מיתוג עסקי – למה עכשיו?

תהליך של מיתוג עסקי הוא תהליך שלוקח זמן ולכן אם יש לכם מוצר טוב ביד, שיש לו סיכויים להפוך למותג, כדאי מאוד להתחיל את התהליך איך שהמוצר הזה יוצא או משווק כי אי אפשר למתג משהו בחצי הדרך שהוא כבר עשה בשוק, אלא מראש ועוד לפני שהוא יוצא.
מדובר על כך שמותג הוא משהו שעליו אתם כמפתחים או המשווקים שלו צריכים לדעת מראש.
איך אתם אמורים לדעת? אתם אמורים להבין בשוק של המוצר שלכם ולדעת אם יש מוצר זהה בשוק. בנוסף יש כמה פרמטרים נוספים שאמורים להפוך כל מוצר למותג והם:
  • מוצר ייחודי שאין דומה לו בשוק.
  • מוצר שיש לו בשורה כלשהי בתחום שלו.
  • מוצר שנעשה באיכות גבוהה.
  • מוצר שהתמחור שלו גבוה בהתאם לעלויות הייצור שלו.
  • מוצר שבא להעניק תרומה או תועלת חדשים בתחום שלו.
  • מוצר שמפתח נישה חדשה מודרנית או טרנדית.
  • מוצר שיש בו משהו שאין למוצר דומה.

יש לכם מותג ביד? ספרו את זה לחברת המיתוג שלכם!

התייעצות מוקדמת עם חברת מיתוג תחסוך מכם את כל הטעויות שאתם עלולים לעשות בדרך אל מיתוג עסקי. אם אתם לא מבינים במיתוג עסקי לכו למקצוענים כי כל מותג התחיל בחברה כזו את הדרך שלו. אסור להמר על מותג, לא על השם שלו, לא על האסטרטגיה השיווקית שלו והכול חייב להיות מתוכנן ובכלל לא ספונטני. אם יש לכם מותג ביד מדובר על כסף גדול ומיתוג צריך להיעשות בצורה הכי מקצועית שיש.

שם, לוגו ואסטרטגיה שיווקית!

מוצר שהוא מותג (אחרי שהוא עבר בהצלחה את כל הפרמטרים) צריך שם של מותג. שם כזה הוא השם שהכי מתאים לו, מייצג אותו, נובע מהאפיון שלו, מהשימושיות שלו, זה השם שילווה אותו בכל תהליך מיתוג עסקי וצריך קופירייטר מאוד חכם כדי להמציא שם נכון למותג חדש משום שגם הוא חלק מהמיתוג של המוצר.
בנוסף אחרי שבוחרים את השם, יש כמובן את עניין הלוגו. לוגו זה עולם ומלואו איך בחתימה אחת של שם וגרפיקה מייצרים לוגו שצריך להיות אחד מיוחד, מקורי, זכיר וקליט כזה שכאשר מדברים על המוצר, הוא כבר יעלה מול העיניים או לחלופין, כאשר יראו את המוצר יזכרו בלוגו.
זהו כוחו של לוגו.אחר כך באה האסטרטגיה השיווקית והיא מובילה את המוצר צעד אחר צעד אל עבר המטרה והיא- מיתוג. צריך למצוא את הדרך הכי נכונה והכי מדויקת אל מיתוג עסקי מסוים שכזה כי יש מיתוג עסקי ויש מיתוג עסקי מנצח והשאלה הגדולה היא- האם יש לכם מותג ביד?
מיתוג עסקי
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513