מיתוג מוצלח לעסק משגשג – כך תממשו אותו

המיתוג  שלכם מאד חשוב שלא לוותר אלא להשקיע את כל מה שיש לכם כדי להביא אותו לרמות הביצוע הגבוהות ביותר האפשריות. באמצעות מיתוג עסקי שתוכנן נכון אתם יכולים להגיע לקהלים גם בחודשים בהם פרויקטי השיווק שלכם לא היו מוצלחים או בכלל היו מעטים. המיתוג הוא הכלי שיעשה מהעסק שלכם למקום ידוע גם בתקופות בהם לא תוכלו לעסוק בשיווק. בימים הראשונים לכינון העסק זה אולי הדבר הכי חשוב שתצטרכו לעסוק בו כי כרגע עוד אין לכם תשתית קידום ומצד שני מישהו צריך להכיר אתכם ולדעת מי אתם ומה אתם עושים בפועל.

לוגו העסק – מכאן הכל מתחיל: לימדו להכיר את כלי הקידום המרכזי שלכם

בעזרת בניית קונפט מיתוגי לוגו בית העסק היה הכלי העיקרי שלכם. זהו למעשה הסמל של החברה שהקמתם או העסק שפתחתם. כיצד בונים אותו? זה אישי, ויש המון דרכים להגיע לכך. ניתן את ה- 2 העיקריות שניתן להבחין בהן: אפשר לבסס את הלוגו על סמליל או אייקון שנובע מהפעילות שלכם, למשל אייקון של מוצר שאתם מוכרים או כלי עבודה שבאמצעותו אתם נותנים שירות, ואפילו את אייקון המוצר אותו אתם מתקנים במסגרת השירות. בצירוף לאותו אייקון יש להטמיע את השם של העסק, רצוי בפונטים מקוריים לבנייה בפוטושופ. דרך אחרת היא פשוט להשתמש אך ורק בשם העסק עם אותם פונטים ייחודיים וגם להטמיע משפט הנעה למכירה או לפעולה, או פשוט משפט משכנע המייחד אתכם: “הטובים ביותר”, “מספקים עבודה יסודית” וכדומה. מסר זה לא צריך להיות בולט ולרוב, בלוגואים בהם כך עובד המכניזם, הוא מוטמע מתחת לשם של העסק בפונטים קטנים יותר משלו.

חיבור משפטים שיסייעו לכם להתקדם במיתוג

המשפטים הללו צריכים לייחד את העסק שלכם לעומת האחרים ולהראות שהוא הכי כדאי לעבודה ולכן מומלץ לבחור בו ולא באחרים. לדוגמה, “הראשונים בישראל בתחום”, “המקצוענים ביותר בשיטת היישום (שם השיטה)”, “לחוות את החוויה בסביבה כפרית ופסטורלית” וכדומה. המשפטים הללו מאפיינים את המיקום הפיזי שלכם, את רמת העבודה המקצועית שלכם, את החלוציות שלכם בתחום, אם הייתם ראשונים בו, ועוד. משפטי המיתוג הללו יסייעו לכם לגבש את התשתית שלו בהמשך, עליה נפרט בפרק הבא.

תשתית המיתוג בפועל – כך היא עובדת בשבילכם

תשתית מיתוג ניתן להטמיע כמודעת פייסבוק, כמודעת אינסטגרם, כמודעת גוגל אדוורדס, בקידום אורגני בגוגל, כמודעת גוגל אדסנס בסרטוני יו טיוב, ועוד. מיתוג איכותי יגרום לקהלים רבים להקליק ולהגיע לפרויקטים כמו דפי נחיתה, אתרי אינטרנט, מאמרים שכתבתם, ועוד.

מיתוג מוצלח לעסק משגשג – כך תממשו אותו נכוחה
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513