כמה עולה לפרסם באינסטגרם

רוצים להגדיל את החשיפה למותג שלכם באמצעות אינסטגרם? לדבר עם הקהל שלכם בגובה העיניים? לצבור קהל עוקבים גדול? הגעתם למקום הנכון. באמצעות שיווק נכון באינסטגרם תוכלו לבנות קהל עוקבים תומך ולשווק את המותג שלכם כמו אושיות רשת. חברת ג’נסיס המתמחה במיתוג ופרסום עסקים תשמח לספק לכם שירותי שיווק ופרסום מתקדמים עם התמחות ברשתות החברתיות ובאינסטגרם בפרט. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם שירות.

צמיחה מרשימה תוך זמן קצר:

אנשים רבים טוענים שהרשת החברתית אינסטגרם היא רשת חברתית אשר המשתמשים העיקריים בה הם נשים ובני נוער. הטענה הזאת לא ממש נכונה, כל מי שמשתמש ברשת החברתית הפופולרית, רואה עד כמה בשנים האחרונות היא צוברת פופולריות רבה בקרב כל שכבות הציבור, והופכת אט אט להיות הרשת החברתית המובילה. גם אם נאמר שיש משהו בטענה הזאת, עדיין מדובר על ציבור עצום אשר גורם לה להיות אחת מהרשתות החברתיות הגדולות בעולם. למעשה, מאז רכשה פייסבוק את אינסטגרם, הרשת החברתית נמצאת במגמת גדילה כמעט בלתי פוסקת, והיא מונה כיום מאות מיליוני משתמשים פעילים ברחבי העולם ובהם ידוענים ומפורסמים רבים.

 

חשיבותו של דף עסקי באינסטגרם

אחד הדברים החשובים ביותר לכל עסק שרוצה להגדיל את קהל הלקוחות שלו, הוא לפתוח דף עסקי ברשתות החברתיות. כיום, מודעות בעיתונים או אפילו באתרי אינטרנט, הם צורת פרסום חלשה הרבה יותר מאשר תחזוקה נכונה של דף עסקי ברשת חברתית כמו אינסטגרם. למעשה, כמעט כל עסק יכול למצוא דברים מעניינים שאותם יוכל להעלות ולעניין את הלקוחות, כאשר ניהול שמתבצע בצורה מקצועית על ידי איש מקצוע בתחום יכול להקפיץ בצורה מדהימה את כמות העוקבים ולהפוך את החברה או החנות להיות מקום מוכר ואהוב על אלפי העוקבים. זאת, יחד עם פרסום נכון באמצעות אינסטגרם, יכול להוות מקפצה של ממש לעסק ולהגדיל את המכירות שלו בצורה משמעותית.

 

למה כדאי לפרסם באמצעות אינסטגרם?

ההצלחה של פרסום עסקי באינסטגרם שנעשה כמו שצריך היא כמעט מובטחת. היכולת של פייסבוק לה שייכת אינסטגרם לפלח בצורה יעילה את קהל היעד של הפרסום ולהקפיץ אותו דווקא אצלם, הופכת את הפרסום שלכם לפרסום ממוקד המגיע ישירות אל קהל היעד שלו. ניתן להעלות סרטוני וידאו או תמונות מעניינות אשר יעלו בתור פוסטים שנראים רגילים, ולהגדיל בקלות את קהל הלקוחות שלכם. למעשה, הפרסום באינסטגרם מוכיח את עצמו כבר שנים רבות, ורבים מדווחים על הצלחה אדירה בזכות הפרסום. את הפרסום ניתן לבצע באמצעות חברות קידום אתרים, אשר מסייעות לעסקים להגדיל את החשיפה של האתר שלהם, ולהעלות את המודעות אליהם באמצעות הרשתות החברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם.

 

האם פרסום באינסטגרם מתאים רק למוצרים ונותני שירות ספציפיים?

כרשת חברתית אשר חזקה במיוחד בקרב ציבור הנשים והנערות, אין ספק שפרסומות על נושאים כמו טיפוח, מוצרי קוסמטיקה, ונותני שירות בתחומים מן הסוג הזה – יהיו יעילות ואפקטיביות מאוד. אך זה ממש לא התחומים היחידים שבהם כדאי לפרסם באינסטגרם. למעשה, מדובר על פלטפורמה שנמצאים בה אנשים מכל גווני האוכלוסייה, וכל פרסום איכותי יכול להביא לתוצאות מרשימות – גם אם הוא לא בתחומים כמו אלו שהוזכרו למעלה. למעשה, כל אחד שעוסק בנושא של קידום אתרים ופרסום ברשתות החברתיות, יכול להעיד עד כמה פרסום בכל נושא שיהיה אשר נעשה באינסטגרם, זוכה להצלחה רבה ולהשגת המטרה בצורה יעילה.

 

כיצד אפשר לפרסם באמצעות אינסטגרם?

למעשה, אינסטגרם היא אפליקציה ידידותית אשר מאפשרת לכל אחד שחפץ בכך להרים קמפיין פרסום בתוך כמה דקות, ולהתאים אותו אל קהל היעד הרצוי. עם זאת, אין כל ספק שפרסום איכותי הוא רק כזה שנעשה באמצעות חברת פרסום אשר מתמחה בפרסום ברשתות החברתיות. רק חברה כזאת תדע כיצד להפוך את הפרסומת למשהו מושך ומעניין שיגרום לאנשים להפסיק לגלול ולצפות במודעה. חברה כזאת תדע גם כיצד לפלח את קהל היעד של המודעה בצורה הנכונה והיעילה ביותר, ולגרום לכך שהרוכשים הפוטנציאלים של המוצר או השירות – הם אלו שיקבלו את המודעה.

 

מדוע להקים קמפיין פרסום באינסטגרם עם ג’נסיס?

ג’נסיס הינה חברת המיתוג והפרסום המובילה בישראל ותשמח לספק לכם שירותי שיווק באינסטגרם מקצועיים ברמה הגבוהה ביותר. החברה מספקת ללקוחותיה מעטפת מלאה החל מאפיון וייעוץ ראשוני, בניית אתרים מקצועיים, דרך שירותי פרסום במגוון דרכים והתמחות ברשתות חברתיות. להלן כמה סיבות מדוע לעבוד עם ג’נסיס:

  • המקצוענות – בכל מחלקה בחברה מגוון אנשי מקצוע ברמה הגבוהה ביותר, הן מבחינת הידע המקצועי והן מבחינת מחויבות השירות, מחויבות להצלחה ותשוקה אינסופית למקצוע. 
  • האווירה – אנו מזמינים אתכם למשרד שלנו להתרשם מאווירה מהנה ומדבקת שתאפשר לכם ליהנות מאנרגיות חיוביות ולשדר הצלחה. 
  • השירות – בג’נסיס גאים לומר בפה מלא שהאנשים הנבחרים לעבודה בחברה נבחרים בקפידה רבה תוך שימת דגש על אופי האדם, תודעת שירות ברמה הגבוהה ביותר ואנרגיות חיוביות.
  • הניסיון – החברה מקדמת מאות רבות של לקוחות בו זמנית ולאורך השנים טיפלה באלפי לקוחות נהדרים במגוון רחב של תחומים. 
  • התמחות בדיגיטל – חטיבה דיגיטלית ברמה הגבוהה ביותר עם כל מה שאתם צריכים במקום אחד: בניית אתרים, קידום אורגני, ניהול קמפיינים ממומנים, שיווק באינסטגרם וברשתות החברתיות בכלל ועוד.
כמה עולה לפרסם באינסטגרם?
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513