לא רק בעולם העסקי – לוגואים של מדינות העולם

העולם העסקי למד מזה זמן רב את חשיבות המיתוג והדימוי בפני הלקוחות כשהדבר כולל בין היתר השקעה רבה בעיצוב לוגו החברה. הלוגו הפך לסמל המזוהה ביותר עם חברה עסקית וכל שינוי בו יכול לחרוץ את גורלות החברה לטוב ולרע. אך, לא רק העולם העסקי הבין את חשיבות הלוגואים אלא יותר ויותר מדינות ברחבי העולם מבינות את חשיבות הלוגואים ואת משמעותם למיתוג המדינה.
אכן, הלוגו המרכזי של כל מדינה הוא הדגל שלה אך מדינות רבות מגיעות למסקנה כי לא די בכך ויש להשקיע במיתוג במספר רבדים – גם מבחינת הלוגו של המדינה.
עיצוב לוגו - דגלים של מדינות העולם

מה היא חשיבות הלוגואים למדינה?

כפי שבעולם העסקי חברה נמדדת פעמים רבות על פי הלוגו שלה הרי שכך גם ביחסים בין המדינות. ראשית כל, מיתוג נכון ובחירה בלוגו המתאים יכולים להשפיע על תיירים הרוצים לבקר במדינה, לוגו נכון יכול להעלות את כניסת התיירים למדינה בדרכים שאינם נגישים באמצעים אחרים.
עיצוב לוגו נכון יכול להוביל גם לעלייה במדדי האושר של אזרחי המדינה הממתגת. וכפועל יוצא מכל הנ”ל – אנו למדים כי ללוגו יש השפעה רבה על מצבה הכלכלי של המדינה והן על חוסנה החברתי.

והמסקנה המתבקשת?

כפי שבעולם העסקי חברה עם לוגו שאינו מתאים נשארת מאחור, כך בדיוק מדינות שלא יידעו להתאים את עצמן לעולם המשתנה ומגמת מיתוג מקצועי, יישארו מאחור על מפת התיירות ומפת הכלכלה העולמיות. הלוגו מלמד אותנו גם על השקעת המדינה ועל יחסיה עם הגורמים המעניינים אותה. כך לדוגמא, ברור ונהיר כי חברה אשר לא משקיעה במיתוגה ובלוגו שלה, למעשה אינה משקיעה ביחסיה עם לקוחותיה. באותו אופן מדינה אשר מעוניינות למשוך השקעות זרות ולא משקיעה בלוגו שלה, סביר שתתקשה לעשות זאת ותיתקל במכשולים רבים.

קיימים אמנם קווי דמיון רבים בין חברות עסקיות למדינות בייחוד בתחום המיתוג, אך בכדי לעצב את הלוגו המנצח יש לעמוד גם על השוני.

חברת ג’נסיס כחלק ממומחיותה בתחום המיתוג ועיצוב הלוגואים, מנטרת ומנתחת את השינויים לחיוב ולשלילה שקורים במדינות ובעולם העסקי, מסיקה מסקנות ומיישמת בכל הזדמנות שניצבת לפניה. כך ג’נסיס מבטיחה את מיקומה כמובילה בתחום מיתוג ו- עיצוב לוגו מנצח עבור כל גורם.

צרו קשר עכשיו, נשמח לעמוד גם לשירותכם!
עיצוב לוגו
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513