מיתוג עסקים חדשים !

לא פעם פתיחת עסק חדש מתבצעת ללא הידע הנדרש המאפשר להתמודד עם זירת העסקים המקומית, מה שעלול להוביל לכך שהעסק אינו יצליח לשרוד את השנה הראשונה לקיומו. הטעות הנפוצה היא שבעלי העסקים מאמינים כי יוכלו לנהל את העסק בעצמם ביד רמה, ללא עזרה של אנשי מקצוע מומחים. בפועל, על מנת להצליח, צריך להכיר את תחומי החוזק שלנו ולהיות מודעים לחולשות מכיוון שחוסר מודעות עלולה להוביל לטעויות. כך מניעים של חסכון הופכים להפסדים ואף יכולים לגרום לנזקים בעתיד. לכן, על אף הרצון לחסוך בהוצאות, ישנם תחומים שההשקעה בהם היא משתלמת כי הם יעזרו לעסק שלכם לשגשג, ואחד מהתחומים הללו הוא מיתוג עסקים חדשים.

למיתוג עסקים חדשים ישנם יתרונות רבים

על מנת לבצע מיתוג עסקים חדשים נכון, יש לפעול על פי כמה עקרונות מנחים, אליהם תהיה מודעת חברה מקצועית. בעזרת מיתוג עסקים תוכלו להשיג מספר מטרות כגון –
  • עטיפה נכונה לרעיון – כל עסק מתחיל ברעיון, זו עובדה. אולם כדי שהרעיון ירקום אור וגידים, אם נשווה אותו לזרע הנטמן באדמה, כדי לגדול הוא תלוי בגורמים חיצוניים הכרחיים, כמו למשל שמש, מים ודשן. לכן גם הרעיון הכי טוב, לא יוכל לצאת מן הכורח אל הפועל ללא העזרה הנכונה. בעזרת מיתוג עסקים תוכלו לעטוף את הרעיון שלכם בעטיפה שמתאימה לו ביותר מבחינה תדמיתית ושיווקית.
  • יכולת צמיחה מהירה יותר – מיתוג עסקים חדשים הוא מערך שיווקי אסטרטגי לכל עניין ודבר אשר יעזור לכם להגדיר מטרות עסקיות, להכיר את הקהל היעד שלכם, ללמוד כיצד “לדבר” אל קהל היעד שלכם בצורה הנכונה. מערך שיווקי חכם נסמך על ניסיון בתחום, ויאפשר לכם יכולת צמיחה מהירה.
  • יצירת מודלים עסקים רחבים – אין זה מספיק לחלום בגדול, צריך לדעת איך להפוך חלומות למציאות. בעזרת חברה מקצועית המתמחה במיתוג עסקים חדשים, תוכלו ליצור מודלים עסקיים רחבים, כבר מהשלב הראשוני, על מנת להתרחב (כמו למשל על ידי זכיינות או פנייה לשוק הבינלאומי) ולהגדיל את מחזור העסקאות החודשי, באופן משמעותי.

כיצד אנחנו נוכל לעזור לכם

חברת ג’נסיס מתמחה ביצירת מעטפת מיתוג שלמה ואיכותית בהתאמה אישית לצרכים של כל עסק. בעולם העסקים בו 33% מכלל העסקים החדשים שנפתחים נסגרים עוד לפני השנה ה – 5, עזרה מקצועית היא הכרחית. בעזרת מיתוג עסקים חדשים של חברת ג’נסיס ישנו אחוז גבוה יותר שהעסק שלכם ישרוד ואף כי תוכלו להיכנס לאחוז העסקים שמצליחים בגדול. מיתוג עסקי נכון יאפשר לכם לבלוט על פני המתחרים, מה גם שמניסיוננו רב השנים, קל יותר למכור עסק שממותג היטב ואף לגייס משקיעים.

הצטרפו עוד היום לאחוז העסקים הקטנים שהצליח לכבוש את השוק ולגדול וממשו את הפוטנציאל שגלום בעסק שלכם, בעזרת מיתוג עסקים חדשים. צרו אתנו קשר עוד היום ויחד נבנה עבורכם פלטפורמת שיווק ייחודית בהתאמה לעסק החדש שברצונכם למתג.

מיתוג-עסקים
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513