מיתוג מחיר- יש דבר כזה?

יש היום הרבה חברות מיתוג דיגיטל שעושות מיתוג וכדי להבין האם יש מחיר למיתוג צריך להבין מה זה בכלל מיתוג. מיתוג זה לא דבר שאפשר לתפוס אותו בשתי ידיים ולהכניס לכיס. אין לו ריח, אין לו צבע, אין לו טעם אבל יש לו עולם ומלואו- והכול בראש. מיתוג זה סולם הערכים שאתה רוצה שיחשבו עליך וזה כולל: אמינות, יציבות, מקצועיות, איכות, ייחוד, יוקרה וכו’. את כל הערכים הללו צריך להציג בצורה מסוימת שנקראת מיתוג.

חומרים מודפסים- על כרום!

כאשר חברה עוברת תהליך של מיתוג, כל אלמנט ודבר חשוב בתהליך הזה. אם למשל החברה הזו מזמינה מוצרי דפוס כמו ניירת, מפיות למסעדות, תפריט, כרטיסי ביקור ועוד, כל קו ותצוגה ויז’ואלית הם חלק מהמיתוג. מסעדה יוקרתית תזמין תפריט יוקרתי ממותג, ומסעדת פועלים לא תעשה מיתוג בכלל ואתה תאכל שם קציצות של דג ותקרא נייר עיתון עם שמן של הלקוח הקודם…במיתוג זה לא עובד ככה. מיתוג הוא מושלם. מה זאת אומרת? הוא חושב על כל הדברים שהלקוח חושב או יסתכל עליהם והוא מספק לו אותם בצורה מסוימת.

למה האוכל יותר טעים במסעדה שהיא מותג?

אם למשל נמשיך לדבר על המסעדה שרוצה להפוך למותג. הרי שהייחודיות שלה תתבטא לכל אורך תהליך ההקמה שלה. זה יתחיל בשם שיבחרו למסעדה וזה בטוח יהיה שם יוצא דופן, קליט, זכיר, שמתאים לקונספט שלה. זה ימשיך בבחירה של הלוקיישן למסעדה והיא בטח לא תהיה בתחנה מרכזית של איזה עיר. זה ימשיך בעיצוב של המסעדה, בחירת הכלים, התפריט, השף וכו’. כלומר בתהליך של מיתוג עסקי יש בחירה והבחירה הזו מכוונת למיתוג, למשהו אחר, משהו שיהפוך את המסעדה הזו להכי ייחודית ולכן היא יכולה להיות ממותגת.

איזה מיתוג מתאים לבראנץ’ שלך?

כאשר תיכנסו למסעדה שהיא מותג, אתם תקבלו את המיתוג בכל דבר אבל הוא בלתי נראה, הוא סמוי והוא בעצם מגולם בכל דבר במסעדה. גם לוגו המסעדה, גם המזלג שאיתו תאכלו את הפסטה פנה יהיה ממותג, ואם תרצו ממש להשקיע אז יתכן מאוד ששם המסעדה ייחרט על כל פריט בסכו”ם זה מה שנקרא מותג עילית. כמו השמות והמספרים על התיקים של גדולי המעצבים, שם זה מותג. ככל שתשקיעו יותר במותג שלכם, כך תהפכו למותג מוביל, כדאי ומשתלם. המסקנה המתבקשת היא כי למותג יש מחיר, וכדי שיהפוך למותג צריך להתחיל מתקציב סביר. ככל שהמיתוג נפרש יותר, כך מחירו עולה.
מיתוג עסקי
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513