מיתוג גרפי – איך תבחרו את המעצב האידיאלי?

 

הרושם הראשוני שעסק יוצר אצל לקוח פוטנציאלי יכול לעשות את ההבדל. זוהי הסיבה שלא מעט בעלי עסקים עושים כל מאמץ על מנת ליצור רושם ראשוני חיובי אצל כל לקוח. את הרושם הראשוני ניתן יהיה להשיג על ידי מספר פעולות, אך הפעולה הכי שכיחה היא מיתוג גרפי. לפני שאתם מתחילים לבצע מיתוג מהסוג הזה, יהיה עליכם לבחור את המעצב האידיאלי. איך תוכלו לדעת אל איזה מעצב כדאי לכם לפנות?

תבחנו את תיק העבודות שלו

אחת מהפעולות הראשונות שאתם צריכים לבצע זה פשוט להסתכל על תיק העבודות של המעצב. כל מעצב מנוסה ומיומן אמור להחזיק בתיק עבודות מרשים. על סמך העבודות תוכלו להבין פחות או יותר איזה סוג של מעצב עומד מולכם. אם לא תיכנסו אל תיק העבודות של המעצב, יהיה לכם קשה מאוד לדעת האם תהיו מרוצים מהעבודות שלו. הרי לא בכל יום אתם מבצעים מיתוג גרפי לעסק, לכן מוטב כי תשקיעו כמה מאמץ שרק צריך. 

תדאגו לקבל שירות טוב

לא הרבה בעלי עסקים בוחנים את זה, אך המעצב שיבצע עבורכם מיתוג אמור להיות שותף לדרך. המשמעות היא שאתם צריכים לקבל ממנו שירות טוב ומקצועי לכל שאלה או לכל טענה. אם השירות של המעצב לא יהיה שירות טוב, אתם תמצאו את עצמכם משלמים על כך ביוקר. לעיתים דרישות קטנות וטבעיות יכולות להפוך להיות מלחמת חורמה בינכם לבין המעצב. השאיפה היא שתימנעו מעצמכם להגיע למצב הזה, בסך הכל אתם רוצים לשפר את המיתוג של העסק.

הזמינות של המעצב לביצוע העבודה

כל זמן שבו אתם לא מבצעים מיתוג גרפי, הוא זמן שבו אתם ככל הנראה מפסידים לקוחות. המטרה שלכם היא שתוכלו לקבל את המיתוג החדש תוך זמן קצר, מבלי לפגוע באיכות העבודה. לכן תבחנו מראש את הזמינות של המעצב לביצוע העבודה. תוודאו כי יש לו מספיק זמן על מנת לקבל אתכם, ולבצע את העבודה בהתאם לסטנדרטים שלכם. יש מעצבים שעמוסים מאוד בתקופות שונות, ולכן פנייה אליהם תביא אתכם למצב שבו תתעכבו עם המיתוג. תנסו למצוא מעצב שיהיה מוכן להתחיל לעבוד על המיתוג החדש תוך זמן קצר.

מיתוג גרפי עושים עם מעצב יצירתי

כמעט כל מעצב שתפנו אליו יהיה לו ראש יצירתי, אך המטרה שלכם היא לקבל מיתוג שאף אחד לא יכול לפספס. מיתוג שאמור לעשות עבורכם את העבודה, ולאפשר לכל הלקוחות לפנות אליכם. כי כמו שכבר הבנתם המיתוג יכול להיות האקס פקטור של העסק שלכם. אם המיתוג יהיה מוצלח, אתם תמצאו את עצמכם מרוויחים מכך לא מעט. לכן מראש תוודאו כי המעצב שאתם פונים אליו הוא כזה שיש לו ראש יצירתי.

לכל מעצב יש חבילה שונה שאותה הוא יכול לספק ללקוחות המבקשים לבצע מיתוג חדש לעסק. יש מעצבים שבמסגרת המיתוג דואגים לעצב רק לוגו, ואחרים שמספקים גם כרטיסי ביקור ועוד. לרוב חבילת המיתוג תיקבע על פי התקציב ועל פי הדרישות שלכם הלקוחות.

מיתוג גרפי הוא לא דבר של מה בכך, כמו שכבר הבנתם הוא יכול לעשות את ההבדל. לכן ישנה חשיבות לבצע את המיתוג עם איש מקצוע מיומן ומנוסה. לכם אין את הידע הנדרש על מנת למתג את העסק וליצור את כל הגרפיקות הנדרשות. זוהי הסיבה שבמקרה הזה כמעט חובה לפנות לאיש מקצוע.

משך זמן העבודה משתנה בין מעצב למעצב, ולכן קשה מאוד לתת הערכה מדויקת לשאלה הזאת. יש מעצבים שיכולים לספק מיתוג חדש תוך מספר ימים. יש מעצבים אחרים שלוקחים את הזמן ומספקים את המיתוג תוך מספר שבועות. הכי חשוב שתהיו מרוצים מהתוצאה הסופית.

השאיפה שלכם חייבת להיות לבצע מיתוג אחד שיתפוס, ולא יצריך אתכם להתעסק עם זה בעתיד. אך המטרה של מיתוג גרפי היא שהלקוחות יקבלו רושם ראשוני חיובי על ההתחלה. לכן תעשו מיתוגים שונים עד אשר תרגישו כי השגתם את המטרה. 

מה זה פרסום דיגיטלי ולמה זה יקפיץ את העסק שלך?
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513