מיתוג עסקי- במה הוא מתבטא?

מיתוג עסקי הינו הליך אשר מטרתו להבדיל את העסק שלכם מעסקים דומים או מתחרים בתחום. בית עסק ממותג מעביר מסר ברור ללקוחותיו על כך שמוצריו שימושי, איכותיים ואמינים לצד שירות, אחריות וביטחון ברכישתם וזאת, על ידי מסרים ממוקדים, מדוקדקים ויציבים שנטמעים בחזות בית העסק על מגוון רבדיו.

מסרים אלו משקפים חזות של בית עסק רציני – לא רק בעיני לקוחות אלא גם בעיני עובדיו ויחד כל האלמנטים פועלים בהובלת העסק קדימה – מגדילים עבורכם את החשיפה, את כמות הלקוחות החוזרים והחדשים, את כמות המכירות, את רווחיות העסק ומשיגים את היעד שהצבתם. אך כיצד מיתוג עסקי מתבטא בפועל?

מיתוג עסקי דרך מיתוג מוצר

מיתוג עסקי – בניית האסטרטגיה

חלק אינטגרלי מתהליך המיתוג הינו שלב ההכנה המוקדמת ובניית אסטרטגיית המיתוג – במטרה להגדיר באיזו תכונה ודרך ניתן להבליט את העסק מן המתחרים ולבחון האם מיתוג אכן יעמוד במבחן התוצאה. בשלב זה יש להבין לעומק את המוצר, את יעדי בית העסק, מי הם המתחרים בשוק וכיצד מתנהל המוצר שלכם ביחס למתחריו (לטובה ולרעה), לבחון דרכים להטמעת המוצר/השירות בשוק, לבדוק מהן נקודות המכירה המועדפות, פלטפורמות השיווק היעילות יותר, שפת המיתוג, לבצע פילוח השוק לקהלי יעד שונים ועוד.

בשלב בניית האסטרטגיה, כל השאלות המהותיות הללו צריכות להיענות וככל שהתשובות יהיו חד משמעיות והחלטיות, כך תהפוך בניית המותג לפשוטה יותר ועבודת השיווק לקהלי יעד לממוקדת ויעילה להפליא – דבר שיתבטא בסופו של דבר ברווחיות גבוהה יותר לעסק.

יישום אסטרטגיית המיתוג

בשלב זה ניגשים לעבודה שולחנית ומתחילים למתג את פני החברה במגוון רבדים – מעצבים את חזות החברה כשהמטרה היא לשדר את המסרים השיווקיים שנבחרו בקפידה בשלב הקודם. להעביר מסר חד וחלק לא רק באמצעות סלוגנים, אתר תדמיתי, פרסומות ותכנים שיווקיים במגוון פלטפורמות, אלא גם באמצעות עיצוב לוגו ייחודי המעביר את המסר הנבחר דרך צורה, צבע והקונספט של העסק. ל- לוגו חשיבות עצומה לעסק, ככל שהלוגו יהיה קליט, ייחודי וקולע לרוח החברה, כך הוא יזוהה בקלות על ידי לקוחותיה ויוכל ליצור תחושת הזדהות והיכרות בקרב הלקוחות – וזהו צעד משמעותי ביותר עבור הגדלת פניות ורכישות בעסק.

“ג’נסיס” מלווים אתכם בכל שלב של המיתוג העסקי

ג’נסיס שהוקמה ע”י יניב פרץ ב-2012 צברה לאורך השנים וותק וניסיון רבים – ומאמצים בזרועות פתוחות בתי עסק קטנים כגדולים. מטרתנו להפוך אתכם לגדולים מהחיים באמצעות הליך מיתוג עסקי ממוקד מטרה ולאפשר לכם לפרוש כנפיים ולהעניק ללקוחותיכם את המיתוג שיעזור לכם להשיג את היעדים. צרו עמנו קשר עוד היום ונשמח להפוך את השירות והמוצר שלכם למותג בעל שם דבר!

מיתוג עסקי
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513