מדוע כיום כל כך כדאי לפנות אל משרד פרסום דיגיטלי ולא אל משרד מסורתי?

קשה לתאר את העולם העסקי ללא עולם הפרסום. מאז המאה ה-19 כאשר התחילו להופיע החנויות הראשונות היה ברור לכל איש עסקים כי הוא צריך לפרסם את העסק שלנו וכך נולדו להם שלטי החוצות. בהתחלה לשלטי החוצות הייתה השפעה אדירה על הקונים והם יצרו אפקט עצום, ממש כפי שבתחילת הדרך לפרסום בטלוויזיה היה אפקט עצום על הלקוחות.

משרד פרסום דיגיטלי בישיבת צוות לפרסום

אך כיום ברור כי גם פרסום בטלוויזיה וגם פרסום בשלטי חוצות לא כל שכן בעיתונות ממש לא משיג תוצאות ורבים אך יטענו כי יהיה זה טיפשי לפרסם במדיות אלו. המדיה שנמצאת בחיתוליה ועדיין משיגה תוצאות היא המדיה הדיגיטלית. על כן הצעד הנבון ביותר שאפשר לעשות זה לפנות אל משרד פרסום דיגיטלי שיבצע מיתוג עסקי גם באינטרנט וגם ברשתות החברתיות ופרסום Off-line.

על מה אני צריך להסתכל כאשר אני בא לבחור משרד פרסום דיגיטלי?

עליכם להבין שפרסום באמצעות משרד פרסום דיגיטלי הוא לא רק יותר אפקטיבי אלא גם יותר זול ובין היתר ניתן למדוד כל פעולה ופעולה שאנו מבצעים ולדעת האם היא השתלמה מבחינה כלכלית או לא וזהו יתרון חשוב ונוסף אל מול המדיות הישנות. אך שימו לב גם בין משרדי הפרסום השונים יש הבדלים ואתם צריכים להיות בטוחים כי אתם בוחרים את המשרד הטוב ביותר שיפרסם אתכם.

על רקע זה אנחנו ממליצים לכם לבחון מסעות פרסום ישנים של המשרד ולראות האם למשרד יש רעיונות מקוריים, האם הוא חושב מחוץ לקופסא, האם המסע משכנע אתכם לקנות את המוצר. כך תוכלו להיות בטוחים כי תקנו את המוצר הטוב ביותר וזהו משהו שכדאי לכם לקחת בחשבון.

מדוע כדאי לי לפנות אל משרד פרסום דיגיטלי ישראלי?

אם אתם רוצים לפנות אל משרד פרסום דיגיטלי בשביל מסע פרסום במדינת ישראל אנחנו ממליצים לכם קודם כל לפנות אל משרד המתמחה בעולם הדיגיטלי ולא פחות חשוב מכך לפנות אל משרד פרסום ישראלי. עליכם להבין כי פרסום מושפע מאוד מן המנטליות של האנשים שאליהם הוא פונה.

מכיוון שרק ישראלים מכירים את המנטליות של הישראלים הרי שזה יהיה צעד טיפשי לפנות אל משרד אמריקאי או אירופאי בכדי לפרסם לישראלים. רק משרד אשר יושב בציון יכול להשיג את האפקט הרצוי ולהגיע אל כמה שיותר ישראלים ולהבטיח כי ההגעה הזאת תהיה אפקטיבית ותשיג את התוצאות הרצויות.

מדוע ג’נסיס היא משרד פרסום דיגיטלי אחר?

מספר אחת זה אומר להיות הטובים ביותר, זה אומר כי עבדתם קשה בשביל להיות בפסגה וזה אומר כי אתם לא מתפשרים על אף פרט. צמד המילים “מספר אחת” מלווה את ג’נסיס משרד פרסום דיגיטלי בכמה צמתים. קודם כל אנחנו מספר אחת בעולם הדיגיטלי וזה בא לידי ביטוי בכל מה שאנחנו עושים. אך זה לא המקום היחיד בו בהקשר שלנו מוזכרים המילים מספר אחת.

ג’נסיס מיתוג עסקים וקידום בפייסבוק שהוקמה ע”י יניב פרץ ב2012 שמה לה למטרה שכל לקוח שלה יהיה מספר אחת בתחום שבו הוא פועל ועל כן היא משקיעה משאבים אדירים במסעות הפרסום שלה.

אז אם גם אתם רוצים להיות מספר אחת פנו אל המשרד מספר אחת בארץ,- ג’נסיס.

מדוע לפנות אל משרד פרסום דיגיטלי
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513