לפני מיתוג ואחרי מיתוג !

עסק אשר אינו מתחדש ומתאים את עצמו לתקופה המודרנית סביר שלא יצליח לשרוד בעולם העסקים המודרני. והעת המודרנית מייחסת חשיבות רבה להתייעלות התפעולית של העסק ולרעיונות חדשניים, אך לא רק – פעמים רבות מה שמכריע בין הצלחה לכישלון הוא המיתוג שהעסק עוטה עליו.
מיתוג נכון המותאם לפלח השוק של החברה, יכול להשפיע על שורת הרווח הסופית יותר מכל צעד עסקי אחר. המיתוג כאשר נעשה עם מחשבה תחילה יכול לא רק לגרום להצלחה בשווקים קיימים אלא להוביל להצלחה בשווקים חדשים. מיתוג עסקי הוא הדבר החם בעולם העסקים ולא בכדי, מיתוג נכון מבטיח הצלחה גדולה לעסק חדש כמו גם לעסק הוותיק – גם חברות ותיקות לא פעם עוברות מיתוג עסקי מחודש לשיפור רווחיהן בצורה ניכרת.
מיתוג עסקי לפני ואחרי

סודה סטרים – דוגמא מנצחת למיתוג מחודש

ישנן אין ספור דוגמאות לחברות אשר עברו מהפך תדמיתי ומיתוגי ודי אם נזכיר כאן את חברת אפל של שנות ה-90 אל מול אפל של שנות ה-2000. אך דווקא הדוגמא המובהקת ביותר של מיתוג חדשני הוא של חברת ‘סודה סטרים’ הישראלית. חברה זו אשר בשנות ה-80 הייתה ידועה במכשירי הסיפולוקס המיושנים, עברה מהפך מלא וכיום מיתוגה מזוהה עם חדשנות, יצירתיות והיא מתחרה בענקי השוק האמריקאי. נדגיש כי סודה סטרים לא שינתה דבר בעסקיה או תמהיל מוצריה, אלא התמקדה במיתוגם מחדש והתאמת מוצריה לאורח החיים המודרני. כיום, סודה סטרים הינה השם החם בעולם המשקאות העולמי והינה חברה הנסחרת בנאסד”ק במאות מיליוני דולרים, כל זאת תודות ל- מיתוג עסקי מחושב מראש, נכון וחכם.

כיצד עושים זאת נכון?

מיתוג עסקי מחודש של עסק קיים אינו יכול להתבצע במהלך “שליפה מהכובע”, אלא דורש עבודת הכנה רבה, חשיבה ותכנון, הכרה מעמיקה של יעדי החברה, צרכיה, הכרת קהל היעד, הרצונות שלו, החסמים שלו, עיצוב לוגו נכון, שיווק ממוקד ועוד.

חברת Genesis בעלת ניסיון רב במיתוג חברות חדשות כוותיקות המעוניינות לשפר או לחזק את מעמדן בשוק.

אם גם אתם מעוניינים במפתח להצלחה, פנו אלינו ותנו לנו לסייע לכם למתג את חברתכם באופן הנכון ביותר, Genesis לשירותכם!

מיתוג עסקי
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513