מיתוג אתרים – ECOMMERCE

מכירים את EBAY? ובכן, מי לא? EBAY היא אחת מזירות ה- ECOMMERCE האינטרנטיות המצליחות ביותר, שזכו להכרה בינלאומית. תהיתם פעם מה מהו סוד ההצלחה שלה? ומדוע קונים רבים מעדיפים לרכוש מוצרים שונים דווקא דרכה?

ובכן להצלחתן של חנויות אינטרנטיות ישנם גורמים שונים והם כולם כאחד תלויים בתהליך של מיתוג אתרים .E COMMERCE וכשעושים זאת נכון, תהליך מיתוג אתרים נושא את החנות האלקטרונית שלך למרחקים גדולים!

חשיבות עיצוב של חנות בעת בניית אתר

בניית אתרים – כשמדובר באתר מכירות, בעזרת מיתוג ECOMMERCE תוכלו להבין את הצרכים של הצרכנים הפוטנציאלים יותר טוב, וכך לוודא, כי האתר ידבר אליהם בגובה העיניים ויעניק להם חווית גלישה איכותית כמו גם חווית קנייה טובה. כדי לעשות זאת באופן מוצלח, יש צורך בחברה המתמחה במיתוג אתרים בתחום ה- ECOMMERCE היות ולעיצוב החנות הווירטואלית ישנו מקום מרכזי בנתיב ההצלחה העסקי.אחת המטרות אשר עיצוב אתר מכירות צריך לשרת היא ייצוג נכון של המותג שעומד מאחוריו. כמו כן, אם אתם פותחים אתר מכירות עליכם לספק לגולשים חווית קניה פשוטה ואיכותית, אחרת אתם תאבדו לקוחות פוטנציאלים. האיזון בין שני האלמנטים הללו אינו פשוט, אך מוביל ליתרונות רבים, אותם נפרט מיד.

הגדלת משפכי ההמרה

כיום אין זה מספיק להקים אתר ולצפות שיהיו תוצאות מידיות. כדי שאתר יצליח למשוך אליו גולשים עליכם להקים מערך שיווקי מתאים וליצור תנועה ערה כל הזמן. במקביל, והיות וכל גולש שמגיע לאתר הוא קונה פוטנציאלי, אתר ממותג שמעוצב נכון יהיה אתר בו יחסי ההמרה הנם גבוהים. במילים אחרות, על ידי עיצוב האתר ניתן להוביל לעלייה של עשרות (ובמקרים מסוימים אף של מאות) אחוזים בהמרת גולשים >> לרוכשים. אם המותג לא ישדר אמינות לקהל לקוחותיו, יחסי ההמרה ישקפו זאת. מיתוג אתרים בתחום ECOMMERCE המבוסס על ראיה נכונה ידע לשלב את פרטי יצירת הקשר בצורה נכונה ונגלית לעין ולהניע את הגולשים לפעולה, בצורה מזמינה, המשרה ביטחון על הגולש ובכך להגדיל את משפכי ההמרה.

מכירות גבוהות יותר

רוב העסקים אשר מקימים חנות אינטרנטית בעלי מטרה זהה והיא, הגדלת היקף המכירות של העסק ופנייה לשוק רחב יותר. אולם לא כל אתר זוכה להצלחה והסיבה לכך היא טעויות מיתוג. בעזרת מיתוג ECOMMERCE  תוכלו לוודא כי האתר שלכם מייצג את העסק בצורה שמשקפת אותו נכונה, כך למשל, אם מדובר באתר מכירות אינטרנטי, חשוב לוודא כי המוצר ימותג באופן התואם את מטרות העסק וכי חווית הקנייה תהיה פשוטה, נעימה ולא פחות חשוב מכך – אמינה. כמו כן, אף שאין נתונים רשמיים, ההערכות של אנשי המקצוע מדברות על כך שבין 70% ל-80% מן התנועה לאתרי ECOMMERCE מתחילים במנוע החיפוש. בעזרת מיתוג אתרים נכון ומקצועי נכון תוכלו לקדם את האתר במנועי החיפוש ולהגדיל את אחוזי המכירות באופן ניכר – עם השפעה שתימשך לטווח הארוך.

מיתוג אתרים ECOMMERCE – בידול משאר החנויות

אין זה מן הנמנע ובעולם העסקים התחרותי, קיימים עסקים רבים אשר מתחרים על אותו פלח שוק. במיוחד בזירה האינטרנטית, בה נאבקים על ההצלחה מדי יום מותגים שונים. על מנת לגבור על המתחרים ולבדל את החנות שלכם מחנויות אחרות, אנו ממליצים בחום לבחור בתהליך מיתוג אתרים ECOMMERCE  שייקח אתכם לשלב הבא ויציף אתכם מעל המתחרים. הצוות הקריאטיבי שלנו יעזור לכם לבנות פלטפורמת מיתוג ייחודית וחסרת פשרות שתגדיל את סיכויי ההצלחה שלכם באופן משמעותי, תבדל אתכם מחנויות דומות ותשיג לכם יתרון על המתחרים.

מעוניינים במיתוג אתרים ECOMMERCE מנצח? אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר לעסק שלכם – צרו עמנו קשר עוד היום ופתחו בתהליך מיתוג ECOMMERCE כבר עכשיו – כך שתוכלו לקצור את הפירות בהקדם האפשרי!

מיתוג אתרים
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513