מיתוג עסקים? קבלו 100 טיפים רלוונטים ביותר

100 טיפים קריטיים למיתוג עסקי מנצח

טיפים למיתוג עסקי - 100 טיפים

בשנת 1996 הוכרז טום פיטרס כיועץ היקר ביותר בכל העולם, שנה לאחר מכן בשנת 1997 כתב מאמר ובו נכלל הביטוי מיתוג עצמי. היה זה פיטרס אשר בסוף שנות ה90 לימד אנשי עסקים כיצד למתג את העסק שלהם בצורה נכונה.

1. הבינו מהו מיתוג עסקי

מיתוג עסקי כולל את עולם הערכים של המנהלים וכיצד הם נתפסים בידי קהל הלקוחות שלהם לעומת המתחרים שלהם.  הערכים של המותג נוצרים באמצעות שפה ייחודית וויזואליה מעניינת תוך הגדרת קהל היעד והכנת תוכנית שיווקית המיועדת לפרסום בערוצי התקשורת השונים.

2. גיבוש אסטרטגיה בהתאם למטרות מוגדרות   

בעת תכנון מיתוג עסקי יש לבחון את האסטרטגיה של העסק בהתאם למטרות מוגדרות, עליכם לשאול את עצמכם כיצד מותג זה מבטא את העסק והאם המוצרים אותם אתם מציעים נחשבים למוצרים ייחודיים וכמובן יש להתייחס לקהל היעד שלכם.

3. בידול מול המתחרים

טיפ זה מתייחס למתחרים שלכם. כאשר אתם יוצאים לדרך עליכם לזכור כי אתם לא לבד בזירה העסקית וכי יש לכם מתחרים. ההמלצה שלנו היא להשקיע רבות במחקר מתחרים על מנת להבין מיהם המתחרים שלהם ומה היתרון הייחודי שלכם עליהם. האם העסק שלכם עוסק בהלבשה ספורטיבית , עליכם לבחון אילו ביגוד מציעים המתחרים שלכם סקר מתחקרים יאפשר לכם להציע מוצר איכותי יותר בהשוואה למתחרים שלכם.

4. הקימו אתר אינטרנט

בניית אתר אינטרנט להצלחה עסקים רשת

אתר אינטרנט מהווה את כרטיס הביקור של בעלי עסקים רבים. על מנת לבנות לכם כרטיס ביקור מנצח יהיה עליכם להשקיע מחשבה רבה  בהקמת או בניית אתר אינטרנט ובו תוכלו לפרט על המוצרים שלכם ביתר פירוט וכן לרשום את האני מאמין שלכם לטובת קהל הלקוחות.  יתר על כן, תהיה לכם האפשרות לכתוב מאמרים מקצועיים באתר וכך להפוך אתכם למומחים בתחום שלכם.

5. הקדישו זמן לבניית דף עסקי בפייסבוק

הרשתות החברתיות מהוות כלי נפלא לפרסום העסק שלכם. באמצעות פרסום ברשתות החברתיות וקידום בפייסבוק, גוגל ופרסום באינסטגרם תוכלו להגיע למספר רב של אנשים וכך להגדיל את קהל היעד שלכם.  פרסום ברשתות החברתיות יצריך מכם להגדיר את קהל היעד שלכם לטובת פילוח קהל יעד במטרה להגיע במדויק אל הקהל הרצוי. באמצעות דף הפייסבוק תוכלו לשמור על קשר עם קהל הלקוחות שלכם.

6. בחרו את ערוצי התקשורת המתאימים לחשיפת המוצר שלכם

אין זה מספיק רק להסתפק בפייסבוק, אלא יהיה עליכם לבחור ערוצי תקשורת נוספים על מנת להגיע אל קהל היעד שלכם.  חשיפה של המותג שלכם תסייע לכם לבסס את המעמד שלכם.

7. הקדישו זמן ליצירת שפה ויזואלית

בעת יצירת מיתוג למוצר שלכם הקדישו זמן ליצירת שפה ויזואלית. יצירת שפה ויזואלית תאפשר לכם לבדל את המוצר שלכם מהמתחרים וכך תהיה לכם האפשרות ליצירת מוצר הכולל שפה ייחודית. יצירת שפה ויזואלית תכלול בין היתר לוגו, חתימה בדואל וכן עיצוב כרטיסי ביקור הכוללים שפה גרפית אחידה הכוללת את המסרים של המותג .

8. השקיעו בגיבוש קונפסט של המותג

בבואכם לבצע מיתוג עסקי מנצח חשוב מאד להשקיע בגיבוש הקונספט של המותג- שאלו את עצמכם מהם הערכים אשר ברצונכם להעביר לקהל הלקוחות שלכם .

9. בנו שפת מותג ייחודית

יצירת מיתוג עסקי מוצלח מתחילה בבנייה של שפת מותג ייחודית – בחרו שם קליט לעסק שלכם, השקיעו בסיסמא ייחודית אשר קהל היעד שלכם יתחבר אליה, בחרו שפה גרפית וכן תכנים מתאימים.

10. שכרו את שירותיו של קופירייטר מקצועי

אי אפשר להזכיר מיתוג עסקי בלי להזכיר קופירייטר. מדובר בעסקת חבילה מנצחת – על מנת לייצור תכנים בעלי משמעות חשוב מאד לעבוד עם אנשי המקצוע הטובים ביותר.

11. בחנו היטב את המוצר שלכם

בחנו היטב את המוצר שלכם תוך מיקוד. שאלו את עצמכם על איזה צורך המוצר שלכם עונה.

12. השקיעו בעריכת מיתוג מחדש

אם אתם מחפשים דרך לרענן את המיתוג שלכם , הרי השקיעו בעריכת מיתוג חדש. באמצעות מיתג מחדש תהיה לכם האפשרות לפנות אל קהל יעד חדש.

13. צרו מיתוג חזק

על מנת ליצור מיתוג חזק, יהיה עליכם למצוא יתרונות רבים אשר מבדילים ביניכם לבין הלקוחות שלכם.  מציאת היתרונות תאפשר לכם לבנות מותג חזק.

14. צרו עקביות

על מנת ליצור מיתוג עסקי מנצח חשוב מאד ליצור עקביות  בשלל ההיבטים של העסק החל מהפעילות  במדיה החברתית ועד לעלונים מודפסים. בכל ההיבטים וודאו כי אתם מציגים חזות אחידה.

15. יצירת מסר אחיד

גם אם מסע הפרסום שלכם עשוי לפנות למספר קהלים, צרו מסר אחיד אשר לא יגרום טשטוש לתכונות המותג.

16. השקיעו בלקוחות שלכם

גם אם אתם משוכנעים כי המוצר שלכם נהדר, ההמלצה שלנו היא להשקיע בלקוחות שלכם. זכרו, אם הלקוחות שלכם יזהו את החוויה שלהם כשלילית, הרי הם לא יזכרו את המוצר שלכם ולכן חשבו כיצד אתם יכולים לגרום חוויה חיובית לקהל הלקוחות שלכם.

17. אל תתביישו לבקש משוב

באמצעות בקשת משוב תדעו בדיוק מה חושבים עליכם הלקוחות. הדרך הטובה ביותר היא פשוט לשאול אותם באופן ישיר. המשוב ידגיש לכם נקודות חשובות ויראה לקהל הלקוחות כי אכפת לכם מהם .

18. בקשו משוב באופן קבוע

בהמשך לטיפ הקודם, ההמלצה שלנו היא להקדיש זמן לבקשת משוב באופן קבוע. עשו לכם הרגל, אחת לחודש לבקש משוב מקהל הלקוחות שלכם.

19. עשו שימוש במשוב לטובת פרסום המותג שלכם

עשו שימוש במשוב שקיבלתם מהלקוחות שלכם לטובת קמפיין המיתוג. אם המשוב מהלקוחות מתגלה כאוצר, הרי חבל מאד לא לנצל את המשוב החיובי לטובת קמפיין פרסום מוצלח.

20. פרסום הערות חיוביות יגדיל את קהל הלקוחות שלכם

בהמשך לטיפ הקודם, השקיעו זמן בפרסום הערות חיוביות באמצעי התקשורת השונים, כך תגדילו את קהל הלקוחות שלכם.

21. העניקו משוב בחזרה  

אם במשוב עסקינן, הרי  צרו משוב בחזרה. מה הכוונה?  צרו ומתגו אירוע בהתנדבות אשר יראה את הכוח של המותג שלכם וכך תגיעו לקהל רב.

22. עשו שימוש בעבודות צדקה כחומר פרסומי

אם אתם מארגנים אירוע בהתנדבות, הרי עשו שימוש באירוע לטובת פרסום במטרה להראות את הפנים האנושיות של המותג שלכם.

23. הקדישו זמן לכתיבת דף אודות

בניתם אתר אינטרנט למותג שלכם? עכשיו השקיעו זמן רב בכתיבת דף אודות. מדובר באחד הדפים החשובים ביותר באתר שלכם.

24. בחרו סיפור משכנע

על מנת לייצור מיתוג מנצח השקיעו  ביצירת סיפור טוב ומשכנע תוך ציון החזון של העסק וההיבטים החיוביים.

25. העניקו שירות איכותי לקהל הלקוחות שלכם

השקיעו מחשבה רבה במתן שירות איכותי לקהל הלקוחות שלכם. מיתוג עסקי מנצח יהיה תופעה של מתן שירות איכותי לאורך שנים ארוכות .

26. שלטו היטב בזירה החברתית

קודם לכן הזכרנו את הצורך ברשתות חברתיות במטרה לייצור מיתוג עסקי מנצח. הפעם חשוב לנו לנו להדגיש את השליטה ברשתות החברתיות. אין זה מספיק רק לפתוח עמוד פייסבוק או חשבון אינסטגרם אלא יש צורך להבין באמת את הרשתות החברתיות.

27. צאו לעולם האמיתי

אם הטיפ הקודם התייחס לרשתות החברתיות, הרי במקביל לעבודה ברשתות החברתיות, יהיה עליכם לצאת לעולם האמיתי. אין ספק כי בעידן בו אנו חיים אנשים עשויים להיות מופתעים כאשר הם פוגשים מותג פנים במציאות אבל חשוב מאד לצאת לעולם האמיתי על מנת לחזק את הקשר עם קהל הלקוחות שלכם.

28. בצעו פרסום גרילה

מדובר בשיטת פרסום פופולרית למדי הגורמת הפתעה רבה לצרכנים תוך שימוש בגימיקים זכירים אשר ידברו עליהם מאוחר יותר. כך לדוגמא, חברת סבונים בעיר בוקרשט הפכה ביום קיץ חם את תחנות האוטובוס לתחנות רענון וכך הנוסעים בתחנות נחשפו למותג.

29. השקיעו זמן בפרסום ויראלי

השקיעו זמן בפרסום ויראלי- מדובר בשיטת פרסום פופולרית בעידן רשתות חברתיות.

30. צרו שיווק ישיר

אם בעבר הרחוק היינו מחלקים פליירים בתיבות הדואר, היום נהוג לשלוח דיוור לקהל הלקוחות במטרה לשמור איתם על קשר.  השקעה בדיוור תניב את התוצאות הרצויות. כמובן גם שברימרקטינג התוצאות מכפילות ומשלשות את המצוי.

31. צרו תועלת עבור הלקוחות שלכם

צרו תועלת עבור הלקוחות שלכם. גרמו להם להבין כיצד המותג שלכם יסייע להם. כאשר תיצרו תועלת עבור הלקוחות שלכם הסיכוי כי הם ישיבו לפנייה שלכם יגדל.

32. זכרו את שיטת השיווק היעילה ביותר

אין כמו שיטת שיווק ישנה וטובה כדי לייצור מיתוג עסקי מנצח. הכוונה כמובן לשיטת פרסום הכוללת שיווק מפה לאוזן.  יש אנשים המשוכנעים כי מדובר בשיטת השיווק היעילה ביותר.  באמצעות התייחסות ללקוחות שלכם כמו למשל שליחת זר פרחים ותזכורת ביום ההולדת שלהם, תיצרו שיחה חיובית אשר תוביל לשיווק בקרב הלקוחות.

33. הפכו את השירות שלכם למעניין יותר  

באמצעות התייחסות לקהל הלקוחות שלכם הפכו את השירות שלכם למעניין יותר. ספרו להם על מבצעים העשויים לשנות להם את החיים.

34. הניעו לפעולה של קהל הלקוחות שלכם

על מנת לייצור מיתוג מוצר מוצלח הניעו את הלקוחות שלכם לפעולה באמצעות יצירת טקסים מעניינים אשר יגרמו להם הנעה לפעולה.

35. הטמעת שפת המותג

העובדים שלכם נחשבים לאנשים חשובים ביותר . ברגע שאתם מחליטים על שפת  המותג כדאי להביא בחשבון כי הם אלו אשר מקיימים אינטרקציה עם קהל הלקוחות ולכן יש להבין כי כולם יבינו את שפת המותג.

36. שתפו את העובדים לכם במהלך השיווקי

על מנת לייצור מיתוג עסקי מנצח, הקפידו לשלב את העובדים שלכם בכל השלבים של יצירת מותג מנצח.

37. בצעו חלוקה נכונה של עוגת התקציב

ניהול תקציב חכם - תרשים פאי לתקציב העסקי

אם אתם בתחילת הדרך העסקית הקפידו לחלק את עוגת התקציב שלכם בצורה נכונה דאגו לסדרי עדיפויות נכונים על מנת לממש את הליך המותג. כך לדוגמא לא כדאי לחסוך במקום בו יש לעצב את הלוגו של העסק.

38. למדו מאנשי מקצוע

במסגרת ניהול העסק עליכם להשקיע זמן בלמידה אינסופית, רק כך תצרו מיתוג מנצח. השקיעו זמן רב בלמידה מטעם אנשי מקצוע.

39. איפיון קהל המטרה של העסק החדש

על מנת לבצע מיתוג מחדש יהיה עליכם לבחון היטב את  ההרגלים של קהל הלקוחות שלכם. שאלו האם יש מכנה משותף בין קהל הלקוחות שלכם.

40. מה הלקוחות שלכם רוצים להשיג

על מנת לייצר מותג עסקי מצליח, עליכם לשאול את עצמכם מה הלקוחות שלכם רוצים להשיג.  מה המותג שלכם ייתן להם על פני המתחרים .

41. מיתוג עסקי נכון ילווה את המוצר לאורך שנים רבות

מיתוג נכון של המוצר ילווה את המוצר לאורך שנים ארוכות.  חשבו על המותג קוקה קולה הנחשב למפורסם וידוע בכל בית זה שנים רבות.  בניית התמהיל המיתוגי בצורה נכונה תוביל לזכירת המותג לאורך תקופה ארוכה.

42. הבינו את העסק שלכם

על מנת לייצור מיתוג מצליח עליכם להבין את העסק שלכם- עליכם לדעת בדיוק מי עומד מאחורי העסק ומהו המהות של העסק.

43. האם למתחרים יש מגמות צמיחה

במסגרת בחינת המתחרים שלכם בחנו האם יש להם מגמת צמיחה והאם הם דומיננטיים בהשוואה אליכם. ככל שתזהו את המתחרים שלכם טוב יותר, כך תיצרו יתרון משמעותי בעת יצירת המיתוג.

44. זיהוי הרגלי צריכה עתידיים

עליכם להבין מה מתרחש בשווקים העולמיים על מנת לייצור מיתוג מצליח. דאגו להבין בדיוק לאן הרוח נושבת מבחינה עסקית וכיצד תבנו מותג מצליח לשנים רבות.

45. בנו דנ”א מוצלח

עליכם לבדוק האם לעסק שלכם יש ערך ייחודי אותו אתם מעוניינים להבליט , זה עשוי להיות ברמת פריצה טכנולוגית או עשייה אישית. כתוצאה מבדיקה מקיפה יהיה ניתן למקד את המיתוג.

46. דגלו בגישה חיובית

השקיעו ביצירת גישה חיובית מתוך הבנה כי גישה חיובית תקרב את ההצלחה שלכם.  אל תהססו לספר על ההצלחות שלכם לאנשים.

47. השקיעו בכתיבת תוכנית עסקית

כל עסק צריך תוכנית עסקית מובנית אשר מאפשרת לו לבחון את המטרות והיעדים.

48. נהלו את הזמן שלכם בצורה נכונה

השקיעו את הזמן שלכם בצורה נכונה לצורך פיתוח מיתוג העסק שלכם. באמצעות תכנון זמן יעיל תוכלו לנצל את הזמן ליצירת מיתוג מצליח.

49. השקיעו בתחביבים שלכם

על מנת להיות חברה מובילה בתחומה ובעלת מיתוג עסקי מצליח עליכם לפנות זמן לתחביבים. פינוי זמן לתחביבים שלכם יאפשר לכם למצוא נקודות חדשות למיתוג העסק ויסייע לכם להיות ממוקדים יותר.

50. דאגו להאציל סמכויות

גם אם אתם משוכנעים שאתם מבצעים את המשימות בצורה יוצאת דופן, הרי חשוב מאד להאציל סמכויות במטרה לחסוך זמן יקר אותו ניתן להשקיע בבניית תוכנית פעולה לצורך מיתוג אפקטיבי.

51. קחו בחשבון כי דברים עשויים להשתבש

ההבנה כי דברים עשויים להשתבש תוביל אתכם ליצירת מותג מוצלח , כך תבינו כי יש צורך לבצע שינויים בתוכנית העבודה ודאגו למשל לפנות מרווחי זמן גדולים יותר.

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

[contact-form-7 id="7" title="טופס יצירת קשר 1"]

52. הרשו לעצמכם לגלות ספונטניות

ניהול עסק הכולל מיתוג מוצלח מצריך לכם לגלות ספונטניות ולדעת כי אולי תחשבו על רעיונות חדשים.

53. דאגו לפנות לכם זמן לשקט

נסו במהלך היום לפנות לכם כמה דקות של שקט- כך תאפשרו לכם לחשוב על דרכי מיתוג חדשים בלי הפרעות.

54. היו מפוקסים

הקדישו תשומת לב לנושאים מרכזיים והימנעו לזגזג בין הנושאים השונים. אם חוט המחשבה שלכם ניתק, הרי חשוב להישאר מפוקסים על מנת ליצור תוכנית מיתוג איכותית.

55. הרשו לעצמכם לוותר על משימות

הרשו לעצמכם לוותר על משימות שונות על מנת להתמקד בתוכנית עבודה אשר תוביל ליצירת מותג מנצח.

56. צרו מוטיבציה בקרב העובדים שלכם

עודדו את צוות העובדים שלכם לצאת מהקופסה ולאמץ דפוסי חשיבה אחרים אשר יסייעו לכם לייצור מיתוג מצליח.

57. עקבו אחרי המצב הפיננסי שלכם

לאחר שדאגתם לחלק את עוג התקציב בצורה נכונה, הקדישו זמן למעקב אחר המצב הפיננסי של העסק. תמונה עדכנית תאפשר לכם לדעת היכן תוכלו להשקיע אנרגיה וזמן במטרה לייצור מיתוג עסקי מוצלח.

58. רכשו תוכנה לניהול עסק

על מנת לבנות מיתוג מנצח ההמלצה היא לרכוש תוכנה לניהול עסק אשר תאפשר לכם לדעת מה קורה בעסק בכל זמן נתון.

59. למדו מטעויות של אחרים

השקיעו מהזמן שלכם על מנת ללמוד מטעויות של אחרים. עשו שימוש בכלים שונים במטרה לנתח את הטעויות שלכם.

60. דאגו להכיר את העובדים שלכם מקרוב

על מנת לייצור מיתוג עסקי מוצלח השקיעו זמן בהכרת העובדים שלכם, ככל שתכירו את העובדים שלכם טוב יותר, כך תזהו את הפוטנציאל של כל אחד מהם ותוכלו לקבל מהם רעיונות לפיתוח העסק.

61. הפגינו בקיאות במגוון רחב של נושאים

על מנת להזניק את העסק שלכם באמצעות מיתוג עסקי נכון , חשוב מאד להפגין שליטה במגוון רחב של נושאים החל מניהול תקציב ועד ניהול זמן.

62. ערכו רשימה של כל הדברים החשובים ביותר

על מנת לייצור מיתוג מצליח חשוב להיות עקביים ולערוך רשימה מפורטת של כל הדברים אשר יסייעו לכם להפוך את העסק למצליח .

63. דעו כי מיתוג חדש הרבה יותר משינוי קוסמטי

עורכים מיתוג מחדש לעסק שלכם? יהיו מוכנים לעובדה כי מדובר בהרבה יותר מאשר שינוי קוסמטי ודאגו להיעזר באנשי המקצוע המתאימים.

64. דאגו לעדכן את הלוגו שלכם

דאגו לעדכן את הלוגו שלכם.  אם יש לכם לוגו, הרי חשוב ביותר אחת לתקופה לדאוג לרענון הלוגו, חברה מומלצת לעשות זאת: עיצוב לוגו ע”י LOGOLOGO

65. הקפידו להישאר מקוריים

נכון , מדובר במשימה לא פשוטה למדי אבל אין ספק כי מדובר במשימה חשובה. ככל שתקפידו להישאר עדכניים יותר כך תאפשר לעצמכם לבנות מותג מוביל.

66. האם תעמדו במשימה

שאלו את עצמכם האם אתם יכולים לעמוד במשימה שיש לה לא מעט דרישות. זה חלק חשוב ביישור קן בדרך אל הכנת תוכנית עבודה

67. הקפידו על סדר וארגון

הקפידו על תוכנית עבודה מסודרת ומאורגנת בה חלוקת התפקידים ברורה במטרה לייצור מיתוג עסקים קטנים וגדולים נכון.

68. שלבו ייעוץ אסטרטגי

ייעוץ אסטרטגי

הקפידו על שילוב ייעוץ אסטרטגי על מנת לתרום למוניטין של העסק שלכם.

69. טיימינג חשוב ליצירת מיתוג

אם יש על המותג שלכם אזכורים שליליים אשר נכתבו על ידי גולשים אנונימיים ,זה בדיוק הזמן לפרסם תוכנית חדשה למיתוג העסק שלכם.

70. הנראות שלכם חשובה

במהלך העבודה על מיתוג עסקי הקפידו להציג תמונה שלכם על מנת שיזהו אתכם. זיהוי שלכם יגרום להכרה בקרב אנשים אשר עשויים להיות לקוחות פוטנציאליים.

71. הקפידו לכתוב דברי אמת

על מנת שהמיתוג יחזיק מעמד לא רק ברשת האינטרנט, ההמלצה שלנו היא לכתוב דברי אמת.  ההמלצה היא לא לכתוב דברים אשר  לאחר מכן יתבררו כדברי שקר.

72. היו דינאמיים

ההמלצה שלנו היא היו דינאמיים. אם אתם פעילים ברשתות החברתיות,  צרו טרנד על מנת לייצר מיתוג עסקי בצורה אפקטיבית.

73. העזרו בשירותיהם של יחצנים

בעת המחשבה על מיתוג עסקי ההמלצה היא להיעזר בשירותי יחצנים מובילים בתחום במטרה לבנות מותג עסקי.

74. אל תכפישו אחרים

במהלך בניית המיתוג העסקי שלכם דאגו לא להכפיש אחרים. אל תגררו לכתיבת טוקבק לא איכותי על הקולגות שלכם.

75. מנו איש מיומן למנהל המכירות שלכם

ניהול מכירות עשוי להתגלות כעסק לא פשוט בכלל ואתם צריכים למנות איש מקצוע בתחום על מנת לראות תוצאות .

76. קבעו אסטרטגיית מכירות

על מנת להיות ממותגים בצורה הטובה ביותר, עליכם לקבוע אסטרטגיית מכירות מוצלחת אשר תכלות בין היתר יעדי מכירה.

77. הפיקו לקחים מהמכירות

אם העובדים שלכם בצעו מכירה נסו להפיק לקחים מהמכירות . אם לדוגמא במהלכו של משא ומתן מצאתם את עצמכם מתקפלים, הרי חשוב לשוחח על כך.

78. גלו מהם הצדדים החזקים והחלשים שלכם בתור אנשי מכירות

מיתוג מוצלח מתחיל במכירות טובות . נסו לגלות מהם הצדדים החזקים והחלשים של העובדים שלכם ולמנות את האנשים החזקים ביותר לביצוע המשימה.

79. ניהול המיתוג ישקף את התרבות הארגונית של העסק שלכם

הערכים של העסק שלכם יבואו לידי ביטוי בתרבות הארגונית שלו וישפיעו על ניהול המכירות ועל הפעילות של מנהל המכירות . במטרה להביא לפעולת מיתוג אפקטיבית יותר כדאי להגדיר כללים של עשה ואל תעשה .

80. שתפו יותר את אנשי המכירות שלכם

שיתוף הפעולה עם אנשי המכירות יעשה את ההבדל בין ניהול מוצלח לבין ניהול פחות מוצלח.  החוכמה היא לשתף פעולה עם אנשי המכירות שלכם במטרה לזהות קשיים על מנת לבנות מיתוג מנצח.

81. גבשו חלופות אסטרטגיות

השקיעו זמן בגיבוש חלופות אסטרטגיות  ובחנו מספר אסטרטגיות למיתוג העסק.

82. אמדו את הסיכון

בעת גיבוש מיתוג עסקי מנצח תמצאו את עצמכם עומדים בפני לא מעט סיכונים  אמדו את הסיכון והתבוננו בתמונה הברורה כאשר אתם מצויים עם האנשים המבריקים ביותר בעסק שלכם.

83. השתתפו בפעילויות אשר יסייעו לכם

השתתפו בפעילויות אשר יסייעו לקדם את המותג שלכם – הציגו את עצמכם בתור מומחים וכך תרכשו לעצמכם של של מקצוענים.

84. קחו יוזמה

אי אפשר להזכיר מיתוג עסקי מוצלח בלי יוזמה. על מנת להיות בעלי מותג עסקי מוצלח עליכם לקחת יוזמה ולהוביל הליכים אשר יקדמו את המותג שלכם.

85. הסתייעו בשירותיו של מאמן עסקי

מוזמנים להסתייע בשירותיו של מאמן עסקי על מנת לבחון את העסק שלכם במטרה לבנות תוכנית מיתוג מוצלחת.

86. כתבו בלוג אישי

השקיעו בכתיבת בלוג אישי אשר יסייע לכם להפיץ את התכנים של המותג שלכם, כתבו את הבלוג בשפה בה הלקוחות שלכם יתחברו.

87. כתבו מאמרים לאינטרנט

נוסף על כתיבת בלוג, הקפידו לכתוב מאמרים לאינטרנט .

88. פרסמו הודעות לתקשורת

דאגו לפרסם הודעות לתקשורת אודות המותג שלכם.

89. דאגו לתג כותב

אין  זה מספיק לכתוב מאמרים באינטרנט , אלא עליכם לדאוג לתג כותב בתוך עמודי התוצאות של גוגל כאשר תמונת הכותב שלכם תופיע ליד תוצאות החיפוש.

90. כתבו מאמרים על המותג שלכם מזווית שונה

כתבו מאמרים על המותג שלכם מזווית שונה, כזו אשר  תאפשר ללקוחות שלכם לזכור את המותג.

91. הפנו זרקור אל נושא פחות מדובר

הפנו זרקור אל נושא פחות מדובר, כאשר את הכתבה העוסקת בעסק שלכם כתבו על בסיס הידע שלכם.

92. בחנו את תגובות הקוראים

לאחר פרסום הכתבה בחנו את תגובות הקוראים.

93. מיתוג עסקי נכון יוביל להפקת רווחים

מיתוג עסקי אשר יעשה באמצעות משרד פרסום איכותי יוביל להפקת רווחים- ההשקעה בבחירת חברת פרסום אפקטיבית תסייע לכם בקמפיין המיתוג על ידי הבנה של בעלי מקצוע בתחום.

94. השקיעו ביצירת מוצרי פרסום ממותגים

יצירת מוצרי פרסום ממותגים כמו כוסות עם לוגו העסק שלכם עשוי לתרום רבות למיתוג החברה בצורה נכונה.

95. רכשו מוצרי פרסום בחוכמה

החלטתם להשקיע במוצרי פרסום לצורך מיתוג העסק שלכם? רכשו אותם בחוכמה, בחרו בית דפוס איכותי והתאימו את המוצר להליך המיתוג שלכם.

96. מיתוג עסקי מנצח בשלב הראשון יאפשר לכם לחסוך אנרגיה

אם אתם רוצים להיות מובילים כבר מהשלב הראשון, ההמלצה היא להתחיל ולחשוב על המיתוג העסקי כבר בשלב הראשון של העסק.

97. הגיעו לפגישות נט – וורקינג

על מנת למנף את העסק שלכם באמצעות מיתוג עסקי, כדאי לכם להגיע לפגישות נטוורקינג.

98. תנו הטבות לקהל הלקוחות שלכם

בניית מותג מנצח מתחילה בהתייחסות לקהל הלקוחות והבנה כי  הלקוחות ישפיעו על גדילת העסק שלכם. אם תתנו הטבות ללקוחות, הם יובילו להכרה במותג שלכם.

99. שתפו סרטונים של העסק שלכם

על מנת להפוך את המותג שלכם לזכיר, שתפו סרטונים של העסק שלכם באתר האינטרנט וכך תהפכו את המותג שלכם לשם דבר.

100. השקיעו בכרטיס ביקור

למרות שלל אמצעי הפרסום, חשוב ביותר להשקיע בכרטיס ביקור אפקטיבי ויפה על מנת לחלק לקהל הלקוחות.

או שתגיעו אלינו, לג’נסיס פרסום ומיתוג, ונעשה עבורכם את כל העבודה בצורה הטובה והמקצועית ביותר 🙂

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

[contact-form-7 id="7" title="טופס יצירת קשר 1"]
טיפים למיתוג עסקי
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513