מיתוג לעורכי דין

אחת האוכלוסיות הכי “אפורות” ברמת אתרים וחדשנות היא ציבור עורכי הדין. מאז ומעולם המשרדים שלהם גם נראו כמו חלק מבית המשפט. אפורים, משמימים, עם ריהוט חום כבד ולא שום סוג של הומור לא בחפץ ולא בתמונה. הרצינות והמקצועיות של התחום הזה, הובילה את רובם לשבת במשרדים עמוסי ספרי חוק (בדרך כלל מאחוריהם), שולחן גדול שיכול להכיל את ערימות התיקים, חדר ישיבות משרדי. שום צבע, שום נגיעה של הומור, משהו חינני, משהו שיכול לגרום גם ללקוחות להרגיש בנוח. וכל זה יש לומר ובצער רב, עובר היום גם לחלק ניכר מהאתרים שלהם. עיצוב לא יצירתי, לינקים שבורים, אתרים שמדברים רק אנגלית ושמרנות בכל עמוד. אז איך אפשר לשנות את המצב העגמומי ולגרום לכך שעורכי הדין יקימו אתרים חינניים, שלא יפגעו בתדמית של המקצוע שלהם, אבל גם לא יהיו משמימים עם עיצוב גרפי שמרני מאוד. כל מה שהם צריכים, מסביר מומחה של סוכנות פרסום דיגיטלית גדולה זה, לעבור תהליך של מיתוג לעורכי דין. יש דבר כזה וזה חשוב ומביא לקוחות.

פרסום וגם מיתוג לעורכי דין

עורכי דין הם ציבור שמאז ומעולם היה מוגבל מבחינת אמצעי הפרסום שלו. נאסר עליהם לפרסם מודעות ולהציע את שירותיהם. זה שונה לפני כמה שנים, אבל עדיין עורכי דין הם עורכי דין ולא מפעילי ימי הולדת, ולכן הם חושבים שגם אם אפשרי שהם יהיו חשופים, הם עושים את זה דיסקרטי, אולי יותר מדי דיסקרטי. זה מתחיל באתרים לא מעניינים שהמטרה שלהם היא להיות ברשת, אבל הם לא משאירים רושם טוב בכלל. אתרים עם תמונות של פטיש בבית משפט, ככה נראים רוב האתרים וזה לא עושה ממש חשק להמשיך לגלוש. גם תמונות עורכי הדין כאילו יצאו מאיזה אלבום משנת 55. מי אמר שצילום של עורכי דין צריך להיות צילום פספורט, או ישובים מאחורי שולחן חום גדול. אי אפשר לצלם משהו קצת יותר נעים, שיגרום ללקוחות לשים לב לעורך דין הזה, שהוא לא בעדר החום של צילומי פספורט עורכי הדין. תהליך מיתוג לעורכי דין מוביל לאתר אינטרנט ייחודי ושונה. קליל וכזה שנעים לגולשים להיות בו.

מיתוג לעורכי דין - עו"ד בשיחת טלפון

אתר אינטרנט כמו הספרייה הלאומית

לפני כמה שנים בדק אחד העיתונים הנחשבים, כמה פירמות גדולות של עורכי דין ויצא מאוכזב למדי. לא יצירתיים הוא כתב, עברית דלה, לינקים שבורים ולא מעודכנים, עיצוב מזעזע. או כפי שאפשר לומר עיצוב של משרד כספרייה. בלי נפח של תוכן, או שהתוכן כלל אינו שיווקי ולא יכול להביא לקוחות, אלא תוכן משפטי טהור. בנוסף לכך חסר חוויית משתמש. עושה רושם שכל מה שהיה חשוב למשרד עורכי הדין האלה, זה להיות נוכחים ברשת, ולא חשוב איך. אבל האם באמת כל עורכי הדין כל כך משמימים ומיושנים, האם לא ניתן להעביר אותם תהליך של מיתוג לעורכי דין.

התשובה היא שכן. אפשר ועוד איך. אבל זה דורש מצד אחד משרד מיתוג לעורכי דין איכותי ומצד שני עורך דין עם ראש פתוח, שלא פוחד מחידושים ואפילו רואה בכך ברכה. השימוש העיקרי של גולשים באתרים של עורכי דין, הם כדי לאתר מספרי טלפון וכתובות שלהם. גם סטודנטים פונים לאתרים הללו כאשר הם מחפשים משרת התמחות. גם עבור הלקוח וגם עבור מי שמבקש להתמחות במשרד הזה האתר הוא כרטיס הביקור של העסק.

גם אתרים של עורכי דין יכולים להיראות נהדר, גם הם יכולים לעשות קמפיינים ולהתחרות על ליבם של הלקוחות, השינוי הזה חייב להתרחש.

ראו עוד: מיתוג לעסק