כך עושים זאת נכון: פרסום וקידום העסק ברשת

פרסום דיגיטלי מדבר על מגוון רבדים כגון פרסום ממומן וקידום אורגני במדיה האינטרנטית כדי לחזק את המודעות של העסק בעולם הניו מדיה, מודעות שתגרום לו להיות יותר חזק בשוק האונליין – עסק שמקודם נכון באינטרנט הוא עסק שמצליח ומקשיב לקהל שלו ובכך – פונה אליו תוך שימוש בכלים האטרקטיבים והפופולארים כיום ובכך מבין את צורך הלקוחות שלו. שימוש בפרסום דיגיטלי הינו דבר נפוץ ואפקטיבי שכאשר ניגשים עליו עם הבנה, ידע ומיתוג נכון אפשר למנף את העסק ולמקסם אותו בצורה הגבוה והחזקה ביותר.

אנחנו בג’נסיס משתמשים בכלים רבים שמדיה זו מספקת בצורה הטובה ביותר תוך כדי ניצול מקסימלי בשיטות הפרסום השונות הקיימות. כיום כאשר הצרכן נחשף למידע רב בזמן גלישה ברשת הוא נחשף עקב חשיפה לתכנים שהוא גלש בעבר ותחומי עניין שלו. שיטה זו פועלת עקב יצירת כלים רבים במנועי החיפוש והרשתות החברתיות כדי להגיע לאותו קהל יעד ספציפי שמתעניין בשירות או מוצר כלשהו. שימוש בקידום עסקים אורגני ופרסום דיגיטלי ממומן יוכלו למנף את את העסק ולקדם אותו לשלב הבא. מיתוג עסקי נכון יבדל את השירות או המוצר וישים אותו מעל שאר המתחרים וכך הוא יצליח באמת להגיע למטרה שלו – עסק מקודם ברשת.

קיימות מספר שיטות לקידום ברשת כגון:

קידום אורגני

קידום העסק ברשת דרך מנועי חיפוש ופייסבוק הינו מצרך חשוב לכל לעסק, תוכנית הבנייה ש לקידום אורגני נעשית תוך כדי מתן התחשבות למילות החיפוש השונות והביטויים השונים שהלקוחות מחפשים כאשר הם מתעניינים במוצר או שירות מסויים.  חקר מילות מפתחות של צוות בעל ניסיון שיודע בדיוק איך לפנות לקהל היעד ומה הוא מחפש יעזור לכל עסק לקבל לידים, פניות חדשות תוך כדי חיזוק הקהל הקיים והגעה לקהל חדש ורלוונטי.  קידום אורגני משתמש גם בתוצאות הפעילות החברתית של הנושא המשווק ובעיקרו הוא מתבסס על כמות תוכן ( שבתוכה נמצאות מילות המפתח הרלוונטיות) תוך כדי ניהול, אופטימיזציה מעקב וקידום האתר של העסק. רלוונטיות היא מילת המפתח פה ולכן – יש תמיד להיות עם היד על הדופק ולעדכן את האתר ברמה הרצויה. הרמה שתשים אותו בדף הראשון בגוגל. ככל שהתוכן באתר יהיה עדכני ומותאם לצרכים שהלקוח חיפש – כך הוא יותר יצליח ובדיוק זה בשביל זה נכון ורצוי להשתמש בפרסום דיגיטל.

קידום אורגני של עסק בפייסבוק יכולה לשפר את מעמדה תוך מתן התחשבות בפרמטרים חשובים כגון: כמות תגובות ולייקים, כמות החברים המתעניינים בנושא, הפידבקים הנוצרים משיח על המוצר/שירות וכך קבלת מסרים מהגולשים דרך המידע הויראלי אשר מוצג מהעסק. קידום אורגני יעבוד כאשר העסק דואג למסרים וכתבות שיצרו עניין אצל הלקוח, הפצת תוכן רלוונטי ונכון בדף העסקי, תגובות ללקוחות והשתתפות בדיונים סביבו יגרמו לקהל לפעול ולהמשיך להתעניין במוצר. חיזוק התקשורת בין הלקוח לעסק במדיה החברתית הינה כלי חשוב שיש לקחת לתשומת לב בכל עסק.

קידום ממומן – PPC

להפוך כל קליק לסיפור הצלחה, רעיון פשוט לא? קידום ממומן זה בעצם התשלום של המפרסם שמתבצע לפי שיעור ההקלות בפועל על המודעות הפרסומיות שלו, המודל מתוכנן בצורה שתגדיל סיכויים להגעה ללקוחות פוטנציאליים לעסק שלכם. קידום ממומן הוא תוצאות החיפוש הממומנות של גוגל שמופיעים בראש העמוד כאשר לקוח מחפש שירות, עסק או מוצר ובכך כאשר הלקוח מחפש מוצר או שירות כלשהו התוצאה הראשונה שהוא יראה זה של אותו עסק, עסק שהשתמש בקידום ממומן. צוות הקידום הדיגיטלי של ג’נסיס הוא מיומן ומקצועי ובעל ניסיון רב להגברת התנועה הנכנסת לאתר מגוגל. דרך פרסום בגוגל הלקוח מקבל מה שהוא רוצה – תוצאות מיידות גם במיקומים וגם בהמרות.

קידום בצורת תוכן Outbrain

כתבות outbrain הינן כתבות ממומנות באתרים שונים כגון וואלה, מאקו או ווינאט ועוד. כתבות אלו מופיעות בתחתית הכתבה הנקראת ומותאמת לתוכן שקראת. שימוש בחברת פרסום  דיגיטלי שמתמחה במיתוג תהפוך את כתבת הOutbrain שלך מעוד כתבה – לכתבה. חשיפה מאוד גדולה עבור המפרסמים תיצור לקוחות חדשים. שימוש בפלטפורמה של הצגת תוכן במודל זה מציע לבעלי עסקים מציאת קהל חדש באתרים גדולים. תוכן איכותי בעל ערך לגולש הוא דבר נחוץ ולכן נדרש כתיבת כתבה מעניינת ואף רלוונטית כדי להפוך את הכתבה לכתבה שמוכרת וכתבה שתעניין את הלקוח על המוצר במידה רבה שהוא ירצה להתנסות ולהכיר את המוצר. כתיבה נכונה של תוכן שכזה יכיל תוכן שיווקי של העסק מצד אחד אך גם רמה של מקצועיות מצד שני. שימוש בתמונות נכונות ימשכו את עין הצופה ויגרום להצלחת קמפיין זה. שיטת תשלום לשירות זו הוא פר הקלקה.

שימוש נכון בקידום אורגני וקידום ממומן יכול למנף כל עסק ולהניב רווחים רבים. פנייה לחברת פרסום מקצועית ומנוסה בתחום המיתוג .

פרסום דיגיטלי
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513