מה זה מיתוג?

אם אתם בעיצומה של הקמת עסק, בטח שמעתם כל מיני מושגים נזרקים לאוויר. אחד מהם הוא ״מיתוג״ – מושג שיש לו חשיבות רבה בכדי לקדם את העסק שלכם. אבל מה זה בעצם מיתוג, איך מבצעים אותו ובמי ניתן להיעזר בתהליך זה? כדי לעזור לכם החלטנו לפרט על כל הדברים שאתם צריכים לדעת בהקשר של מיתוג.

מה זה בעצם מיתוג?

מיתוג הוא התהליך שבו עסק, שירות או איש מקצוע כלשהו מייצרים זהות שייחודית להם. דבר זה כרוך בהגדרת הערכים של המותג, הייעוד שלו וקהל היעד שאליו הוא פונה. באמצעות יצירת אלמנטים ויזואליים ניתן לייצר לעסק נראות שמיוחדת לו ומבליטה אותו מאחרים. מיתוג יעיל יכול לעזור לבית עסק לבסס את המוניטין שלו, לבנות נאמנות של הלקוחות שלו ובסופו של דבר- לייצר רווחים.

מהם המרכיבים של מיתוג?

אחד המרכיבים המרכזיים בתהליך מיתוג הוא שם המותג והלוגו שלו. שם המותג צריך להיות פשוט, קל להגייה וייחודי- אחד שלא יישכח בקלות. הלוגו גם כן צריך להיות פשוט ומייצג. חשוב להשתמש באלמנטים האלו באופן עקבי בכל ערוצי השיווק השונים, מאתר העסק הרשמי ועד למרצ׳נדייז מודפסים. 

בנוסף לאלמנטים חזותיים, מיתוג כולל גם את חווית הלקוח הכללית. מהאופן שבו הלקוחות מתקשרים עם נציגי השירות ועד לאינטראקציה עם אתר האינטרנט או פרופילי המדיה החברתית- כל התקשרות של לקוח עם העסק צריכה להיות עקבית ולעמוד עם זהות המותג שהחלטתם לייצר עבור העסק שלכם. מדובר באסטרטגיה כללית, מנראות ועד מעשים בשטח.

מהם היתרונות של מיתוג לעסק?

מיתוג יעיל יכול לעזור לכם לבנות מערכת אמון עם הלקוחות שלהם ולהבדיל אתכם מהמתחרים בשוק. מותג חזק שהופך לישות עצמאית יכול לעזור לכם להגדיל את קהל הלקוחות שלכם ולבנות מוניטין שיהיה חשוב עבור המשך העבודה שלכם.

איך עובדים על תהליך מיתוג לעסק?

אם אתם רוצים להתחיל בתהליך מיתוג, מומלץ שתפנו אל חברה שמתמחה בכך. חברה כמו ג׳נסיס תוכל לעזור לכם לזהות את הערכים של העסק ולתרגם אותם לאלמנטים ויזואליים, ובכך לייצר עבורכם מותג חזק וייחודי שמותאם לכם אישית.

מיתוג עסקי
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513