מועדון לקוחות כחלק ממיתוג עסקי!

מועדון לקוחות הוא חלק ממה שאנחנו קוראים, רשימה חשובה מאוד של לקוחות עם פרטים אישיים שמשמשים את המותג כדי לתקשר עם הלקוחות שלו ברמה של הזמנה להשקת קולקציות חדשות, מבצעי הנחה, עדכונים לגבי חנויות, חלוקת מתנות וגם לאחל לכל אחד מהם יום הולדת שמח, כי מועדון לקוחות הופך הרבה פעמים לחבר הכי טוב שלך במיוחד אם אתה חבר טוב של המותג.
מועדון לקוחות הוא חלק מתהליך של מיתוג עסקי והוא תורם לחיזוק עוצמת המותג, לבידול שלו ממותגים דומים לו ולשימור לקוחות ותיקים וחדשים.
אין היום כמעט מותג שאין לו מועדון לקוחות. יש כל כך הרבה מותגים וכל אחד מהם מנסה למשוך את הלקוחות לצד שלו. יחס אישי, משלוח של ניוזלטר למשל פעם בחודש ללקוחות עם עדכונים והזמנה לכוס קפה על חשבונם, בהחלט יכול לתת הרגשה טובה ואישית ללקוחות ולייצר אצלם את הנאמנות.

מילה או שניים על נאמנות לקוחות!

אפשר לומר כי נאמנות לקוחות אינה מתקיימת באוויר. היא נשענת על המותג עצמו, כלפיו מפתחים הצרכנים הנאמנים שלו סוג של “התמכרות”. הם רגילים לרכוש רק אותו, אי אפשר להציע להם שום תחליף אפילו לא זהה, אם זה לא הוא ממש וגם קשה מאוד להציע להם משהו חדש, שמתיימר להיות יותר טוב מהמותג שלהם. ככה זה מיתוג –  הוא הכי טוב שיש.
לקוחות נאמנים הם אנשים שנאמנים קודם כל לעצמם ואחר כך מטפחים את ההרגלים שלהם, וצרכנות היא חלק חשוב בחיים שלהם כולל צריכת מותגים מסוימים ורק אותם. זה ידוע שלחברות מותגים אסור בשום פנים ואופן לשנות כלום במותג שלהם, אחרת הם יפסידו את הלקוחות הנאמנים שלהם.

מאז ומעולם לואי ויטון!

הרבה פעמים זו הסיבה שלואי ויטון נשאר כמו שהוא, וגם לקוסט ואדידס ועוד. כלומר אם מדובר במוצרים חדשים זה משהו אחר, אבל אם מדובר על המותגים הראשונים והוותיקים שבנו את העסק הזה, שינוי ולו המזערי עלול להכעיס את הצרכנים הנאמנים שלו, עד כדי מבול תלונות ותחינות להחזיר את המותג הישן והמוכר. הדבר הזה ידוע במיוחד לגבי מזון אבל לא רק, גם בשמים, חומרי ניקוי, טיפוח ועוד. כל מה שהוא אישי מאוד ושבהחלטה לרכוש אותו מעורב רגש או חושים.  בדיוק כפי תהליך של פרסום בגוגל שעובד, כאשר הוא טוב. אין צורך בשינויים.

נחזור למועדון לקוחות

עצם השם מועדון לקוחות כבר מחמיא למותג ואומר עליו משהו. הוא אומר שלא כל אחד יכול להיות חבר במועדון הזה, אלא אם כן מה שמשותף בינו לבין שאר החברים- זו האהבה למותג. כאשר מדובר על מותגי יין למשל, הרבה פעמים נמצא מכנה משותף בין כל חברי מועדון הלקוחות, כי היין הזה הולך גם עם אורח חיים מסוים, אוהבי סקי, אוהבי גבינות מדרום צרפת ועוד ועוד. יש מותגים שקולעים באיכויות שלהם לקהל רחב ויש כאלה שקולעים לקהל מצומצם. בכל מקרה חשוב להם לשמור על קשר ולתרום לנאמנות הלקוחות שלהם ולכן מועדון לקוחות יכול להיות השירות הכי טוב שהם יכולים לעשות לעצמם בנוסף אין ספק שמועדון לקוחות עוזר לכל עסק בתהליך של קידום בגוגל לאתרם.
מועדון לקוחות
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513