מומחה לקידום אתרים

אחד מאנשי המקצוע המבוקשים ביותר בשנים האחרונות הוא של מומחה לקידום אתרים. כל בעל עסק רוצה להתברג בתוצאה הראשונה בגוגל ולקבל תנועה רבה ואיכותית לאתר שלו. עם זאת הדרך למעלה רצופה כוונות טובות והרבה מאוד עבודה והתמדה המקבילה גם לסבלנות הנדרשת (בעיקר מצד הלקוח). חברת קידום אתרים ג’נסיס מסבירה על החשיבות של מומחה SEO כיום, מי זקוק לו, מתי נזכור את שירותיו ולאילו צרכים. 

מיהו מומחה לקידום אתרים?

מומחה לקידום אתרים הוא איש מקצוע המתמחה בתחום הSEO או קידום אורגני אם תרצו, המספק שירותי ייעוץ וליווי לעסקים לענייני קידום בגוגל. אותו איש מקצוע צריך להיות בעל ניסיון רב בתחום הקידום, להיות בעל זווית ראייה אובייקטיבית ולרתום את כל הידע והניסיון שלו, הכלים בהם הוא עושה שימוש וההכרה שלו בתחומים השונים, על מנת לסייע לבעל העסק בייעוץ נכון לגבי קידום האתר שלו בגוגל. מומחה לקידום אתרים יכול לעזור לכם במגוון מקרים שונים:

  • במידה ואתם רוצים לחסוך את העלויות על חברת הקידום, לקדם את האתר שלכם בעצמכם, אבל לבצע את העבודה בצורה מקצועית ונכונה ככל האפשר. במקרה כזה תרצו לקבל ייעוץ ממומחה לSEO שיכווין אתכם מה כדאי לעשות. כל עוד מדובר בשיחת ייעוץ אל תחשבו שהוא יחליף את חברת הקידום שלכם ויבצע את העבודה עבורכם, אולם הוא בהחלט יוכל לסייע לכם לנוות ביער העבות הזה שנקרא קידום אורגני ולהכווין אתכם מה כדאי לעשות בשלב הבא.
  • בקרה על חברת SEO אחרת – במידה ושכרתם חברת קידום אתרים שתקדם את האתר שלכם בגוגל ואתם לא בטוחים לגבי התוצאות שאתם מקבלים, אם היקף העבודה ורמת האינטנסיביות של העבודה תואמת את הסכום שגובים מכם וכן פרמטרים אחרים, תוכלו לשכור מומחה לקידום אתרים שיבדוק את הנושא. אותו מומחה יעקוב אחר הביצועים השונים באתר החברה, יעשה שימוש בכלים שונים למדוד את העבודה של החברה על האתר שלכם, יעבור על הדוחות שקיבלתם מחברת הקידום ויוכל לתת לכם חוות דעת מקצועית לגביהם, לגבי קצב ההתקדמות, לגבי המחיר שאתם משלמים ועוד.
  • מקרה של ענישה מגוגל – במידה והאתר שלכם ירד בדירוגים בצורה ניכרת, בין אם ספג ענישה מגוגל ובין אם מסיבה אחרת, תוכלו לפנות למומחה בתחום שינתח את מה שקרה ויוכל לסייע לכם בנושא. 
  • כאשר אתם רוצים שירות קידום מקצועי – מומחה לקידום אתרים יהיה לרוב גם בעל חברת קידום בעצמו שיוכל בעזרתה לספק לכם גם שירותי SEO מקצועיים. 

בדיקת המלצות על מומחה לקידום אתרים:

כדי לבחור מומחה לקידום אתרים כדאי יהיה לבדוק את ההמלצות על אותו מומחה. אתם רוצים לבדוק מיהם לקוחותיו הקודמים או הנוכחיים של המקדם, מה הניסיון שלו בתחום, כמה שנים הוא נמצא בתחום ועוד. כדאי לבדוק המלצות ממגוון מקומות שונים ולא להסתמך רק על ההמלצות באתר הפרטי שלו. 

מחקר מעמיק על המומחה:

מי שקורא לעצמו מומחה לקידום אתרים צריך לכל הפחות לחיות את התחום. הכוונה היא לאחד החי ונושם את התחום מדי יום, עובד בתחום, מנהל חברה בתחום, מתעדכן מדי יום בחדשות הקשורות לקידום האורגני, בעל תוצאות מוכחות בתחום ועוד. בדקו מספר פרטים אודות המומחה – האם יש לו בלוג או אתר משלו בנושא? האם הוא מרצה בכנסים ואירועים שונים? האם הוא חבר בקבוצות פייסבוק בתחום? אילו המלצות יש עליו? עם אילו עסקים הוא עובד? ועוד.

האם צריך לעשות חוזה עם מומחה לקידום אתרים?

ובכן זה תלוי בסוג השירות שאתם מבקשים. תמיד טוב שיהיה הסכם עבודה מסודר בהתאם לסוג השירות שאתם מקבלים או צפויים לקבל. זאת כדי שלא יהיו הפתעות בהמשך. כך למשל – אם אתם מחפשים מומחה קידום לצרכי ייעוץ בלבד אל תצפו שהוא יבצע גם את העבודה במקומכם. אם אתם שוכרים יועץ כדי ש”ירפא” את האתר שלכם מענישה בגוגל – בדקו בדיוק מה אתם מקבלים בתמורה וכיצד זה אמור לסייע לכם. אם שכרתם מומחה כדי שיספק לכם שירותי קידום בפועל גם כאן חשוב שיהיה הסכם חתום ומסודר. ההסכם, לכל שירות שתבקשו, יכלול מפרט אודות השירות המבוקש, הערכה מדויקת ככל האפשר לגבי היקף העבודה וכמובן את המחיר והסדרי התשלום בין הצדדים.

הימנעו מהבטחות מסוכנות והיו ערניים:

אנשים רבים קוראים לעצמם מומחי SEO אולם חלקם לצערנו הרב עושים שימוש בשיטות מפוקפקות על מנת להשיג ללקוחות תוצאות בטווח הקצר, בכך הם פוגעים בלקוח ועשויים לגרום לענישה קשה לאתר. מומחי SEO הם בהחלט לא אם עושים שימוש בשיטות כאלה אולם הלקוח עשוי שלא לדעת את זה בהתחלה. אם המומחה שלכם מבטיח לכם תוצאות תוך מספר שבועות או שאתם מזהים שהוא עושה שימוש בשיטות שעשויות להיות מסוכנות לקידום האורגני שלכם – היו ערניים בנושא.

שכירת מומחה כבר משלבי בניית האתר:

בניית אתרים הם חלק בלתי נפרד מהליך המיתוג והפרסום של כל עסק באינטרנט. האתר של העסק משמש כתשתית העיקרית שלו בדרך כלל ולכן בעל העסק משקיע לא מעט על מנת לקדם את האתר בגוגל. שכירת מומחה לקידום אתרים כבר משלבי בניית האתר תסייע לכם להכין את הקרקע בצורה הטובה ביותר לעבודת הקידום, לחסוך בעלויות, זמן ומאמץ לדאוג לנושא זה בהמשך כאשר תתחילו לעבוד עם חברת הקידום.

מומחה לקידום אתרים
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513