משרד פרסום לעסקים קטנים!

הדילמה שחיה ונושמת מאז ומעולם קשורה למקצועיות ולרמת השירות שאנו כאנשים רוצים לקבל מנותני השירות. ראשית עלינו לבחור אנשי מקצוע וזה לא אומר רק תעודות אלא גם כישרון, יכולות אישיות ויתרונות שאין לאף אחד אחר. שנית זה אומר נותני שירות שיש להם ניסיון בשירות שאנחנו מחפשים כי מהניסיון שלהם הם בטח למדו משהו ועכשיו אנחנו נרוויח אותנו ודבר שלישי זה שאנחנו רוצים תוך כדי קבלת השירות לקבל גם יחס. וכשאומרים יחס אישי של משרד פרסום דיגיטלי מתכוונים לג’נסיס.

תנו לנו לספר לכם למה כדאי לכם לבחור במשרד הפרסום שלנו ולא למשל במשרד פרסום דיגיטלי יותר גדול ומה זה אומר, להרגיש קצת סוג ב’ בין המון לקוחות אחרים ולמה אצלנו תרגישו כמו בבית, תקבלו את השירות הכי אכפתי וזה אומר גם הכי מקצועי. משרד פרסום לעסקים קטנים שרוצים להרגיש כמו גדולים!

מאוד מקצועי סבבה- אבל מה עם היחס?

הרבה מאוד אנשים נוטים לבחור ראשית באנשי מקצוע מהשורה הראשונה. הם רוצים את הרופא הכי טוב, את משרד הנסיעות הכי מעולה ואת משרד הפרסום הכי גדול. אבל אם אתם בעלי עסקים קטנים ואתם חוברים למשרד פרסום דיגיטלי ענק שיש בו לקוחות שהם ממובילי המשק הישראלי, האם תרגישו בנוח לחכות עד שיגיע תורכם. האם תסמכו על משרד גדול שידע להעניק לכם יחס שווה כמו לכל הלקוחות האחרים (שחלקם אולי יותר גדול מכם), האם לא תרצו להרגיש שאתם נמצאים במקום שמתאים לכם, וזה אומר משרד פרסום לעסקים קטנים שיודע כמה הם רוצים לגדול וילווה אותם צעד אחר צעד עם כל החששות, הפחדים עד ההצלחה.

כל עסק קטן חייב משרד פרסום דיגיטלי במידות שלו!

אנחנו ב’גנסיס מכירים את כל החששות של הלקוחות שלנו, את ההתלבטויות, הקשיים, קבלת ההחלטות ואנו נמצאים שם בשבילם לאורך כל הדרך החל מבניית ועיצוב אתר שמותאם להם כל זה חלק מתהליך של מיתוג עסקי לבניית מותג מנצח, מהלכים כגון קידום האתר, קמפיינים ברשת ואנחנו שמחים שהלקוחות שלנו לא רוצים להחליף אותנו כי הם מרגישים בנוח במקום שבו הם גדלו, במקום שבו הם קיבלו את התמיכה לאורך כל הדרך כאשר הם פנו אל משרד פרסום לעסקים קטנים שהפך אותם למותג מנצח.

זה לא קל להיות בעל עסק קטן. אתה רוצה עוד לגדול אבל לא יותר מדי, אתה רוצה שליטה. אין לך תזרים מזומנים בלתי מוגבל. אתה חושב על כל גרוש אבל יחד עם זה אתה חייב משרד פרסום דיגיטלי, אחרת אתה לעולם לא תגדל, לעולם לא תיישר קו עם המתחרים ותישאר מאחור.

אם אתם בעלי עסק קטן ואתם רוצים לדעת מה ג’נסיס יכולה לעשות בשבילכם כמשרד פרסום שמיועד גם לעסקים קטנים אנחנו מזמינים אתכם לשאול אותנו ואנחנו מבטיחים לכם תשובה מפורטת על כל שאלה וגם דוגמאות איזה עסקים כמוכם היו לנו בהתחלה ואיפה הם היום. תופתעו לגלות איך עיצוב לוגו חדש ומיתוג מותאם מחדש משפר את העסק פלאות ומגדיל רווחים בין רגע.

מחפש חברה מעולה לפרסום? >>> פרסום באינטרנט

משרד פרסום לעסקים קטנים!
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513