מה זה פרסום דיגיטלי ולמה זה יקפיץ את העסק שלך?

היום כל עסק גדול או קטן עושה פרסום דיגיטלי. האינטרנט הפך לזירת העסקים הכי גדולה בעולם. הכול קורה ברשת. לכל עסק יש אתר. עסקים עושים קמפיינים בגוגל, מרימים דפים עסקיים בפייסבוק. הפרסום הפך לכלי טכנולוגי מתוחכם בו ניתן לאתר את קהלי היעד בלחיצת כפתור וגם לדעת מתי הם גולשים ברשת. מדהים.

אבל חשוב להבין, שהאינטרנט הוא רק המשכו של עולם הפרסום וזה התחיל, עוד ברומא העתיקה. במאמר זה נסקור את ההיסטוריה של הפרסום, כפי שהביאנו עד הלום לעידן בו אפשר לטרגט קהלים, לפלח אותם על פי פרמטרים שונים ולשווק להם ישירות לפיד. אם זו לא מהפכה, אז מה כן?

מה זה פרסום דיגיטלי ולמה זה יקפיץ את העסק שלך?

מרומא לפרסום דיגיטלי- מסע בזמן

עפ”י היסטוריונים, פרסום היה כבר ברומא העתיקה. מלחמת הגלדיאטורים, הוצאות להורג וגם משתה יין הבוז’ולה, היו פרסומות. בעיתונים היו מודעות על מטענים שמגיעים עם אוניות. כך הציעו לאנשים לבוא לרכוש, תבואה, תירס או טבק ובעצם כל דבר.

ברומא היו לוחות מודעות, אבל הפרסום המודרני כפי שאנו מכירים אותו, החל במאה ה-20. בעולם הפרסום מדברים על שלושה פיגורות שהציעו מודל לפרסום. Leiss, kline, jahlly. המודל הזה תיאר את שלבי הפרסום ומה קורה בכל שלב. השלב הראשון הוא מסוף המאה ה-19 עד מלחמת העולם הראשונה. בזמנים ההם, התמקדו הפרסומות בתכונות של המוצרים. מאוד קורקטי ומאוד פרקטי. הכי פונקציונאלי שיש. שום מילה על האריזה או על יופי ועיצוב. מאוד תכליתי. 

בעולם של פרסום דיגיטלי- מציגים גם אסתטיקה

השלב השני עפ”י המודל הצפון אמריקאי, מתמקד בתיאור תכונות המותגים, אבל לא רק בפונקציות אלא גם מתוארות תכונות סימבוליות כמו יופי, רגש ועוד. יש האנשה של המוצר וזה בערך מה שעושים היום.

אתר אינטרנט הוא האנשה מוחלטת של עסקים. בונים אתר, הוא צריך לכלול את כל תכונות ומסרי העסק באופן וירטואלי.  אין עסק היום שלא צריך פרסום דיגיטלי, כדי להעשיר את הקופה שלו בעוד לקוחות בעוד שיווק. ההצלחה היום עוברת דרך האינטרנט. אם אתה לא שם, אתה לא קיים. המותגים כפי שהם מוצגים היום, מתמקדים בצרכים של הגולשים. זה התחיל בשנות החמישים, אז עברו המפרסמים מהסתכלות על המוצר, להסתכלות על הצרכן שרוכש אותו. כבר בטלוויזיה של שנות הששים אפשר לראות איך ההתמקדות היא בצרכים של הקונים ולא במוצר עצמו.

קידום ממומן או שיווק בפייסבוק

זה לא משנה איזה עסק יש לך, מחפשים אותך באינטרנט. אם אתם רוצים לקבל חשיפה מידית מול הגולשים, הפעולה הכי נכונה לעשות היא קידום ממומן. פתיחה של דף עסקי בפייסבוק יכולה להביא טרפיק לאתר שלכם, בתנאי שתמצאו משרד פרסום דיגיטלי שיפיק להם פוסטים וצילומים מעניינים. כבר משנות ה-90 מתייחסים לפרסום כאל אומנות. יש תחרות בענף שלכם כמו בעל ענף, אתם צריכים להיות אטרקטיביים. דף עסקי בפייסבוק הוא חלון הראווה שלכם ולכן הוא צריך להיות מעולה, וכזה לא רק מביא לכם לייקים אלא גם לקוחות. 

השקיעו בפוסטים חדשניים ומושקעים. הגולשים מבינים בפרסום. אם תשקיעו ירגישו את זה. צרכנים אוהבים לקנות במקומות שמתייחסים אליהם ברצינות ומעריכים מקצועיות. 

המדיום הכי דומיננטי היום הוא האינטרנט. משלב הייצור שלו, היום הוא מבוסס על קריאטיביות. ככל שתהיה יותר שונה, כך תבלוט יותר. פרסום דיגיטלי מעניק לך ערך מוסף, שונה משל המתחרים שלך. כך יזהו אותך.  איך תשווק אם לא תהיה באינטרנט. אתה צריך להיות בזירת השיווק בה נמצאים כולם, גם המתחרים שלך.

ראו עוד: מיתוג מוצר, קידום בפייסבוק.

מה זה פרסום דיגיטלי ולמה זה יקפיץ את העסק שלך?
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513