מהו תפקידו של משרד פרסום דיגיטלי?

כל עסק שרוצה להיות נוכח גם ברשת, חייב לפנות למשרד פרסום דיגיטלי, ולהבין מהן האפשרויות שלו לחדור לרשת. ניתוח הפעילות העסקית, הבנת השוק בה העסק הזה פועל, הבנת היעדים שלו ומיהם המתחרים בשוק שלו, יעזרו למשרד הפרסום להציג בפניו את צעדי הפרסום המתבקשים לגביו. אפיון העסק בדרך כלל נעשה במושגים של: יקר, זול, תוצרת כחול לבן, יבוא מסין. פרישה ארצית, סוגי מוצרים, דרישת המוצרים הללו בשוק, מיהם קהלי היעד ועוד. אחרי שמשרד הפרסום מבין מה צריך לעשות עם העסק הזה הוא מגיש לו הצעה פרסומית כולל תקציב.

כניסה לרשת!

משרד פרסום דיגיטלי צריך להסביר ללקוח מהו האתר שעסק כמו שלו צריך. אם למשל זה עסק שרוצה למכור ברשת, אז צריך להציע לו חנות מקוונת לצד אתר תדמיתי. אם זה מישהו שרוצה למכור שירות כמו למשל מטפל אלטרנטיבי, סביר להניח שצריך להיות לו אתר תדמיתי. לכל עסק יש את האתר שאמור בעצם להמשיך את הפעילות העסקית במציאות (אם יש כזו), או לבנות את התדמית העסקית באתר. אתר מותאם לעסק חייב לקחת בחשבון את התדמית שהעסק הזה רוצה, ולתרגם את הנתונים האלה למבנה האתר, לויז’ואל שלו, לפונקציות הטכנולוגיות, מספר הדפים, היררכיה פנימית ועוד.

אתר סולידי או פצצת פלאש!

האתר בעצם הופך להיות חלון הראווה וכרטיס הביקור של העסק. אם הגולשים מתרשמים ממנו ומוצאים בו בקלות מה שהם מחפשים, הם ישאירו פרטים ולא רק הם. חשיבות התאמת אתר ללקוח היא הדבר הראשון שצריך לחשוב עליו. אומנם יש כל מיני יכולות להפוך אתר לפצצת אנימציה ופלאשים, אבל השאלה שצריך לשאול את עצמו משרד פרסום זה, האם זה משרת אתה לקוח או רק נראה מעולה. הרבה פעמים דווקא בניית אתרים סולידית משיגה את המטרה כי גם קהלי היעד הם סולידיים וזה דווקא מה שמחבר אותם למותג הסולידי הזה.

מעצב גרפי תותח באסטרטגיה!

כדי לבנות אתר מתאים לעסק ולא משנה מאיזה תחום, כל מעצב גרפי היום, הפך להיות גם אסטרטג שיווק. כי לבנות אתר יפה אבל לא שימושי זה לא מה שתרצו שיקרה לאתר שלכם. ולבנות אתר שלא משתף את המותג ברמת צבעים או גרפיקה, זה גם לא מוסיף. מכאן שבניית אתר חייבת להשלים את מיתוג המוצר, ולשמש לו תמיכה וחיזוק תדמית. מעבר לזה אחד הדברים שכל מעצב גרפי שהוא גם אסטרטג חושב עליו, זה אם הוא היה גולש מה הוא היה רוצה שיהיה באתר, איפה למה וכמה?ההבנה של התנהגות הגולשים עוזרת מאוד למעצבים הגרפיים, לעשות אתרים בשביל הגולשים ולא בשביל להראות כמה עיצוב גרפי הם יודעים. ההבנה של תהליך מכירה באתר למשל משנה לגמרי את היררכיית הדפים וארכיטקטורת הכותרות ולכן מעצב גרפי שגם חושב על שיווק, ויושב במשרד פרסום דיגיטלי ידע לעצב לכם את האתר המושלם.

משרד פרסום דיגיטלי
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513