להפוך את העסק שלך למותג ב-60 יום!

60 יום זה חודשיים מהיום. קחו את הזמן הזה ותראו מה משרד פרסום ומיתוג יכול לעשות בזמן הזה בשביל העסק שלכם. ראשית קחו בחשבון שאחרי חודשיים הוא כבר לא יהיה כזה עסק קטן ובטח שלא אנונימי, כי אנחנו מקצועיים בתחום חשיפת עסקים והפיכתם למותג משום שאנחנו עובדים עם עסקים קטנים עם יכולות גבוהות וזה מה שאנחנו גם יכולים להגיד על עצמנו- אנחנו ג’נסיס משרד פרסום דיגיטלי במימדים ממוצעים שהופך עסקים למותגים. וזה לא פשוט בכלל, אבל אנחנו מצליחים.

בעל עסק- האם יש לך רעיון מעולה?

כל עסק חייב שיהיו לו יתרונות. הכותרת שלנו האם יש לך רעיון מעולה נוגעת לכל מיני אקזיטים של אנשים שההברקה שלהם הפכה למותג ולהצלחה כלכלית, אבל גם אם אתה רופא שיניים מעולה שיש לו שיטה מיוחדת להלבנה, אתה יכול להפוך למותג ולקוחות ירדפו אחריך, בגלל שלך יש את השיטה ולנו יש את היכולת לפרסם אותך ואת השיטה שלך ברמה גבוהה ברשת, ובכל מקום בו גולשים צריכים לדעת שיש עוד שיטה להלבנת שיניים והנה עכשיו הם נחשפים אליה.

כוחו של האינטרנט- האם הוא גדול מכם?

כל בעל עסק קטן כגדול צריך להאמין שיש לו מה למכור ברשת. שהמוצר או השירות שלו מיוחדים במינם. לא לכל עסק יש שיטה מיוחדת אבל גם שירות שליחים טוב ראוי למיתוג, וגם נגר שיודע לעשות עבודה מצוינת של תיקון משקופים. לכאורה זו לא נגרות טהורה לשמה, אבל אתם יודעים כמה חשוב לתקן משקוף, זו עדיין מומחיות שלמה ומיתוג נשען בעצם על מומחיות, על סוד כלשהו, על מתכון מנצח שכל מה שהוא צריך זה להפוך למותג כדי שידעו שהוא בעל המתכון הזה, איך הוא הופך למותג? פנייה אל משרד פרסום כמובן.

אתר מעולה זה הסוד למותג מנצח ברשת!

שאלתם את עצמכם למה יש אתרים שנמצאים בגוגל למעלה ולמה יש כאלה שמתחבאים בעמוד העשירי. התשובה היא אתר טוב וקידום. האלגוריתם של גוגל יודע להבחין בין אתרים סטטיים שאין בהם תנועת גולשים דינמית לבין אתרים תוססים שיש בהם לא רק תנועה רבה אלא המון לידים. אתה כזה כבר מוצא חן בעיני מנוע החיפוש ואורגנית הוא מדרג אותו אבל חוץ מזה אם תפנו אל משרד פרסום המומחה בעולם הדיגיטל. הדבר הראשון שנעשה בשבילכם זה נבין, איך צריך להיראות האתר שלכם ותדעו לכם שזה הדבר הראשון והכי חשוב היום ברשת. זה חלון הראווה שלכם, זה הדוכן שלכם, עמדת ההמתנה, הקבלה, זו המזכירה, מקבלת הקהל, המארחת – האתר הוא לב ליבו של העסק שלכם ואתר נכון ומותאם ממצב אתכם גבוה.

קידום ושיווק- כי בלי זה אי אפשר!

אחר כך נעשה לכם קידום בתהליך של מיתוג עסקי כדי שהרבה גולשים יבינו שהאתר שלכם מוצלח ואחר כך נעשה לכם קמפיינים של שיווק כדי שתוכלו לנצל את הבמה הדיגיטלית לשמר לקוחות, להגדיל את המאגר ולעשות כסף כמי שמגיע לכם וכפי שמשרד פרסום צריך לנהוג. כל עסק שהצליח ברשת התחיל מאתר נכון. תפנימו את זה ותרימו לנו טלפון, יש לנו המון לקוחות שבזכות האתר שבנינו להם הם הצליחו והפכו למודל של אתר מצליח שמכניס כסף.
מיתוג עסקי
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513