מהו קידום תוכן?

בשנים האחרונות עולם הצרכנות השתנה, הצרכנים חסמו עצמם לערוצי השיווק המקובלים, יש להם יס/הוט עם ממירים מקליטים, והם מריצים קדימה את הפרסומות בטלויזיה, הם מתעלמים מהפרסומות או מעמודי הפרסומות בעיתונים, והגלישה שלהם באינטרנט הפכה לנטולת מודעות, אם בשל חוסמי מודעות או בשל התעלמות מוחלטת מהפרסום. הם לא מתעניינים יותר בבאנרים הקופצים, בכפתורים או במודעות והדבר הפך את הפרסום המקובל למיותר.

משווקים חכמים כבר הבינו את השינוי הזה בעולם הצרכנות, הגיעו למסקנות שהפרסום המסורתי הופך לאפקטיבי פחות ופחות בתקופה האחרונה, ושחייבת להיות דרך טובה יותר לגשת אל הלקוחות שלנו שהפכו לאדישים לפרסומות.

כאן נכנס – קידום התוכן.

אבל מהו קידום תוכן?

קידום אורגני באמצעות קידום תוכן הוא שיווק אסטרטגי הניגש אל הגולשים כתוכן המספק מידע שאינו שיווקי, ובכך מוריד את החסמים של הקוראים כנגד המידע השיווקי. התוכן הינו ערכי, עקבי ורלוונטי לגולש. התוכן מגיע אל הלקוחות הרווחיים שלכם ומניע אותם לפעולה.

מטרת הקידום תוכן היא למשוך ולהשאיר לקוחות פוטנציאלים ע”י גירויים באמצעות מאמרים מעניינים במטרה לשנות או לשפר את הרגלי הצריכה שלהם להשתמש במוצרים שלכם, זהו תהליך מתמשך אשר חשוב לשלב אותו אל תוך האסטרטגיה השיווקית שלכם כעסק, מכיוון שאתם בפועל יוצרים כאן נכס נדל”ן באינטרנט, הכתבה הזאת יכולה להכנס למודעות של אנשים, הם יכולים לשתף אותה בפייסבוק ולגזור ממנה חלקים לאתר שלהם.

למעשה, קידום תוכן הוא סוג של אמנות, יצירת שיח מכירה עם הלקוחות הפוטנציאלים שלכם, מבלי שהם ידעו שאתם מוכרים להם, זהו שיווק ללא חסמים, הלקוחות הפוטנציאלים קוראים את המאמר כמידע איכותי ולא חושבים שמדובר בהצעה של המוצר שלכם.

במקום להציע את המוצר ב Hard Sell אתם מעבירים להם את המידע האיכותי, הדבר הזה הופך את הלקוח שלכם לאדם משכיל יותר והוא ידע לבצע החלטה מושכלת בהתאם למה שהוא מאמין בו. למרבה המזל מה שהוא מאמין בו הוא המוצר שאנחנו הרגע מכרנו לו.

אחד הבונוסים של קידום תוכן, הוא יצירת אמון בין בית העסק לבין הלקוח הפוטנציאלים. כאשר הלקוח מגיע אליך לקבלת מידע בנוגע למוצר כלשהו אתה הופך לדמות מקצועית עבורו, הוא בוטח בך, וזה שווה הרבה יותר מכל שיחת מכירה.

מחפש חברה מצוינת לקידום אתרים?, כנס>>>| קידום אורגני בגוגל

 קידום עסקי
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513