להשיג מימון לסטארט-אפ באינטרנט

גיוס כספים דרך קרנות, המדען הראשי, חממות או אנג’לים, משמע לשעבד כבר בשלב ההתחלתי את הרעיון שלכם, את המוצר לכשיהיה מוגמר וגם מעט מעצמכם. כדי להימנע מכך, סטארט-אפים רבים מצאו דרכים יצירתיות בכדי לגייס מימון -זה אולי נשמע מופרך ואפילו קצת הזוי, אך בהחלט אפשרי.

אפשר להשיג מימון ל- מיתוג עסקי לסטארט אפ באינטרנט. ויש כבר כמה וכמה גופים שמיישמים שיטותאלו לגיוס כספים, אתם אפילו מכירים את אחת המגייסות הגדולות ביותר –וויקיפדיה בכבודה ובעצמה.

מימון לסטארטאפ - חברות מיתוג ואסטרטגיה בתכנון מוצר לסטארטאפ

 

וויקיפדיה מסתמכת על תרומת הקהל הרחב המשתמש בשירותיה ומספרת להם כי היא זקוקה לתרומות שלהם בכדי שיוכלו להמשיך לפעול ולספק את השירות הכה חשוב. ובעצם מה הרעיון הכללי? אמנם נשמע כאילו הם מעוניינים בתרומות, אך בעצם הרעיון הוא להציע לגולשים לקחת חלק בהתפתחות של הפרויקט. במקרה של ויקיפדיה, התמורה היא השירות המצוין שלהם. אצל כל בית עסק מתחיל, הרעיון הוא שונה כך שצריך למצוא את הקהל הנכון שמוכן להירתם למשימה וקדימה לעבודה – לגייס את הממון. ואם אתם תוהים כיצד בפועל ניתן לעשות זאת? פייפאל מציעים לכם כפתור Donate” לגיוס כספים קל ובטוח לכל המעורבים. כמובן שיש גם אפשרות של חשיבה לפנייה לחברה המתמחה בתחום בניית אתרים ובכך ללעשות אתר מותאם אישית לסטארט אפ.

דוגמא נפלאה נוספת היא סופרים. לאחרונה במיוחד נפוצים המקרים בהם סופר אשר לא היה ברשותו כסף בכדי לכתוב ולהוציא לאור ספר חדש, ולכן השתמש בבלוג שתפעל ללא מטרות רווח כדי לאפשר למעריצים שלו לרכוש שוברים שיעניקו להם הנחה משמעותית על הספר החדש, לכשייצא למדפים. למעשה באופן זה הצליח ליצור ‘win-win situation’. לא רק שהקוראים המושבעים של הסופר היו מעוניינים שימשיך ליצור ולכתוב, אלא שלמעשה הם רכשו מוצר שטרם היה בנמצא וכך, מצליח הסופר לגייס את המימון לו הוא זקוק בכדי לכתוב ולהוציא לאור ספר שהיה בגדר רעיון בלבד. המינוח שהתפתח והתבסס עם הזמן לצורת גיוס זו הינו “מימון ההמונים” וכשמו כן הוא – מימון באמצעות המון.

כיום כבר ניתן למצוא זירות כגון kickstarter.com בהן תוכלו לפרסם את הסארט-אפ שלכם ו/או הפרויקט שזקוק למימון וכל מי שימצא חן בעיניו הרעיון – יתרום מכספו בתמורה לזכות להיות מהראשונים שנהנים מהמוצר שלכם. בכדי להפיץ את הידיעה כי אתם מחפשים מימון תוכלו להשתמש בחברים, במשפחה או באתרים ברחבי הרשת באמצעות קידום אורגני איכותי שיעזור לכל אחד למצוא את העסק שלכם!

זקוקים גם אתם לגיוס מימון באמצעות אינטרנט למיתוג העסק שלכם? שאלו את ג’נסיס כיצד ונשמח לעמוד לשירותכם!

מיתוג עסקי
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513