עיצוב לוגו – ההמצאות שתרמו לפיתוחו
נקודות ציון בהתפתחות הלוגו כסמל מייצג
המהפכה התעשייתית הגבירה את הצורך בפיתוח צורות הפרסום כבר במאה ה-18 והובילה למצב בו משולבים קטעי טקסט ותמונות/ציורים יחדיו על אותו הדף ובכך יצרה תודעה נרחבת להעברת מסרים ויזואלית, שהייתה שמורה לאמנות עד אותה התקופה, ולא שיחקה תפקיד בתפעול עסקים.
באמצע המאה ה-19 קיבלו הסמלים דחיפה משמעותית נוספת לתודעה כאשר אמנים מאנגליה, צרפת וארצות הברית החלו מפתחים סגנון אילוסטרציה מופשט שנועד להעביר מסרים בדרך שהייתה לא מקובלת עד אז – דרך ייצוגית ולא ישירה. פתאום לקו, לצבע או לצורה הייתה משמעות שעד אז ניתן היה להעביר רק בצורה מפורשת של יחסי גומלין בין דמויות בציור.
בעת המודרנית
במאה ה-20 עיצוב גרפי מקצועי של לוגו כחלק מתהליך המיתוג הפך לעניין שבשגרה והעיצובים הפכו ויזואליים ופשטניים יותר ויותר כאשר הקונספט השולט הפך להיות “פחות הוא יותר” וככל שהשטף הוויזואלי אליו נחשפו בני האדם הלך וגבר – כך הוכח קונפסט זה כיעיל.
כדוגמא לנקודה שהגענו אליה כעת בכל הקשור לעיצוב לוגו, חשבו כמה מוצלח הלוגו של פייסבוק. ומדובר סה”כ בריבוע כחול עם האות f עליו. גאוני בפשטותו!
עיצוב לוגו לעסקים
עיצוב לוגו היה עמוד השדרה של כל עסק ולפעמים העיצוב חשוב יותר מהעסק עצמו. מעצבי לוגו משתמשים כעת בבינה מלאכותית כדי לעזור להם להמציא עיצובים טובים יותר. זה יכול להיות מועיל עבור שני עסקים וגם עבור מעצבי הלוגו שלהם.
תפקידו של מעצב הלוגו בתעשייה מונעת בינה מלאכותית:
מעצבי לוגו תמיד עמדו במרכז של כל מותג וחברה מצליחים. ככל שאנו מתקדמים לעבר חברה דיגיטלית יותר, יש צורך בעיצוב לוגו טוב יותר
עם מינימום עבודה על יצירתיות ורגשות אנושיים. עוזרי כתיבה בינה מלאכותית הם אחד הכלים הרבים שמעצבים משתמשים בהם כדי להפחית את עומס העבודה שלהם, מה שמשאיר יותר זמן להתמקד ביצירתיות ובהיבטים רגשיים של תהליך העיצוב.
—
תפקידו של לוגו בזיהוי העסק הוא ליצור זהות ייחודית לחברה. יש לחשוב היטב על עיצוב הלוגו על המשמעות והמסר שלו.
אין תשובה אחת מתאימה לכולם על מה שהופך לוגו נהדר. זה יכול להיות פשוט כמו עיצוב מעניין וחדשני או שזה יכול להיות מורכב יותר כמו שילוב הצרכים והתרבות של קהל היעד. עם עוזרי בינה מלאכותית, ההחלטות הללו הפכו קלות יותר מכיוון שהן יכולות ליצור עיצובים על סמך ההנחיות הנתונות שאתה מספק, מה שחוסך זמן מביצוע אינספור חזרות של סמלי לוגו ומספק לך תוצאות מקצועיות.
קופירייטר בינה מלאכותית ייצור תוכן באמצעות יצירת שפה טבעית (NLG) שבו הוא מייצר באופן אוטומטי תוכן באמצעות סט של תבניות הזמינות עבור כל תחום נושא כמו עסקים, פיננסים, חינוך וכו’.
—
עיצוב לוגו לעסק הוא אחת ההחלטות החשובות ביותר שחברה לוקחת. כל חברה צריכה להיות בעלת זהות חזקה וייחודית כדי לבלוט מהמתחרים.
על מנת ליצור לוגואים טובים לחברות שלהם, עסקים רבים שוכרים מעצבים גרפיים מקצועיים או פרילנסרים. עם זאת, זה יכול להיות יקר ולאורך זמן עבור עסקים קטנים. במקום זאת, חברות יכולות להשתמש בבינה מלאכותית כדי ליצור עיצובים בקנה מידה עבור הלוגואים שלהן במינימום מאמץ.