מיתוג מוצר – כיצד זה יקדם אתכם?

חוויית הקנייה של לקוחות בעולם המסחרי, מבוססת קודם כל על חמשת החושים האנושיים – ראייה, שמיעה, חישה, ריח וטעם. אבל בהינתן שאנחנו חיים בעולם בו אי אפשר לבחור מוצרים רק על בסיס החושים, צריך לפנות ללקוחות גם בדרכים אחרות והרבה יותר יעילות. כמו כן חשוב להבין בשלב מאוד מוקדם של העסק שלכם שלקוחות מצפים לקבל מוצר מוגמר, באיכות ללא פשרות עם מראה חיצוני יוקרתי ומושך.  כל הדרישות האלו מובילות בעלי עסקים למסקנה אחת ויחידה – בכדי להצליח בעולם העסקים המודרני אי אפשר להתחמק מתהליך מיתוג לעסק של מוצר איכותי. זה תהליך רחב מאוד שקשור קודם כל הפפיון הדרישות ורק לאחר מכן לצרכים המקצועיים לייצור המוצר (כמו למשל יצירת אריזה). ורק בזכות תהליך עבודה נכון אתם תצליחו להגיע לתוצאות היעילות והנכונות ביותר לעסק שלכם.

השלבים ביצירת מיתוג מוצר – שהופכים אותו לרלוונטי ללקוח

כדי לצאת לדרך עם מותג חדש, או עם מוצר חדש וחדשני מחלקת הפיתוח של כל בית עסק יושבת לסיעור מוחות ומנסה להבין אלו דרישות לקוח עדיין לא קיבלו מענה מקצועי. זהו השלב הראשוני של פיתוח מיתוג מוצר ובמידה בלתי מבוטלת מדובר גם על השלב הקריטי ביותר בתהליך. אם הגדרת המטרות בשלב זה היא הגדרת מטרות ממוקדת וברורה, כל תהליך הפיתוח של המותג יהיה מוצלח. החל מהשם של המותג ועד לכתיבה שיווקית במודעות הפרסום הממומן שאתם רוצים להעלות לרשת. כל שעליו בדרך מקרב את הלקוחות שלכם עוד צעד אחד קרוב יותר לרכישת המוצר ואתם רוצים להבין איך אתם מפצחים את הנוסחה באופן כזה ש הרווחים שלכם יישארו ריאליים.

קריאה לפעולה – כחלק מהמיתוג

אחת מנקודות המפתח של תהליך מיתוג מוצר, ואולי הנקודה החשובה ביותר בדרך לקידום העסק שלכם כולו היא ההנעה לפעולה. גם אם לקוח רואה מוצר מעולה ברשת והוא מבין את החשיבות של המוצר לחייו זו היא לא ערובה לרכישה של המוצר. כתיבה שיווקית קולעת למטרה היא כתיבה שתאפשר לכם ליצור תקשורת בלתי אמצעית עם הגולשים או עם הלקוחות שלכם ולאפשר לעצמכם לפנות לקהל לקוחות רחב יותר בטוח טווח העבודה המוגבל ממילא. בדיוק מסיבה זו אתם רוצים לחשוב על משפטים מנצחים שמניעים את הלקוחות לפעולה ומביאים אתכם לתודעה גבוהה, בתהליך העבודה על מיתוג המוצר. יתכן מאוד שתרצו למקם את המשפטים המנצחים הללו על גבי האריזה או בסמיכות למוצרים אחרים. וכך לגרום לעין הלקוח להימשך למוצר החדש ולהסתכל עליו בצורה רצינית יותר. 

אחידות בפני הקהל – היא דרך לנצל את המיתוג לטובתכם

החוק החשוב ביותר של עולם השיווק והפרסום הוא האחידות בפני הלקוח. מותג שנתפס כמותג מקצועי, הוא מותג ששומר על תקשורת רציפה עם הלקוחות שלו בפלטפורמות השונות, רמת ייצור מצוינת לכל המוצרים השונים בחברה ובמקביל גם איכות תוכן בתחום הפרסום והשיווק שמתכתבת עם איכויות המוצר. זה הוא הכוח שמניע בסופו של יום את הצרכנים לרכוש את המוצרים שלכם בכמויות גדולות הרבה יותר. אתם רוצים לעשות את כל מה שאפשר על מנת למצוא לעצמכם צוות מיתוג מנצח, שיבליט את היתרונות של המוצר על פני מתחרים ויהפוך את החברה שלכם למותג רב כוח בשוק בו אתם פועלים. עם הזמן המיתוג יהפוך לחלק בלתי נפרד מהחברה שלכם, עד כדי כך שהלקוחות יזהו את הלוגו ואת צבעי החברה שלכם כמעט באופן אוטומטי. וזה יהיה השלב שבו תדעו שהצלחתם את תהליך המיתוג בצורה הטובה ביותר.

מיתוג מוצר - כיצד זה יקדם אתכם?
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513