מנועי חיפוש מובילים

רוצים לקדם את האתר שלכם במנועי החיפוש? להופיע ראשונים בגוגל? הגעתם למקום הנכון. חברת ג’נסיס הינה חברת המיתוג והפרסום המובילה בישראל, עם חטיבת דיגיטל של עשרות עובדים מוכשרים ומקצועיים, בעלי ניסיון רב שנים בתחום. החברה מספקת שירותי לעסקים וארגונים בכל סדר גודל ובכל רחבי הארץ, לרבות שירותי קידום אתרים בגוגל, בניית אתרים, שיווק ברשתות החברתיות ועוד. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם שירות.

קידום אורגני בגוגל – הכירו את השטח:

אחת מטכניקות הפרסום המובילות בשיווק הדיגיטלי אם לא הפופולרית והמובילה שבהן היא טכניקת הקידום האורגני. קידום אורגני או SEO אם תרצו היא למעשה פעולות שונות המבוצעות על מנת לקדם אתר במעלה תוצאות החיפוש בגוגל. גוגל מציגה תוצאות לפי שאילתות חיפוש של הגולשים כאשר יש כמה מדדים נוספים שעשויים להשפיע על התוצאות כמו מיקום בית העסק אל מול מיקום הלקוח, אמינות וסמכות האתר של בית העסק, הרלוונטיות של האתר לשאילתת החיפוש של הגולש ועוד. ישנם מאות פרמטרים שונים המשפיעים על מיקום אתר בגוגל ושירות קידום אתרים הוא שירות מקיף הפועל לרוחב וזאת על מנת לספק מענה לכמה שיותר פרמטרים לאורך הזמן. לפני שאתם משקיעים בקידום אורגני כדאי ללמוד מעט יותר על מנועי החיפוש, מה זה מנוע חיפוש, אילו מנועי חיפוש הינם הפופולריים ביותר וכו’. 

מכיוון שגוגל הוא מנוע החיפוש הגדול והמפותח ביותר בעולם, עם האלגוריתם המפותח והאיכותי ביותר, מרבית מנועי החיפוש האחרים משתמשים בפרמטרים דומים לאלה של גוגל על מנת להציג תוצאות במנוע החיפוש שלהם ולכן בדרך כלל עדיף להשקיע בקידום אתרים בגוגל. בואו נכיר כעת את מנועי החיפוש הפופולריים ביותר בעולם כיום.

גוגל – סביר להניח שאתם כבר מכירים:

אין כמעט אדם בישראל שלא משתמש עם מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בעולם: גוגל. לא סתם מנוע החיפוש של גוגל הוא מנוע החיפוש המועדף על רבים ברחבי העולם. הוא ללא ספק מנוע החיפוש המהיר, העדכני, והנוח ביותר לשימוש. למנוע החיפוש של גוגל ישנם עוד יתרונות רבים, אך ברחבי העולם זהו איננו מנוע החיפוש היחיד שבו משתמשים. למעשה, ישנם עוד לפחות ארבעה מנועי חיפוש פופולריים שבהם משתמשים לא מעט אנשים ברחבי העולם. בישראל הם כמובן זוכים לפחות פופולריות, אך ישנן מדינות שבהם דווקא אחד מהם הוא מנוע החיפוש העיקרי והמוכר, שבו רוב האנשים משתמשים. למעשה, בישראל גוגל שולט כל כך בעוצמה, עד שאנשים לא מכירים כמעט מנועי חיפוש אחרים, וגם קידום אתרים מתבצע רק עבורו.

אחיו הקטן של גוגל: בינג – מנוע החיפוש של Microsoft

Microsoft מחזיקה ביתרון גדול על פני המתחרות שלה. כל אדם שרוכש מחשב ווינדוס מקבל בצורה אוטומטית את הדפדפן שלה (כיום Microsoft Edge) ובו כברירת מחדל מנוע החיפוש בינג (bing). ואכן, בינג אמנם לא מדגדג אפילו את אחוזי השימוש של מנוע החיפוש של גוגל, אך בהחלט תופס נתח שוק מכובד. השם בינג הוא שם יחסית חדש, כאשר בעבר היו אלה MSN Search ו – Windows Live Search שהיו מנועי החיפוש המובנים של Microsoft. מי שרגיל לשימוש עם מנוע החיפוש של גוגל, יוכל להסתדר בקלות גם עם בינג, כאשר קווי העיצוב של השניים דומים במיוחד. עם זאת, ניתן לשים לב בקלות כי בעיצוב מנוע החיפוש בינג נעשה מאמץ לעשות אותו מעניין וצבעוני יותר.

מנוע החיפוש הישן הוותיק: יאהו!

יאהו! וותיקה יותר מאשר גוגל. עוד בשנת 1994 הוקמה יאהו! על ידי ג’רי יאנג ודייוויד פילו אשר כינו אותה בשם הארוך: “המדריך של ג’רי ודייוויד לרשת האינטרנט העולמית”. לאחר זמן קצר שינו את שמה לשם קצר וקליט יותר – יאהו. למעשה, יאהו! זכתה בהתחלה לפופולריות רבה ברחבי העולם, ורבים השתמשו גם בשירותים הנוספים שלה כמו תיבת דואר אלקטרוני ועוד. את הטעות הגדולה שלהם עשו מייסדי יאהו! כאשר אנשי גוגל ניסו למכור להם אותה בסכום זעום של מיליון דולר, אך הם דחו את ההצעה על הסף. בתוך כמה שנים גוגל עקפה את יאהו! והפכה להיות הגדולה ביותר לא רק בתחום החיפוש, אלא גם בשירותי מייל וכמעט כל דבר אחר שבו הצטיינה יאהו.

מנוע החיפוש של סין: באידו

אם אתם לא מכירים את מנוע החיפוש באידו, אתם לא לבד. למעשה, מדובר על מנוע חיפוש אשר השימוש העיקרי בו נעשה בסין, ולא במדינות אחרות. אמנם, בסין עצמה זוכה באידו לפופולריות רבה, ונחשבת למנוע החיפוש הגדול ביותר שבו גם מתמקד הנושא של קידום אתרים. כמובן שבאידו בעלת השפעה עצומה על מה שקורה בסין, אך מחוץ לסין כמעט ואין לה השפעה. 

מנוע החיפוש של רוסיה: יאנדקס

רוסיה אולי גדולה יותר בשטחה מסין, אך יש בה הרבה פחות תושבים שחיים בה. גם ציבור המשתמשים של מנוע החיפוש יאנדקס, קטן יותר מאשר זו של באידו, אך עדיין נחשב מהגדולים בעולם. יאנדקס אולי לא זוכה לבלעדיות ברוסיה כמו זו של באידו בסין, אך עדיין נחשבת למנוע החיפוש הפופולרי ביותר ברוסיה – אפילו יותר מאשר מנוע החיפוש של גוגל. למנוע החיפוש יאנדקס לא מעט שירותים נוספים אותם היא מספקת למשתמשים, והיתרון הגדול שלה על פני מנועי החיפוש האחרים, היא העובדה שהיא יודעת להתמודד בצורה הטובה ביותר עם שאילתות חיפוש בשפה הרוסית על ניביה ודקדוקיה. 

מנועי חיפוש מובילים
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513