מהי המשמעות של פרסום אורגני עם תוכן לא איכותי?

כולם מבינים את המשמעות של קידום אורגני ועד כמה הוא חשוב על מנת לקדם את העסק. אם יש לכם אתר באינטרנט, לא תצליחו לנפץ את תקרת הזכוכית עד אשר האתר לא יתקדם במנועי החיפוש. זוהי הסיבה שאתם צריכים להשקיע משאבים רבים כדי שתוכלו לפרסם בצורה אורגנית כמו שצריך. לא מעט בעלי עסקים מחליטים לבצע קידום אורגני עם תוכן לא איכותי. מה המשמעות של פרסום שכזה עם תוכן לא איכותי?

ההשפעה של המאמרים פחות מורגשת

כאשר אתם מתחרים עם עסקים אחרים, המטרה שלכם היא להשיג את היתרון המיוחל. אך כאשר התוכן באיכות ירודה, ההשפעה שלהם תהיה פחות מורגשת. המאמרים לא יעשו את העבודה, ואתם תמצאו את עצמכם משתרכים מאחורי המתחרים. המתחרים שלכם ישיגו יתרון עליכם, והם ככל הנראה גם יהיו מעליכם בדירוג של מנועי החיפוש. כך שלעיתים שווה להשקיע יותר כסף על מאמרים איכותיים על מנת שהם יעשו את העבודה הרצויה.

עמודי תוכן עם ערך גבוה

בשלב מסוים אתם בוודאי תרצו להתחיל להוציא קישורים מהאתר שלכם לאתרים אחרים. עמודי תוכן עם ערך גבוה יהיה כאלה שהתמורה שלהם תהיה גבוהה. עמודי תוכן עם תוכן באיכות ירודה יהיו עם ערך נמוך, וכמובן שהתמורה של העמודים האלה תהיה בהתאם. אם כבר אתם פונים לאיש מקצוע על מנת שיכתוב עבורכם תוכן עבור פרסום אורגני מוטב כי תדאגו לא להתפשר. תוכן איכותי עשוי בעתיד להחזיר לכם לא מעט כסף, ואפילו להציב אתכם במצב של רווח.

התוכן לא יעניין את הגולשים

כאשר גולשים נכנסים למאמר כזה או אחר, הם ירצו לקבל ערך מוסף לאחר הקריאה שלהם. אך אם תבצעו פרסום אורגני באמצעות תוכן לא איכותי, הערך המוסף של הגולשים יהיה מינימלי. הם עשויים לעזוב את האתר מכיוון שהם לא קיבלו את האינפורמציה הרצויה. כל גולש שקורא מאמר כזה או אחר ירצה להסיק ממנו מסקנות מסוימות. מוטב כי תדאגו שהמידע יועבר במאמרים, והערך של הגולשים יהיה גבוה. לא משנה אם מדובר על מאמרים ארוכים או מאמרים קצרים, המהות היא בדיוק אותה מהות. ברגע שתעניינו את הגולשים השמיים הם הגבול.

תוכן איכותי יהיה רלוונטי לאורך זמן

השקעתם כסף ברכישה של תוכן איכותי? תיקחו בחשבון כי הוא יהיה רלוונטי לאורך זמן. תוכלו להמשיך לנצל אותו גם לאחר מספר שנים כי כל מאמר נכתב בהקפדה. אם התוכן יהיה תוכן זול, הוא ככל הנראה יאבד מהרלוונטיות שלו כעבור זמן קצר. במקרה כזה תמצאו את עצמכם במצב שבו תצטרכו לרכוש מאמרים נוספים בעתיד הקרוב. כך שגם אם תנסו לחסוך בכסף, אתם תמצאו את עצמכם משלמים ביוקר בראייה קדימה.

פרסום של אתרים באופן אורגני הוא רלוונטי לכל עסק – לא משנה איזה אתר יש לו. אתרים קטנים או אתרים גדולים, כולם צריכים להיות מקודמים באופן אורגני. רק כך תוכלו לדעת כי אתם מממשים את מלוא הפוטנציאל של האתר ומשיגים את מבוקשכם.

יש כותבי תוכן המתמחים בכתיבה לקידום אורגני. מוטב כי מראש תוודאו עם איש המקצוע כי הוא יודע כיצד לכתוב עבור גוגל. כתיבה עבור גוגל או כל מנוע חיפוש אחר היא שונה מכתיבה שאליה אתם רגילים. לכן מוטב לבחון את הנושא הזה מראש מול האדם שאמור להיות אחראי על התוכן עצמו.

הדרך הכי טובה לבחון את היעילות של תוכן עבור פרסום אורגני היא על פי מבחן התוצאה. כלומר לראות כיצד האתר מתקדם במנועי החיפוש, והאם הוא מגיע למקומות הרצויים. אם המאמרים מדורגים במקומות נמוכים במנועי החיפוש זה אמור להדליק לכם נורה אדומה.

העלות של כתיבת מאמרי פרסום אורגני משתנה בהתאם לנושא ובהתאם לכמות המילים. הצעת מחיר מסודרת תוכלו לקבל מכל כותב תוכן שאליו תפנו. לרוב מדובר על כמה עשרות אגורות למילה, כל זאת בתנאי שמדובר על נושא שנוח לכתוב עליו ולא על נושא מורכב.

קידום עורכי דין בגוגל
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513