מה הקשר בין משרד פרסום ומותג מנצח!

סיבות לעבוד עם משרד פרסום ומיתוג ג’נסיס…!

אנחנו אוהבים את מה שאנחנו עושים!

אין ספק שאנחנו אוהבים את מה שאנחנו עושים. אצלנו משרד פרסום ג’נסיס מסתובבים אנשים עם ברק בעיניים. החל ממנהלי תיקים, דרך המקדם האורגני, דרך אנשי השיווק, המנכ”ל, סמנכ”ל הלקוחות ועוד ועוד, משהו מנצנץ באוויר קוראים לזה התלהבות, תשוקה. אנחנו מתים על פרסום ואנחנו משתגעים כשהלקוחות שלנו מצליחים, הקריאטיביות שלנו תופסת תאוצה וכבר יש לנו רעיונות חדשים לקמפיין הבא.

אנחנו גורמים ללקוחות שלנו להאמין בעצמם!

אמון בעצמך זה משהו פנימי שכל אחד מפתח לעצמו במשך השנים. אנחנו פגשנו ופוגשים הרבה לקוחות שלנו שיש להם אחלה מותג ביד אבל חוסר אמון, הססנות, חוסר ביטחון וחוסר מטרות. הם פוחדים להשקיע, הם פוחדים לעשות פרסום, הם לא בטוחים בעצמם. ואז אנחנו מדביקים אותם באמון שלנו. זה לא בגלל שחסר לנו לקוחות ואנחנו רוצים להרוויח מהם- זה כי אנחנו רוצים שהם יאמינו וירוויחו בעצמם!!! ובסוף זה קורה והם אומרים לנו תודה, ואנחנו אומרים להם תודה חזרה… ככה זה שעובדים עם משרד פרסום שמאמין בכם ובמוצר שלכם.

מקצועיות זו מילת המפתח שלנו!

אצלנו משרד פרסום בג’נסיס עובדים אנשים מאוד מקצועיים. הכוונה היא שכולם משכילים, הם למדו את מה שהם עושים, הם מבינים מה הם עושים ולכן הם גם יודעים מה לעשות לכל לקוח אבל זה לא מספיק לנו. אנחנו מחזיקים באנשי צוות מוכשרים שיש להם שאיפות גדולות. אנשים לא מוכשרים יש הרבה, אנשים עם כישרון זה מה שאנחנו מציעים ללקוחות שלנו. יש הרבה בוני אתרים אבל אצלנו יש בוני אתרים מוכשרים, יש הרבה כותבי תוכן אבל אצלנו יש יצירתיות מילים אין סופית, יש הרבה מעצבות אבל אצלנו כל מעצבת גרפית עושה לוגו מושלם לעסק המיועד, יש הרבה אנשי שיווק אבל שלנו יודעים למכור את הלקוחות שלנו ללקוחות שלהם וזאת החוכמה. כל מה שאנחנו יודעים עומד לרשות הלקוח. הוא יכול להשתמש בכל הידע והניסיון שלנו ולהצליח כי פחות מזה אנחנו לא מוכנים.

אנחנו מתחייבים כלפי הלקוחות שלנו!

תחושת מחויבות היא פועל יוצא וטבעי שיש לכל אחד מאנשי הצוות במשרד פרסום ג’נסיס כלפי הלקוחות. אנחנו מרגישים שאנחנו צריכים לתת את הכי טוב שאנחנו יכולים עבור כל לקוח ואנחנו לא משתעממים ומתעייפים לעולם. אנחנו מתייחסים לכל לקוח כאילו הוא הלקוח הראשון שלנו. דרכו אנו מתבטאים, הופכים ליצירתיים, מעצבים אותו ואת המוצר שנו, וכשאנחנו עושים לו מיתוג, אנחנו עושים גם לעצמנו כי אנחנו מאוד אוהבים את ההרגשה הזאת שאנחנו מצליחים לשנות לאנשים את החיים.

לא סתם אנחנו משרד פרסום- אנחנו גם מפורסמים!

אחת הדרכים הטובות של כל משרד פרסום דיגיטלי לבחון את עצמו, היא לראות כמה הוא עצמו מצליח ליצור חשיפה ועניין. אנחנו יכולים לגלות לכם כי מדי יום פונים אלינו עשרות לקוחות כדי שנעבוד עבורם ואנחנו בוחרים את אלה שאנחנו יודעים שיש להם מותג ביד, אלה שאנחנו נשמח להעמיק ולשמר את מיתוג העסק שלהם, ואלה שמוכנים לשתף פעולה כדי להגיע רחוק איתנו.
מיתוג עסקי
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513