עיצוב לוגו לסטארטאפ

עם התפתחות הטכנולוגיה בעלי עסקים רבים מבינים כי האינטרנט יכול לשמש ככלי שיווקי חסר תקדים ושביכולתו להוביל אותם להצלחה הרצויה. לכן משנה לשנה, ניתן לראות גידול במספר העסקים שפותחים אתר אינטרנטי ונשענים על התובנה כי זירת העסקים הדיגיטלית בעלת פוטנציאל שיווקי גדול עבור עסקים קטנים. שיווק בגוגל עובד אך ההכרה בכך אינה מספיקה ויש להשתמש נכונה בכלים הטכנולוגיים העומדים לרשותנו ביניהם עיצוב לוגו, התאמה רספונסיבית של אתר האינטרנט, מתן תמריצים למשתמשים להפיץ את הבשורה שלך לחבריהם ועוד נושאים רבים הנשמעים טריוויאליים ליזמים וסטארטאפיסטים, אך מפתיע לגלות שלא תמיד הם מיושמים בהצלחה בשלבי הפתיחה – ומכשילים את הסטארטאפ בהמשך הדרך.

סטארטפ ולוגו!

עיצוב לוגו לסטארטאפ , מלבד אתרי אינטרנט, הזירה הדיגיטלית הובילה להתפתחות מגמה נוספת והיא נהירתם של צעירים רבים אל עולם היזמות הסלולרית והטכנולוגית. מה שהוביל לכך, שכיום חברות סטארט אפ חדשות קמות חדשות לבקרים. ברוב המקרים, העיקרון הראשי שמנחה את אותם יזמים צעירים הוא הרצון להצליח בגדול, רובם אף מחזיקים שאיפות בסדר גודל של לשנות את העולם. מה שהם אינם יודעים, שההצלחה שמורה רק לאחוזים בודדים וכדי לפרוץ את השוק, עליהם להשקיע במיתוג, כאשר הא’ ב’ של מיתוג הוא עיצוב לוגו לסטארטאפ על ידי חברה מקצועית שבכוחה להפוך את הסטארטאפ שלכם למותג עוד כשהוא בראשית דרכו.

חשיבות הלוגו בתהליך המיתוג

לעיצוב לוגו ישנה חשיבות רבה כמו גם יתרונות רבים. דרך עיצוב לוגו מקצועי ניתן לתמצת את מכלול המאפיינים של הסטארטאפ לכדי סמל אחד, שבאפשרותו, ניתן ליצור קשר עם ציבור המשקיעים, להגיע אל השוק, לבנות מערכת אמון עם ציבור הלקוחות ולהצליח בצורה מהירה יותר באופן משמעותי. עיצוב לוגו לא נכון, יכול לגרום לנזקים ולכן מומלץ להיעזר באנשי מקצוע מיומנים שיעזרו לכם בעיצוב הלוגו ובהליך המיתוג העסקי. בעזרתם, תוכלו להגשים את היעדים שלכם, לגייס הון סיכון ולקבל את תשומת ליבם של משקיעים שונים.

עיצוב לוגו מקצועי – עבודה למומחים

קחו בחשבון שרק 2.5% מכלל חברות הסטארטאפ שקיימות זכו להצלחה מסחררת והן עשו זאת, בעזרת מיתוג נכון. ברוב המקרים חברות סטארטאפ בתחילת הדרך מנסות לשרוד והמחשבה על עיצוב לוגו לסטארטאפ עשויה להידמות להוצאה מיותרת בעוד שהם יעדיפו לחסוך. אולם בעולם העסקים התחרותי בו חברות סטארטאפ קמות מדי יום ביומו, עיצוב לוגו מקצועי יכול להבדיל את החברה שלכם מהמתחרים ועל כן, זו השקעה משתלמת בראיה לעתיד.

הבה ונבחן את אותה התפיסה ואותה הראיה לעתיד, רק הפעם מזווית אחרת שהזכרנו בפתיחה. על פי נתונים אשר הולכים ומצטברים מאז ראשית העשור, בעת המודרנית אחוז הולך וגודל מכלל הצרכנים מגיעים אל האתרים דרך המכשירים הסלולריים ובעל עסק שאינו מתאים את עצמו למגמות החדשות, צפוי להפסיד נתח גדול מהלקוחות הפוטנציאלים, עוד בטרם החלה הפעילות השיווקית. כשאלו הנתונים, אפשר להבין מדוע אחד הצעדים הראשונים בהקמת עסק, הוא הקמת אתר אינטרנט או לפחות עמוד עסקי. כיום עיקר השיווק והפרסום מתבצע דרך הרשת ועל ידי בניית וקידום אתרים. יחד עם זאת, רבים ממקימי הסטארטאפים פשוט אינם דואגים כלל לאספקט זה של גלישה לאתרם דרך מכשירים ניידים ומפסידים לקוחות ומשקיעים פוטנציאליים בכל יום.

אז איך עושים זאת נכון?

האם ההתעלמות מאספקט זה נשמעת לכם מוזרה? ובכן, אין הדבר שונה ממקימי סטארטאפ שבוחרים להתעלם מעיצוב הלוגו שלהם בשלב הראשוני של הפעילות העסקית – ומשלמים על כך מחיר יקר בהמשך הדרך. למעשה, קו אחד מחבר בין שתי הנקודות הללו: הרצון לחסוך זמן או כסף בשלבים מסוימים של הפעילות העסקית – והבחירה לחסוך באלמנטים הלא נכונים.

בחברת ג’נסיס תזכו לתהליך של עיצוב לוגו לסטארטאפ מנצח השם דגש על מקוריות, יצירתיות וייחודיות תוך התבססות על הקשבה למאפיינים הייחודיים של הסטארטאפ שלכם ושימוש בכל הכלים העיצוביים המתקדמים. ולא, אנו לא נתן לכם להקים אתר שאינו מותאם לניידים וטאבלטים!

צרו אתנו קשר עוד היום וזכו לעיצוב סטארטאפ איכותי שיעזור להגדיל את אחוזי ההצלחה של הסטארטאפ שלכם, באופן משמעותי.

רוצים לשמוע על האלגוריתם שפיתחנו? ממליצים להציץ בכתבה עם יניב פרץ, מנכ”ל החברה

עיצוב לוגו לסטארטאפ
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513