מיתוג אישי – מה זה ?

פעם הייתה פקולטה אחת לכלכלה ומקסימום 2 פקולטות ללימודי רפואה. היום בנוסף לאוניברסיטאות חדשות, הטכניון ועוד אנו מוצפים במכללות בין תחומיות ולא בין תחומיות, אוניברסיטה פתוחה שמבטיחה לך תואר ועוד מאות קורסים טובים בתחומים מקצועיים שונים.
מה כל זה אומר? שיש היום הרבה יותר מאשר בעבר המון עורכי דין, אנשים שלמדו כלכלה ומנהל עסקים, בוגרי לימודי תקשורת, עיצוב ועוד וכל אלה בבוא היום יפתחו לעצמם עסק, או יתחברו לעסק עובד ומה שבטוח הם ירצו ויצטרכו הרבה לקוחות.

איך מיתוג אישי מביא לקוחות?

מיתוג אישי במיוחד בעולם הדיגיטלי הוא כמעט הדרך היחידה היום לבלוט בשטח ולזכות בחשיפה וצריך לדעת לעשות את זה נכון. מיתוג אישי זה אומר שאתה פונה לחברת מיתוג עסקי דיגיטלית ומתייעץ עמה מה הכי נכון לעסק שלך ברמת הדיגיטל. ראשית אתה תתייעץ אתה בנוגע לנוכחות שלך ברשת, אחד כך אתה תתייעץ איתה בנוגע לקידום שלך ברשת לשיווק ועוד. את כל זה יודעת לעשות חברת מיתוג דיגיטל שיש לה שורת לקוחות מרוצים והרבה ניסיון איך לגרום לך לא להיות עוד סתם כלכלן, אלא איך לגרום לך להיות “הכלכלן הכי עסוק…”.

שלב ראשון בדרך למיתוג אישי- אתר אינטרנט!

השלב הראשון היום בדרך להיות ממותג היא לפנות לחברת בניית אתרים ולהקים את אינטרנט. אבל- ואת זה כדאי לכם לזכור. לא כל חברה שמציגה את עצמה כחברת בניית אתרים היא חברה באמת טובה. הבדילו בין מתכנתים בוני אתרים שסיימו טכניון או לימודי מחשב גבוהים לבין אנשים שעשו קורס של יום וחצי, ומעידים על עצמם שהם בוני אתרים. האתרים שאתם תקבלו מהם יחזיקו בערך יום וחצי…אתר אינטרנט טוב חייב להיות מאופיין מראש, מותאם לעיסוק שלכם הן ברמת הטכנולוגית שלו והן ברמת התוכן. אתר שמתאים לכם ימתג אתכם, אתר שלא מתאים לכם או למקצוע שלכם, יגרום לכם נזק ברמת השם והמוניטין. אז לפני שאתם מתחילים קמפיין של פרסום בגוגל , בדקו איזה חברה בחרתם…

מוצרי דפוס- זה מיתוג!

מיתוג אישי כולל מלבד בנייה וקידום של אתר אינטרנט ואולי גם קמפיין שיווקי, ביטוי במוצרי הדפוס של הלקוח. אם אתה אדריכל הרי לא תרצה שכרטיס הביקור שלך או הניירת שלך יסבלו מחוסר יצירתיות, לכן בסטודיו הגרפי של חברת מיתוג  יציעו לך עיצוב גרפי שמחבר את לוגו העסק לכל מוצרי הניירת השונים ובכך יעזרו לבטא בויז’ואל שלהם את הערך האמיתי שלך ואף יוסיפו לו וימתגו אותך, משום שהניירת שלך היא חלק מהמיתוג הכולל.
מיתוג אישי
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513