקטנים הכוללת חווית משתמש נפלאה (UX) בדגש על אסטרטגיה שיווקית העונה על צרכיו של הלקוח.

דינמיות:

גם במצבים של עומס ויזואלי אפשר להיות בטוחים שהגולש יקרא את הכותרת. העובדה שהאתר מעוצב רובו בשחור־לבן תומכת בבחירה ועוזרת לנו להבדיל במהירות בין תוכן לבין תמונה, נותנת לכל אחד מהם את הכבוד הראוי, מחזקת את ההיררכיה ומבהירה לגולש לאן עליו להגיע.

תוכן:

מאגד תחת אתר אחד בצורה נעימה וברורה את כל המידע הרלוונטי לאדם המחפש אולם לאירוע. כל קטגוריה מכילה את מלוא המידע לו הלקוח זקוק, ולכל נושא יש אזור מופרד המתייחס אליו ישירות. 

4

חברת קרקעות ישראל

ציון משוקלל: 9.4
עיצוב 80%
חווית משתמש 71%
דינמיות 80%
תוכן 79%

האתר של קרקעות ישראל יפה ונקי, אבל מה שבאמת מוסיף לו עוצמה הוא סרטון חזק ומושקע שמוצג בתצוגת full screen מרשימה. בעלי עסקים וחברות – תשקיעו בוידאו.

קרקעות ישראל היא חברה העוסקת בשיווק ומכירת קרקעות בישראל. מדובר באחת החברות המובילות בתחומה, וניכר כי בחברה הבינו את החשיבות של השקעה במדיה הדיגיטלית כדי לקדם את מטרות החברה.

עיצוב:

בנחיתה ראשונית באתר נחשפים לסרטון בתצוגת Full Screen מה שמשדר עוצמה וחוזק. ניתן לראות כיצד שולבו באתר אלמנטים שונים שמחזקים את טענת החברה להיותה מובילה בתחומה. האתר בנוי בצורה נקייה מאוד, אך מצליח להעביר את המסר בצורה חזקה ולספק ללקוח הצדקות רבות לפנות אל החברה.

דינמיות:

האתר משתמש בטקסטים דינמיים ותנועתיות, מה שמושך את תשומת ליבו של הגולש וגורם לו להישאר בכל דף זמן נוסף. יחד עם זאת, ניתן היה לעשות שימוש רב יותר באלמנטים האלה וליצור חוויה מעניינת יותר.

חווית המשתמש:

האתר נוח מאוד לשימוש. זמני הטעינה מהירים, התמונות נטענות בלי שנצטרך לחכות להן וגם הסרטון הכבד לא מקשה על האתר לפעול. בנוסף, קל ונוח להתמצא באתר.

תוכן:

כיאה לאתר המייצג חברת נדל”ן גדולה, הטקסטים באתר משדרים כבדות וממלכתיות ואינם יורדים לגובה העיניים. בדרך כלל אנחנו מחבבים אתרים שפונים לקורא בנימה אישית יותר, אבל נראה שהצליחו להשיג כאן את מה שהם רצו – אתר נדל”ן מכובד שמשדר אמון והצלחה.

3

חברת 2Earnings

ציון משוקלל: 9.6
עיצוב 99%
חווית משתמש 85%
דינמיות 96%
תוכן 72%

האתר הזה מוכיח שעם ירידה לפרטים הקטנים אפשר ליצור אתר תדמית מושלם באמצעות אלמנטור ודמיון

2Earnings היא חברת השקעות בוטיק המתרכזת בלקוחות בעלי הון. האתר מצליח לשדר בינלאומיות ומקצועיות תוך שימור תחושה אינטימית ובוטיקית אצל הגולש.

עיצוב:

מיד בכניסה לאתר אפשר להבחין שהוא נעשה בטוב טעם. האתר הזה הוא ההוכחה שאפשר לייצר אתר תדמית וורדפרס באלמנטור וליצור Wow Effect על הגולש. איך עשו את זה? המעצב הקפיד על ריווח נכון, בחירת פונטים בריאה ועבודה מדויקת על אייקוניזציה ושפת מותג.

חווית המשתמש:

האתר נבנה בשיטת Mobile First, כלומר קודם כל בניה של האתר במובייל, ואחר כך התאמה שלו ל-WEB, מתוך מחשבה שמרבית השימוש באתרים נעשה באמצעות הנייד. האתר נגיש ובהיר, מרושת בסרגלים וכותרות נכונות ומספק למשתמש חווית שימוש נוחה וטובה.

דינמיות:

הדבר הראשון אליו שמים לב בכניסה לאתר הוא הדינמיות. המעצב בחר להשתמש בשילוב בין תמונה לוידאו דינמי של בועות. השכבות במסך הראשי משתלבות ויוצרות אפקט רב רושם. ניתן היה לשלב אמצעים דינמיים נוספים כמו פופ אפ, מה שעשוי להשלים את אפקט הוואו שנוצר בכניסה לאתר.

תוכן:

התוכן באתר אמנם כתוב היטב, אולם הוא מעט חסר. על ידי הוספת עומק לתוכן ניתן לחזק את האתר ולאפשר לו לספק עניין רב יותר לגולש. בנוסף, כדאי לשלב שפות נוספות באתר.

2

חברת Better

ציון משוקלל: 9.6
עיצוב 98%
חווית משתמש 90%
דינמיות 90%
תוכן 75%

כן לגליזציה או שלא – תעשיית הקנאביס היא הדבר הכי חם בשוק וחברת Better היא אחת המובילות בתחום. האתר שבנתה עבורם ג’נסיס מסייע ל-Better למתג את עצמה כמותג בינלאומי המספק מענה ללקוחות, משקיעים ורופאים.  

חברת Better היא מהמובילות בשוק הקנאביס העולמי. לאחרונה גייסה החברה עשרות מיליוני דולרים ממשקיעים ופיתחה זן חדש ומשופר של הצמח החשוב. במסגרת הברנדינג והיציאה לעולם הרחב, ביקשה החברה לבנות אתר איקומרס בינלאומי שיתן מענה הוליסטי.

עיצוב:

מדובר באתר איקומרס המשדר ניקיון ויוקרה. מבט ראשון באתר שמשדר כבדות ורצינות מגלה שמדובר בחברה מכובדת, עם משקיעים וחזון. אלמנט עיצובי מרכזי עליו מושתת האתר הוא התמונות האיכותיות שמוסיפות המון עומק ואיכות.

חווית המשתמש:

האתר בנוי בצורה מסודרת ומספק חווית משתמש טובה. הכותרות ברורות, הקטגוריות פונות לקהלי היעד הרלוונטיים והניווט באתר נוח מאוד.

דינמיות:

כיוון שמדובר באתר המשדר כבדות ורצינות אין כאן אפקטים מיוחדים. יחד עם זאת, ישנו משחק של טקסטים נעים ותמונות בולטות. אמצעי דינמי נוסף שקורץ לרצון החברה לגייס משקיעים נוספים הוא סרגל מתעדכן עם נתוני מניות עדכניים של חברות שונות.

תוכן:

האתר עמוס בתוכן רלוונטי אודות החברה ומוצריה. יחד עם זאת, דף הבית מעט עמוס מדי בטקסטים המסודרים בפסקאות ארוכות מדי. יותר תשומת לב לכותרות וחלוקה לפסקאות קצרות יותר יקלו על הגולשים את הקריאה.

1

חברת Xcombat

ציון משוקלל: 9.9
עיצוב 100%
חווית משתמש 90%
דינמיות 100%
תוכן 100%

אין הרבה אתרים שהגלישה בהם מספקת חוויה מרגשת. Xcombat עושה את זה.

Xcombat הוא מתחם פיינטבול ולייזר טאג חדשני בסביון. ג’נסיס יצרו עבורם אתר שמעביר את החוויה של המקום באופן מושלם שגורם לך לרצות לצאת לקרב, עכשיו.

עיצוב: 10/10

דף הבית מדלג על משוכה רצינית בקלות מפתיעה – איך לשלב שני תחומים יחד. הדף מחולק לשניים ופותח לגולש צוהר לשני העולמות – פיינטבול ולייזר טאג ברעננות מפתיעה. התמונה הראשית והרקע שמאחוריה מכניסים לאווירה. המוזיקה תורמת לאווירה. ובמשפט אחד: המעצב בחר להשתמש במוטיבים ממשחקי וידאו ופגע בול.

חווית המשתמש: 9/10

הגלישה באתר מהנה. לא פחות. כיף לעבור בין הדפים השונים, לראות את הדמויות הנעות ואת השינויים באתר. ובכל זאת, חסרה לנו האפשרות לקנות כרטיסים באתר. זה די בסיסי ונקווה שישלבו את האפשרות בהמשך.

דינמיות: 10/10

האתר מאוד דינמי. המעצב השתמש בטכנולוגיית Parallax ושילב שכבות שונות. וידאו נע ברקע, וגם התמונות הסטטיות זזות עם הגלילה או ההזזה של העכבר. האתר קולע בדיוק לייעוד שלו – לשדר מסר של תנועה וחוויה. הדינמיות הזו מתקיימת גם בעמודים הפנימיים באתר, וזה מה שמוסיף לאתר הזה נקודות רבות.

תוכן: 10/10

באתר נעשתה עבודת מיקרו קופי טובה, עם כותרות וכפתורים שמכניסים את הגולש לאווירה הנכונה. הטקסטים באתר מעט חוזרים על עצמם, וחבל שלא הכניסו מידע קצת יותר מפורט על המקום.

מעוניינים באתר שיגרום גם לכם להשאיר חותמת ברשת?

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513