מה זה קידום אתרים?

אם אתם בעלי עסקים המעוניינים להתחיל להשקיע במיתוג ופרסום באינטרנט סביר להניח שכבר שמעתם לא פעם את המונח קידום אתרים. שירות זה מתייחס לטכניקת פרסום שבה חברת הפרסום פועלת כדי לקדם אתר מסוים במעלה תוצאות החיפוש של גוגל. כאשר מדברים על קידום אתרים או קידום אורגני ההתייחסות היא לתוצאות האורגניות שבעמוד התוצאות של גוגל (שכן יש גם תוצאות ממומנות). התוצאות האורגניות כוללות את האתרים המובילים והטובים ביותר בדרך כלל לכל ביטוי מחופש וכאשר הגולשים מבצעים חיפושים לביטויים בתחום שלכם אתם רוצים להיות בטוחים שאתם מופיעים שם בתוצאות הראשונות. 

מדוע חשוב להשקיע בקידום אתרים אורגני?

רבים מבעלי העסקים החוקרים היכן כדאי להם להשקיע את תקציב הפרסום שלהם נתקלו בהמלצות שונות אודות היכן כדאי להם להשקיע את תקציב הפרסום שלהם. כאמור קידום אתרים הוא מונח שתמיד יעלה בשיחות אלה ויש לכך הרבה יותר מסיבה אחת או שתיים:

  • מוניטין – להופיע בין התוצאות הראשונות (ובוודאי בתוצאה האורגנית הראשונה) לביטויים הקשורים בתחום שלכם ישפיעו בצורה ניכרת על המוניטין של החברה שלכם וימצבו אתכם כחברה מובילה בתחום שלכם. הגולשים לוקחים בחשבון שאם אתם מדורגים לפני המתחרים שלכם בגוגל ככל הנראה אתם נחשבים לחברה אמינה ואיכותית בתחום שלכם.
  • חיזוק המותג –  לצד שיפור המוניטין שלכם הרי שקידום אורגני גם מחזק את המותג שלכם והשייכות שלכם לתחום מסוים ולמוצרים מסוימים. 
  • לידים איכותיים יותר – מחקרים רבים שנעשו בתחום בדקו את טיב האיכות של הלידים המגיעים מקידום אורגני לעומת מקורות פרסום אחרים. הממצאים מראים הבדל מהותי באיכות הלידים המגיעים מקידום אורגני, המגיעים בשלים יותר לבצע הזמנה/רכישה, מאשר ממקורות פרסום אחרים כמו רשתות חברתיות או קמפיין ממומן. מחקרים אלה עדיין מבוצעים לעתים קרובות ומציגים את אותן תוצאות.
  • תנועה רבה יותר – בהשקעה בקידום אורגני תוכלו ליהנות מתנועה רבה יותר בטווח הארוך. בפרסום ממומן אתם מקבלים תנועה לאתר שלכם כל זמן שאתם משלמים לגוגל או לפייסבוק עבור הקמפיין. כאשר אתם מפסיקים לשלם גם התנועה מפסיקה לזרום. יתרה מכך מדובר לרוב בעלות גבוהה יותר פר גולש מאשר בקידום האורגני.
  • משתלם יותר בטווח הארוך – בהמשך לסעיף הקודם הרי שקידום אורגני היא טכניקת פרסום לטווח הארוך. אבל ויש אבל גדול – היא גם המשתלמת ביותר בטווח זה מבין כל טכניקות הפרסום השונות. הרבה יותר תנועה, מוניטין, עלות נמוכה יותר פר גולש באתר, פר ליד ופר לקוח, מכאן שהחזר ההשקעה הוא גבוה יותר ועוד יתרונות רבים אחרים.
  • העלאת ערך המותג והאתר – להופיע בין הראשונים בגוגל ימצב אתכם כעסק מוביל בתחום שלכם. כמו כן מכיוון שקשה להגיע למקומות הראשונים ככל שהתחרות עולה כך גם ערך המותג שלכם יעלה וערך האתר שלכם. במידה ותרצו למכור בעתיד את האתר/העסק שלכם הוא יהיה שווה יותר.

מה עושים במסגרת שירות קידום אתרים?

יש מאות פרמטרים שונים המשפיעים על מיקום אתר מסוים במנועי החיפוש. משום כך חברות קידום מבצעות עשרות פעולות במהלך עבודת הקידום על האתר, כאשר חלק מהן מבוצעות מדי חודש על בסיס קבוע. בתחילת העבודה על אתר מסוים חברת קידום אתרים מקצועית תבצע מחקר מילות מפתח. במחקר זה תבדוק ותבחן את ביטויי המפתח הרלוונטיים למוצרים/לשירותים שלכם, לתחום שלכם ולקמפיין הקידום שלכם. קידום אורגני יכול להיות ממוקד או להתפרס על פני אינספור ביטויים שאפשר לקדם אולם חשוב לבחור כמות מסוימת של ביטויים להתמקד בה. לאחר שהאתר יתקדם לתוצאות הראשונות בביטויים אלו ניתן יהיה לבדוק אפשרות להרחיב את הפעילות לביטויים נוספים. 

לאחר שלב מחקר מילות המפתח ובחירת הביטויים לקידום, מחקר מתחרים ומחקר שוק ניתן יהיה לבנות אסטרטגיית קידום אורגני מקצועית המתאימה ללקוח. אנו בחברת ג’נסיס מיתוג עסקי עובדים לפי שיטה שפיתחנו לאורך שנים רבות של עבודה וניסיון בתחום. השיטה שלנו פשוט עובדת עם אינספור לקוחות שאנו עובדים עמם בתחומים שונים ומספקים להם תוצאות מדהימות בקידום האורגני בגוגל. כבר משלב בניית אתר וורדפרס לעסק אנו מבצעים הכנות והתאמות לצרכי הקידום ועל השיטה שלנו אנו מבצעים את ההתאמות הנדרשות ללקוח הספציפי. השינויים עשויים להתבצע בהתאם לביטויי המפתח הנבחרים, למתחרים ולתחרות בתחום, לתקציב הלקוח והיקף העבודה עמו ועוד. 

לאחר בניית האסטרטגיה אפשר להתחיל לבצע את העבודה בפועל. העבודה תתבצע על פני עשרות פעולות שונות באתר ומחוצה לו כאשר תוך כדי העבודה יעשה שימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים לביצוע חלק מהפעולות, לאיסוף וניתוח מידע, הפקת דו”חות ומעקב אחר נתונים לצורך שיפור ביצוע השיפורים תוך כדי תנועה. בין היתר חברת הקידום תדאג לכם לתכנים חדשים לשמירה על אתר מעודכן, לאופטימיזציה לעמודי האתר ושדרוג התכנים הקיימים בו, לשדרוג חוויית המשתמש באתר, שיפור מהירות האתר, בניית קישורים פנימיים, חיצוניים וקישורים נכנסים מרחבי הרשת לאתר. לצד אלה יש עוד עשרות פעולות שחשוב לבצע, חלקן באופן קבוע מדי חודש ואחרות באופן חד פעמי.

איך מתחילים?

חברת ג’נסיס מתמחה בשירותי מיתוג ופרסום ותשמח לספק גם לכם שירותי קידום אתרים מקצועיים. החברה מעסיקה מקדמי אתרים מקצועיים ומנוסים ולרשותם כל הכלים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר בתעשיית הקידום בארץ ובעולם. אנו מזמינים אתכם לפגישה ללא התחייבות במשרדנו או להשאיר פרטים באתר ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם. הדרך שלכם לבנות מותג מוביל בתחום שלכם מתחילה כבר היום. 

מה זה קידום אורגני
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513