כמה עולה קידום אתרים?

קידום אתרים אורגני בעיני רבים נחשבת לטכניקת הפרסום המובילה באינטרנט ובעולם הפרסום בכלל. אחד הדברים שמרתיעים בעלי עסקים מהשקעה בקידום האורגני הוא העלות הכספית הנדרשת כדי לשכור חברת פרסום מובילה, מקצועית וכזו שתבצע את העבודה הטובה ביותר שתאפשר לכם באמת לקבל תוצאות בגוגל. אנו בחברת ג’נסיס מתמחה בשירותי מיתוג עסקי ובין היתר מספקים גם שירותי שיווק ופרסום כמובן עם דגש על קידום אתרים בגוגל. SEO חיוני לאתר שלכם לא רק עבור גולשים אלא מהרבה סיבות אחרות כמו מוניטין, העלאת ערך האתר והמותג שלכם, בניית מוניטין של עסק המוביל בתחום שלכם ועוד. כמה באמת עולה קידום אתרים? אילו פרמטרים עשויים להשפיע על המחיר? ומה באמת חשוב לבדוק לפני ששוכרים חברת קידום מקצועית? 

ראשית – על ההבדל בין קידום אורגני לקידום ממומן בגוגל:

ראשית חשוב להבין כי יש הבדל בין קידום אורגני לבין קידום ממומן. בעוד קידום ממומן הוא בעצם השקעה בפרסום מודעות ממומנות בגוגל הרי שהקידום האורגני עובד על קידום האתר במעלה תוצאות החיפוש האורגניות של גוגל. בקידום ממומן אתם יכולים לשלם עבור תנועת גולשים כמעט מיידית לאתר שלכם אולם ברגע שתפסיקו לשלם גם התנועה תפסיק להגיע. כמו כן הפרסום הממומן לא יתרום למוניטין שלכם וייחשב בדרך כלל יקר יותר לטווח הארוך. קידום אתרים אורגני לעומת זאת יאפשר לכם להתברג במעלה התוצאות האורגניות בגוגל, ישפר משמעותית את המוניטין שלכם וימצב אתכם כעסק מוביל בתחום שלכם. בטווח הארוך תקבלו יותר גולשים עבור ההשקעה הכספית שלכם ובנוסף גם תוכלו ליהנות מעליה בערך של המותג שלכם וגם של האתר המקודם.

נתחיל מהסוף – כמה עולה קידום אתרים ת’כלס?

אז בואו נדבר ת’כלס. קידום אתרים אורגני יכול לעלות לכם אלפי שקלים בחודש. כמה בדיוק? זה עשוי להשתנות בהתאם לעסק שלכם, לתחום, לכמה אתם רוצים להשקיע, למידת התחרות בגוגל, להיקף הביטויים שאתם רוצים לקדם (או סך התוצאות שאתם רוצים להשיג מה שעשוי לדרוש פעילות גבוהה יותר) ועוד אינספור פרמטרים רבים אחרים שממש בעוד רגע נפרט על חלק מהם. קידום אתרים בתחום פחות תחרותי עשוי לעלות לכם כ2000-3000 שקלים בחודש. בתחום בינוני יכול להגיע גם עד 5,000 שקלים בחודש ובתחומים תחרותיים מאוד לעתים אף מעבר לכך. כמובן שאלו רק מחירים ממוצעים ואינם בהכרח תקפים לכל עסק בכל תחום. ישנם גם מקדמים בתחילת דרכם שעובדים עבור פחות כסף אולם אם אתם רוצים לעבוד עם חברת פרסום מובילה אלו מחירים ממוצעים בהחלט.

מהם הפרמטרים העשויים להשפיע על מחיר קידום האתר שלכם?

  • החברה עמה תעבדו – המקדם או החברה עמם תעבדו עשויים להעריך את זמן העבודה, ההוצאות וההכנסות שלהם בצורה שונה. משום כך גם המחיר עשוי להשתנות בין נותן שירות אחד לאחר. שימו לב כי לצד מקדמים חסרי ניסיון שיתמחרו לכם את העבודה בזול ייתכנו גם מקדמים העשויים לדרוש סכומים מוגזמים ללא גיבוי בניסיון ועבודה מנגד. בדקו היטב את האופציות העומדות בפניכם וודאו שאתם עובדים עם חברה מובילה ומקצועית בתחום שתספק לכם את כל מה שאתם צריכים במקום אחד. 
  • היקף החבילה שלכם – מבנה החבילות בכל הקשור לקידום אורגני עשוי להשתנות בין חברה אחת לאחרת ולאופן שבו היא משווקת את שירותי הקידום האורגני שלה. יש חברות המשווקות את השירות לפי כמות הביטויים המקודמים ואחרות בונות את החבילות בהתאם למה הלקוח רוצה ומצפה. בהתאם לכך הן בוחרות את כמות הביטויים לקידום ואילו ביטויים עדיף לקדם. במילים פשוטות – ככל שהחבילה גדולה יותר מושקעת יותר עבודה ולכן גם המחיר גבוה יותר. 
  • ציפיות – ככל שהציפיות של הלקוח גבוהות יותר כך המחיר של השירות יהיה גבוה יותר בהתאם כדי לעמוד באותן ציפיות. הציפיות עשויות להתבטא הן בדירוגים אליהם הלקוח מצפה להגיע, הן במהירות ההגעה לתוצאות, הן בהיקף המבקרים שהוא שואף אליהם, כמות הלקוחות שהוא שואף אליה ועוד. ניתן להכניס כאן גם את רמת הדרישות מהלקוח. אם הלקוח מצפה או דורש בתכנים איכותיים יותר באתר שלו ולצרכי פיזור ברשת, אם הקישורים הנדרשים הם איכותיים יותר – כך גם התקציב צריך לעלות בהתאם. 
  • תחרות ומתחרים – כמובן שככל שהתחרות גבוהה יותר בתחום בו פועל הלקוח כך המחיר עשוי לעלות בהתאם. תחרות גבוהה יותר דורשת עבודה מעמיקה אפילו יותר, סיזיפית, ממושכת ואיכותית יותר. זה אומר תכנים איכותיים יותר, קישורים איכותיים יותר ועוד.  
  • תקציב הלקוח – לעתים חברת הקידום צריכה להתאים את עצמה לתקציב הלקוח, כל עוד מדובר כמובן בתקציב מינימלי המאפשר עבודת קידום מקצועית (בדרך כלל החל מ1500-2000 שח בחודש מינימום). 
  • הוצאות עבודה – ההוצאות עשויות להשתנות בין עבודת קידום אחת לאחרת ובין חברה אחת לאחרת. חברה שיש לה משרדים עם עשרות עובדים מתמחרת את העבודה בצורה שונה מפרילנסר שעובד מהבית. כמובן שיש לחברה שכזו יתרונות רבים אולם החברה לוקחת בחשבון הוצאות נוספות על כלים טכנולוגיים, תחזוקת המשרדים, עובדים מקצועיים במגוון תחומים המספקים מעטפת שירותים מלאה וזאת מבלי לקחת בחשבון גם הוצאות על תוכן, תחזוקת האתר, תוספי פרימיום, עלויות פרסום וקישורים ועוד.

אם אתם רוצים לבנות אתר וורדפרס קדם את האתר שלכם בצורה מקצועית ולהגיע לתוצאות הראשונות בגוגל היו מוכנים להוציא כמה אלפי שקלים בחודש מהכיס. אם תעבדו עם החברה הנכונה עבורכם והעבודה תתבצע בצורה מקצועית ועקבית התוצאות יהיו משתלמות ושוות את הדרך והסבלנות.

כמה עולה קידום אורגני
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513