מיתוג העסק: תמונת גיבור שהופכת להמרות

משפט חכם אומר ש- “תמונה שווה אלף מילים”, כל כך נדוש אך באותו מטבע כל כך נכון. כאשר מדברים על עולם הפרסום זה מתקשר למכירות – תמונה מוכרת. תמונה טובה מוכרת הרבה יותר. המונח תמונת גיבור היא בעצם תמונה או וידאו שמביאה פיתרון בעזרת יצירת רלוונטיות, הקשר, ערך ורגש מרכיב ויזואלי שעוזר לתמוך, לחנך או לרדוף אחרי לקוח.
שימוש בלא עוד סתם תמונה אלא בתמונה שבאמת מתקשרת לעסק, תמונה שקשורה אל לוגו החברה, תמונה שמובילה לרגש, שמובילה לשייכות, שמובילה לתוצאה – היא התמונה שכל עסק רוצה ויותר חשוב מכך צריך.
מיתוג עסק בצורה נוחה היא כח ובחירת התמונה שתלווה את הקמפיין הפרסומי שלך הוא חלק מהותי וחשוב מאוד מאותו תהליך. הקפדה על תמונת גיבור נכונה יכולה לעזור למיתוג העסק בצורה הטובה ביותר.

אז ללא הקדמות נוספות 7 טיפים להפיכת תמונת הגיבור שלך מעוד גיבור – לגיבור על שהכח שלו: מכירות.

1. מילות מפתח רלוונטיות 

כאשר לקוחות מגיעים לדף העסק, הם צריכים לראות את אותו מרכיב חזותי של מה הם חיפשו. אותה תמונה או וידאו של “הנה מה שחיפשתי”. אפשר להגדיר זאת כ”עקבות הריח”, הלקוחות אהבו את הדבר הראשוני שהם ראו ועכשיו הם רוצים לעקוב ולהמשיך להיות באותו דף. בהקשר לעולם הפרסום:  יוזמה (לקוח מגיע לאתר העסק חיפוש על פי מילות מפתח) ->  תחזוק ( על פי תוכן לצד המרכיב החזותי) -> הגברת הרצון (תמונת הגיבור באתר ).

2. בהירות המטרה

מרכיב חזותי שעוזר לזהות את המטרה או ההצעה של השירות שהעסק שלך נותן. משהו שיגרום לזיהוי מהיר שמסביר על מה הדף מדבר, תיאור קצר אך אפקטיבי באיזור התמונה שיתן משמעות ויעזור ללקוחות לדעת איפה הם נמצאים ויותר חשוב שזה מה שהם חיפשו. כותרת מתחת לתמונה מגדילה את הצפייה ב-10%!

3. תמיכה עיצובית

 דף טוב צריך זרימה חלקה, השתמש בעיצוב לעזור ולהגביר זאת בצורה שתוביל להנעה לפעולה בצורה החלקה ביותר. צבעים נכונים ותמונה טובה שתשקף את הדף כמו שצריך תוביל להמשכיות גלישה באותו אתר ובהמשך תהפוך את אותם לקוחות פוטנציאלים ללקוחות שלך. שימוש בתמונה שמעבירה קשר עין היא דבר שיכול לעשות נפלאות דף שלכם אך השתמשו בו בצורה נכונה.

4. אותנטיות

בחרו בצורה שמייצגת את החברה שלך בצורה אותנטית ואמינה, שימוש בתמונה שאתם “יצרתם” במשרד בחברה או של המוצר שאתם מנסים למכור תחשב בפני הלקוחות ליותר מהימנה, שימוש בתמונות מתוך מאגרים שונים היא גם שיטה אפקטיבית. נגישות לתמונות איכותיות שקשורות לעסק שלך יכולה לשדרג את הדף שלכם ולהשאיר את הלקוחות אצלכם.

5. הוספת ערך

השתמשו בכל מיני פרטים או הקשרים לשיפור הרלוונטיות, הדגמת יתרונות ואף נתינת תשובות לשאלות לדברים שעלולים לצוץ בראשם של הלקוחות שלכם. הוספת טקסט מובנה בתוך התמונה היא דרך טובה לענות על הצרכים הללו, דרך נוספת היא שימוש ב”סיידקיק” לגיבור, מין תמונה נוספת סמוך לעמוד שתיתן עוד אינדיקציה על היתרונות של המוצר או השירות שלכם.

6. תפעלו לרגש הרצוי

תתארו רגשות רצויים אצל הלקוחות, יתרונות אשר יניעו לפעולה וימריצו את הלקוחות לרצות לדעת עוד. אריסטו דיבר על שלושת המרכיבים לשכנוע ( אמינות, הגיון ורגש). אמינות מגדירה את הבמה, היגיון מוביל למסקנה, רגש מוביל לתוצאה. התאימו את הרגשות שהמוצר שלכם רוצה להעביר באמצעות המחשה ויזואלית נכונה.

7. הגיבור הוא הלקוח

תתארו את הלקוחות כגיבורים מרגע רכישתם של המוצר או השירות, כך שההנעה לפעולה שלהם הביאה לתוצאה שהם רוצים. התוצאה – שהם הגיבורים. תגרמו ללקוחות להרגשה שהמוצר שלכם יעזור להם להמשיך את סדר היום ולפתור צרכים שונים.

חשבו על כך. אתם נכנסים לאתר דרך פרסום בגוגל וכפי שידוע לכם רושם ראשוני הוא הכל ועל פי מחקרים אנשים שופטים את התוכן שהם גולשים תוך מספר שניות,  מספר שניות של סקירה כדי להבין האם הדף אמין, רלוונטי ואהוד ולכן למרכיב חזותי יש גורם מכריע בהחלטה זו כי אנשים מעבדים אותם הרבה יותר מהר מטקסט, אנשים סורקים ולא קוראים כאשר הם ברשת. ולכן חשוב להראות בתמונה את המסר שאתם רוצים להעביר בצורה הברורה ביותר. הלקוחות שלכם צריכים לראות את מה שאתם מנסים להעביר. הלקוחות מחפשים תמונה שתמריץ אותם לפעולה, תמונה מעוררת השראה שתעודד את הלקוחות לפעול – ופה בדיוק מגיע הגיבור על להצלה ולמיתוג עסקי בצורה היעילה ביותר.

עיצוב נכון של תמונת הגיבור שלכם תיצור תדמית, תשקף את חזון החברה ותישאר חקוקה בזיכרון של הקהל הרלוונטי, עכשיו ו-לתמיד. תמונה יוצאת דופן מביאה תמריץ לתגובה. לקוחות מדמיינים את עצמם במקום הזה. דבר שגורם פעולה וזה בדיוק מה שכל עסק היה רוצה. אצלנו בג’נסיס יש שיטה שפשוט עובדת ואנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו לקבלת ייעוץ איך להפוך את תמונת הגיבור שלכם לגיבור על אולטימטיבי.

מיתוג עסקי
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513