מהירות אתר גוגל

אחד המדדים החשובים ביותר בהליך קידום אורגני ובכלל לשיפור חוויית המשתמש באתר שלכם הוא מהירות הטעינה של האתר. כדי למצות את הפוטנציאל של הקמפיינים שלכם, להשאיר יותר תנועה באתר שלכם וליהנות מזמן שהייה גדול תצטרכו להעניק לגולשים שלכם חוויית משתמש ברמה הגבוהה ביותר. אחד הפרמטרים החשובים ביותר הוא באמצעות שימוש בכלי GOOGLE PAGE SPEED  ומדידת מהירות הטעינה של האתר. רגע לפני שנדבר על כלי נהדר זה אנו מזמינים אתכם להשאיר תגובה כאן למטה או להשאיר את פרטיכם ונשמח לייעץ ולעזור לכם בנושא. חברת ג’נסיס מתמחה בשירותי קידום אתרים עם דגש על שיפור מהירות האתר וחוויית השימוש בו, המהווים חלק חשוב ובלתי נפרד מהליך קידום אורגני כיום.

מרבית אתרי האינטרנט שבהם אנחנו משתמשים, הם לא משהו שמישהו יצר בשביל הכיף שלו. מדובר על אתר עסקי לכל דבר, כאשר מטרת האתר היא להביא לקוחות ולהגדיל הכנסה. זה יכול להיות בלוג אישי אשר מנסה לצבור פופולריות ולבצע שיתופי פעולות עם חברות גדולות, או אתר ששייך לחנות אשר מנסה למכור את המוצרים שלה גם באמצעות האינטרנט. ישנן גם חנויות אינטרנט רבות אשר פועלות רק באמצעות האינטרנט ושירות משלוחים, אשר חלקן מצליחות לייצר לבעלים שלהם לא מעט כסף. בכל מקרה, כל אתר אינטרנט אשר יהיה, לא יוכל להצליח ולצבור פופולריות מבלי שיבצע קידום אתרים נכון.

מהי החשיבות של מהירות האתר בקידום אתרים?

קידום אתרים זהו תחום שלם אשר מתעסק עם תוצאות החיפוש של גוגל. למעשה, למיקומו של אתר אינטרנט במנוע החיפוש ישנה השפעה עצומה על כמות החשיפות והכניסות של משתמשים אשר בוחרים לבקר באתר. הנתונים מרחבי העולם מראים כי כמות נמוכה מאוד של אנשים טורחים לעבור לעמוד השני בתוצאות החיפוש, וככל שהאתר נמצא במקום גבוה יותר בחיפוש של מילות מפתח קשורות – הוא זוכה לחשיפה גדולה יותר. אחד הדברים שיש להם השפעה גדולה על מיקומו של האתר בתוצאות החיפוש הוא נושא מהירות הטעינה של האתר. הרובוט של גוגל (או בכינויו המקצועי “זחל”) עובר על דפי אינטרנט חדשים וישנים, ונותן להם ציון אשר לפיו נקבע מיקומו של האתר בתוצאות החיפוש. אחד הפרמטרים החשובים אשר משפיעים על הציון הוא מהירות הטעינה שלו.

 

מה משפיע על מהירות הטעינה של האתר?

ישנם לא מעט דברים אשר משפיעים על מהירות הטעינה של דף האינטרנט. זה יכול להיות שרת האחסון שבו נמצא האתר, או אפקטים מיוחדים אשר קיימים בדף וגורמים לטעינה איטית ומסורבלת שלו. ולכן, בכדי לוודא שהאתר נמצא במקום טוב מהבחינה הזאת, ישנו כלי קטן וחשוב בשם google page speed אשר מאפשר למקדמי אתרים לראות האם האתר נטען במהירות, ואיזה דברים הם אלו שמשפיעים על מהירות הטעינה שלו. האתר מציג חלוקה בין מהירות הטעינה בגלישה מהסלולר, לבין מהירות הגלישה כאשר מדובר על גלישה ממחשב.

 

מה אפשר ללמוד מהתוצאות המתקבלות?

google page speed הוא כלי נהדר אשר מאפשר לדעת בדיוק מהן הסיבות אשר גורמות לכך שהאתר לא יעלה במהירות גבוהה. כאשר אתם עוברים על התוצאות אתם יכולים להבין מה הסיבה שתוקעת את טעינת האתר, ולנסות לפתור אותה בכדי שהאתר יקבל ציון גבוה יותר במנוע החיפוש של גוגל. למעשה, מקדמי אתרים משתמשים בצורה קבועה ב – google page speed ובעזרתו מנתחים את אתרי האינטרנט של הלקוחות. למעשה, הוא מאפשר להם לדעת מה צריך לעשות בכדי לסייע ללקוח להתקדם בתוצאות החיפוש במנוע החיפוש של גוגל.

 

google page speed – האם הוא מסובך לשימוש?

google page speed הוא כלי ידידותי ופשוט לשימוש, אשר לא מצריך ידע טכני או ידע כלשהו בשביל לבצע בו את הבדיקה. למעשה, גם אנשים שלא מתעסקים עם קידום אתרים יכולים להבין מהו מצבו של האתר שלהם, ולנסות לגרום לו להתקדם בתוצאות החיפוש. עם זאת, מקדמי אתרים ואנשים שמתעסקים בתחום הם אלו שיודעים לנתח את תוצאות הבדיקה בצורה הטובה והנכונה ביותר, ולבצע בצורה הטובה ביותר את מה שצריך בשביל שהאתר יעלה בצורה מהירה יותר, וממילא יקודם גם בתוצאות החיפוש במנוע החיפוש של גוגל. ולכן, עסק או חברה רצינית שרוצים קידום משמעותי, צריכים לפנות אל חברה לקידום אתרים שתבצע עבורם גם את הבדיקה באמצעות google page speed.

היתרונות של שימוש בכלים טכנולוגיים כמו GOOGLE PAGE SPEED לבדיקת מהירות האתר:

  • כלים טכנולוגיים חיוניים לביצוע עבודה והצגת נתונים שלא היינו מגיעים אליהם באופן עצמאי ואף יכולים לחסוך לנו זמן רב.
  • הכלי הנהדר הזה של גוגל מעניק לנו “מבט על” ונתונים רבים על מהירות הטעינה של האתר. כמו גם על הפרמטרים המרכיבים אותו ומציג לנו גם עצות ודרכים כיצד לשפר את מהירות הטעינה של האתר.
  • הכלי מציג לנו בדיוק את זמן הטעינה הממוצע של הגולשים באתר, כך שגם מדידות שנעשה באופן עצמאי לא יהיו מדויקות כמו אלה של הכלי. 

לסיכום; בין אם אתם רוצים לבנות אתר או  לקדם את האתר שלכם בעצמכם וזקוקים רק לשירות מתקדם לשיפור מהירות האתר ובין אם אתם זקוקים לשירותי קידום אורגני אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר באתר או בטלפון ונציגנו המקצועיים ישמחו לעמוד לשירותכם.

מהירות אתר גוגל
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513