עיצוב לוגו לעסקים

המרכז בכל עסק הוא הלקוח, לכן יש להתייחס אל מיתוג ובחירת הלוגו כאחת המשימה החשובות ביותר בעסק. עיצוב לוגו לעסק הוא משימה הדורשת מומחיות רבה ולא פחות חשוב מכך יצירתיות מיוחדת, מעל כל אלו, מרחפת המקצועיות וההקפדה על הפרטים הקטנים ביותר. עיצוב הלוגו מתחבר באופן ישיר לאסטרטגיה ולחזון החברה וככזה כל פרט בו נעשה תוך מחשבה עצומה.
מיתוג עסקי דרך מיתוג לוגו על קופסאות

מה כולל תהליך עיצוב הלוגו לעסק?

תהליך עיצוב לוגו מתחיל בהגדרת המאפיינים הכלליים והייחודיים של העסק כיאה לעבודה של מיתוג עסקי, בהגדרת הצרכים שלו, היעדים, המסרים שהוא מעוניין להעביר ללקוחותיו עד ירידה לפרטים כגון כיצד הוא מעוניין להציג עצמו, מה התכונה שהוא רוצה להציג בלוגו או ליתר דיוק, בחירת התכונה שכדאי לו מבחינה שיווקית להעביר בלוגו, התכונה שתרצה את הציפיה של מירב הלקוחות. אין זה מספיק לעצב לוגו בפן האמנותי ולוודא שאין דומה לו בשוק, אלא יש לעצב את הלוגו המתאים ביותר לחברה ולצרכיה תוך הקפדה על הסטנדרטיים העיצוביים הגבוהים ביותר. בעלי העסקים שותפים מלאים בהליך העיצוב ולרוב יעוצבו מספר לוגואים בטרם ייבחר האחד בשיתוף פעולה.

בבואנו לעצב לוגו יש להתייחס לפרמטרים רבים נוספים – הצורה הסופית צריכה להיות פשוטה וקליטה לעין, גם כאשר אינה בשדה ראייה, הלקוחות צריכים להיות יכולים להיזכר בה, יש לייחס חשיבות לצבעים, כל צבע מעביר מסרים תת הכרתיים ללקוחות ומומלץ לבחור את המסר הנכון, כמו כן, יש לבחון כיצד הלוגו נראה על מגוון מרקמים שיודפסו בעתיד, כיצד הוא ייראה בהגדלה, בהקטנה, האם תהייה מספיק ברורה לעין ועוד.

עיצוב לוגו ב- Genesis

חברת Genesis צברה ניסיון רב וארוך שנים ב- עיצוב לוגו לצד מיתוג עסקים.  צוות מומחה ומקצועי יעסוק לא רק בפן האסתטי והאמנותי של עיצוב הלוגו שלכם, אלא גם ובעיקר בנושא השיווק והאסטרטגיה העסקית להשגת הלוגו המושלם. עיצוב לוגו מנצח הוא כזה אשר ישרת מטרות רחבות ולשנים ארוכות את החברה שלכם ועל ידי כך ימקסם את רווחיה.

רוצים גם אתם לעצב לוגו מנצח אצל המומחים? צרו קשר עוד היום עם חברת Genesis – ותתחילו ליהנות במהרה מיתרונותיה הרבים של חברה ממותגת!

עיצוב לוגו לעסק
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513