עיצוב אתר מנצח

“סידור אובייקטים בתוך חלל נתון הוא תמצית העיצוב” –

 כריסטופר רן, מגדולי האדריכלים הבריטיים.

הקמת אתר לזמר רותם כהן - עיצוב אתר מנצח

היתרון הגדול של אתר מעוצב נכון הוא היכולת שלו לנהל דו שיח עם הגולש שלו בגובה העיניים, להבין לליבו ולצרכיו בכל רמות האינטלקטואל השכליות והרגשיות. על מנת להשיג זאת, המעצבים צריכים לעמוד על פרמטרים רבים כגון:

מיקום האלמנטים

מיקום האלמנטים השונים כגון לחצנים, תוכן, תמונות ועוד, בעל המשקל הגדול ביותר. המיקום נקבע בהתאם לחשיבות ולמיקוד שבית העסק מעוניין ליצור. לסדר הופעת האלמנטים חשיבות גדולה בהעברת המסר הנכון וכן לעיצוב הגראפי שמלווה אותם. כמו גם לשילוב התמונות הנכונות עם התוכן המתאים.

עיצוב אתר מנצח חייב לשרת את המטרה

אחרי עיצוב לוגו אחת המטרות העיקריות שעיצוב האתר חייב לשרת היא – מיתוגו בהצלחה של העסק שמאחוריו ושירות מטרות העסק. לדוגמא,אם העסק תכנן שלקוחות יפנו אליו דרך הרשת ואתר הבית שלו לא עוצב באופן המתאים ביותר למטרה זו, ההשלכות של מספר הפונים הנמוך עלולות להיות הרסניות, ולהיפך אם העיצוב מעביר את המסר הנכון באופן פשוט, קוהרנטי ומכובד ללקוחות, הרי שמספר הפניות מצד הלקוחות יעלה וכן מספר ההזמנות.

הובלה לפעולה

עיצוב נכון יודע לשלב את פרטי יצירת הקשר של העסק באופן מושלם, בלתי טורדני, אך בולט וזמין בכל עת לגולש באתר ולעיתים גם תוך דרבון עדין לפעולה. כאשר פרטים אלו נשכחים בפינה בפונט קטנטן, תוכלו לצפות למספר פניות בהתאם, שכן לגולשים רבים אין את הסבלנות לחפש אחר הפרטים הללו והרי שהפסדתם נתח נכבד מן הלקוחות שלכם.

בל נשכח את אלמנט הצבע

כל צבע משדר מסר שונה ואם העיצוב מבוסס צבע הסותר את המסר שאנו רוצים לשדר, הרי שהדבר לא ימצה את מלוא הפוטנציאל של האתר.

עיצוב לוגו

כאשר עיצוב לוגו הינו קולע וקליל, קיים סיכוי רב יותר שהוא ייחרט בתת מודע של כל הרואה אותו ובעתיד הוא יעדיף את המוצר של העסק הספציפי הזה רק כי הוא מרגיש ‘תחושה של ביתיות ורוגע’ ואף על רקע היכרות עמו בעבר.

עיצוב אתר מנצח יסייע בקידום האתר במנועי החיפוש

עיצוב אתר מנצח שמשלב את כל האלמנטים שהוזכרו לעיל, כולל תוכן קליט, מתאים לקהל הלקוחות והמספק את צרכיהם, ישאיר את הגולשים פרק זמן הולם, יגדיל את כמות הגולשים הזורמים אליו ויקדם אותו במנועי החיפוש ביתר קלות (חשוב לא לדלג על עזרה מקצועית גם בתחום זה) – משמע, יותר גולשים המגיעים לאתרכם ונהנים ממנו – המטרה האולטימטיבית של כל אתר באשר הוא.

הניסיון העתיר שלנו בג’נסיס בתחום העיצוב, לצד התחדשות מתמדת והתעדכנות במתרחש ברשת, היא שמובילה אותנו לעצב לכם אתרים מנצחים בדגש על מיתוג נכון ויצירת חווית גולש מושלמת.

מוזמנים ליצור עמנו קשר ולהפקיד את משימת בניית אתרים מנצח בידי אנשי מקצוע.
צרו קשר עוד היום עם ג’נסיס והתחילו לקטוף את פירות ההצלחה!
בנוסף, אנו ממליצים לך להתרשם – תיק עבודות עיצוב אתרים

עיצוב אתר
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513